Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Prostorsko načrtovanje v primeru soseske Zeleni gaj
Erika Rejc, 2019

Abstract: V diplomskem delu bomo opisali zakonodajo prostorskega načrtovanja in pojme, ki se upoštevajo na tem področju. V praktičnem delu bomo predstavili sosesko Zeleni gaj na Brdu. Najprej bomo prikazali, kako je bilo videti območje pred gradnjo, nato pa se želimo dotakniti še vseh točk, ki so projekt vodile od ideje pa vse do izgradnje oziroma vselitve kupcev in najemnikov stanovanj ter hiš v omenjeni soseski. Opisali bomo strukturo, število stanovanj in hiš ter njihove velikosti. Predstavili bomo prednosti in slabosti soseske, skozi anketo pa bomo ugotovili, kakšno je mnenje ljudi, ki tam živijo. Raziskali bomo tudi spremembe v okolici in ugotovilo, ali so na kakršen koli način povezane z izgradnjo Zelenega gaja. Predstavili bomo spremembe v prometni infrastrukturi, poiskali nove objekte in zelene površine. Da bodo informacije točne in zanesljive, bomo uporabili podatke, ki smo jih pridobili skozi intervju z osebjem Stanovanjskega sklada Republike Slovenije, ki je bil investitor projekta. To nam je v veliki meri pomagalo z različnimi katalogi, brošurami in fotografijami, ki so nam dale širok vpogled v sosesko. Ker se projekt glede na prodajo in oddajo ocenjuje kot uspešen, bomo omenili nekatere večje projekte, ki so bili oziroma še bodo izvedeni v Ljubljani.
Found in: osebi
Published: 13.06.2019; Views: 2061; Downloads: 201
.pdf Fulltext (2,36 MB)

2.
Analiza nepremičninskega trga, razlike med oglaševano in prodajno ceno nepremičnin ter napovedi za prihodnost
Erika Rejc, 2024

Abstract: Naš namen bo analizirati nepremičninski trg v zadnjih letih, ugotoviti razlike med prodajno in oglaševano ceno nepremičnin v večjih mestnih občinah Ljubljana, Maribor, Kranj, Koper in Celje ter napovedati, kako se bo trg gibal v prihodnosti. Zanima nas obdobje med 2019 in 2022, ker gre za najbolj aktualen čas in zanj še ni bilo narejene podobne analize. Preučili bomo ključne dejavnike, ki vplivajo na odstopanje pri cenah ter napovedali gibanje le-teh v prihodnjih letih. Pri teoretičnem delu bomo uporabili opisno in analitično metodo, v praktičnem delu pa metodo spraševanja ter statistično in primerjalno metodo. Predstavili bomo zakonodajo na področju nepremičnin in nepremičninski trg. Opisali bomo glavne značilnosti obravnavanih občin ter s pomočjo anketnega vprašalnika naredili analizo razlik med oglaševano in pogodbeno ceno pri prodaji nepremičnin. Raziskali bomo, kakšen vpliv na prodajo je imela situacija s Covid19 ter sprememba kreditiranja prebivalstva s strani Banke Slovenije. Pridobljeni podatki bodo koristni predvsem za kupce in prodajalce nepremičnin. Prvi se ob prodaji srečujejo z dilemo, kako visoko ceno nepremičnine naj določijo na samem začetku, da bo ta kmalu prodana, drugi pa želijo kupiti za čim nižjo ceno. Če bo rezultat analize pokazal majhna odstopanja med oglaševano in prodajno ceno, bo to pomenilo, da so bile v izbranem obdobju cene v začetku realno postavljene, v nasprotnem primeru pa bo to dober podatek za kupce, ki bodo lahko ugotovili, za koliko odstotkov približno lahko znižajo prodajno ceno.
Found in: osebi
Keywords: oglaševana cena, prodajna cena, nepremičnine, nepremičninski trg, mestna občina
Published: 21.05.2024; Views: 111; Downloads: 6
.pdf Fulltext (4,48 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top