Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Dejavniki, ki vplivajo na odločitev tujih kupcev pri nakupu poslovnih, industrijskih in naložbenih nepremičnin v Republiki Sloveniji : magistrsko delo
Urška Hočevar, 2019, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo obravnava področje nepremičnin oziroma problematiko dejavnikov, ki vplivajo na odločitev tujih kupcev pri nakupu nepremičnine. Na odločitev nakupa nepremičnine vplivajo številni dejavniki, hkrati pa za porabnika pomeni nakup nepremičnine enega izmed najpomembnejših dogodkov v njegovem življenju. Magistrsko delo obravnava problematiko dejavnikov, ki vplivajo na odločitev tujih kupcev pri nakupu poslovnih, industrijskih in naložbenih nepremičnin v Republiki Sloveniji. Danes je prisotno veliko zunanjih in notranjih vplivov na vseh področjih v življenju porabnika. Prisotne so različne spremembe, katerim se porabnik mora prilagajati in hkrati vplivajo na posameznikovo odločanje. Pomembno je, da se pri nakupu nepremičnine posameznik pravilno in pametno odloči, da pregleda vse želje in potrebe, ki so v okviru njegovih finančnih zmožnosti. Cilj raziskovalnega dela je ugotoviti, kateri so tisti najpomembnejši dejavniki, ki vplivajo na odločitev tujih kupcev pri nakupu poslovnih, industrijskih in naložbenih nepremičnin v Republiki Sloveniji. Med drugim je tudi cilj oblikovanje modela predhodno omenjenih bistvenih dejavnikov.
Published in ReVIS: 22.05.2019; Views: 2127; Downloads: 179
.pdf Full text (1,84 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top