1.
Google oglaševanje proti Facebook oglaševanjuMark Aleksander Kolman, 2021, undergraduate thesis
Abstract: V današnjih časih je oglaševanje preko družbenih omrežij nekaj nepogrešljivega, saj omogoča
dostop do potencialnih strank, ki bi jih s tradicionalnimi oglaševalskimi kanali sicer težje
dosegli. Klasične metode oglaševanja temeljijo predvsem na zaupanju in predvidevanju
rezultatov, medtem ko digitalno oglaševanje temelji le na zbranih rezultatih. Med
najpopularnejša kanala štejemo platformi AdWords in Facebook Business. AdWords, ki je v
Googlovi lasti, je največja platforma, saj pokriva celoten splet, vključno z oglasi preko Gmaila
ter YouTuba. Facebook Business je zaradi enostavnejšega procesa trenutno najpopularnejši.
Oglaševalcem nudi storitve predvsem preko Facebooka in Instagrama, saj sta obe družbeni
omrežji v njegovi lasti.
Keywords: oglaševanje, digitalno oglaševanje, Google, Facebook, družbena omrežja.
Published in ReVIS: 27.10.2021; Views: 1155; Downloads: 115
Full text (1,91 MB)