1.
Upravljanje s tveganji pri upravljanju blagovne skupine pekarstva v podjetju Mercator d. o. o.Uroš Ajlec, 2023, master's thesis
Abstract: V magistrskem delu se poglabljamo v kritično sfero upravljanja blagovnih skupin v podjetju Mercator, d. o. o., pri čemer prepoznavamo njegovo ključno vlogo pri poslovanju. Raziskava želi razkriti učinkovitost prepoznavanja in obvladovanja tveganj znotraj blagovne skupine kruha in pekovskih izdelkov. Hipoteze raziskujejo Mercatorjevo spretnost pri prepoznavanju in zmanjševanju tveganj, vpliv sodelovanja z dobavitelji na obvladovanje tveganj, korelacijo med stopnjami tveganja in odvisnostjo od dobavitelja ter identifikacijo najbolj tveganih dobaviteljev v kategoriji kruha in pekovskih izdelkov. To raziskavo motivira potreba po izboljšanju sposobnosti vodij blagovnih skupin, kar na koncu prispeva k dragocenemu vpogledu v Mercatorjev strateški pristop obvladovanja tveganj.
Keywords: tveganje, blagovne skupine, Mercator, d. o. o., strategija, obvladovanje tveganj, dobavitelji.
Published in ReVIS: 01.02.2024; Views: 307; Downloads: 20
Full text (1,41 MB)