Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
DEJAVNIKI, KI VPLIVAJO NA OBISK IN ZADOVOLJSTVO Z GLASBENIMI DOGODKI KLETKA ZA MLADE TER POTENCIAL ZA RAZVOJ V BLAGOVNO ZNAMKO
Jošt Slabe, 2023, not set

Abstract: KLETKA je projekt, ki od leta 2022 poteka v organizaciji Kluba škofjeloških študentov. Gre za serijo glasbenih dogodkov, na katerih se predvaja elektronska plesna glasba. Namen diplomskega dela je poglobiti razumevanje o potrebah ciljne publike glasbenih dogodkov KLETKE ter ugotoviti, kakšen potencial ima projekt za razvoj v blagovno znamko. Spletna raziskava, v kateri je sodelovalo 105 oseb, starih povprečno 21,2 leta, je pokazala, da so glavni razlogi za obisk tovrstnih dogodkov kolektivno vzdušje, druženje, sprostitev, poslušanje glasbe, duhovno zdravljenje, izboljšanje psihičnega počutja, oblika modernega rituala ipd.
Keywords: elektronska glasba, elektronsko glasbeni dogodki, zgodovina elektronske glasbe blagovna znamka, pripadnost blagovni znamki
Published in ReVIS: 15.05.2024; Views: 130; Downloads: 3
.pdf Full text (3,47 MB)

Search done in 0.18 sec.
Back to top