Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Analiza družabnega omrežja Twitter v času pandemije COVID-19 : magistrska naloga
Tomaž Gorenc, 2021, master's thesis

Abstract: Pandemija covid-19 je spremenila svet. Za zajezitev okužb smo večino časa preživeli po svojih domovih, opravljali delo od doma, se šolali na daljavo, veliko več smo se rekreirali in hodili samo po nujnih opravkih. Ker smo bili več časa doma, smo imeli več prostega časa. Posledično smo preživeli več časa na družabnih omrežjih, kjer so se začele pojavljati poleg preverjenih informacij tudi nepreverjene informacije, govorice in zarote. Tako se je poleg obstoječe pandemije pojavila še t. i. »infodemija« in je zajezitev le-te postalo skoraj enako pomembno kot zajezitev same pandemije. V sklopu magistrske naloge smo analizirali družabno omrežje Twitter, tako da smo zbrali in analizirali slovenske tvite, povezane s pandemijo covid-19 z uporabo programskega jezika Python. Proučevali smo vpliv pandemije na Twitter in kaj Slovence najbolj skrbi v povezavi s pandemijo.
Keywords: COVID-19, pandemija, Twitter, družabna omrežja, infodemija
Published in ReVIS: 17.03.2022; Views: 1799; Downloads: 81
.pdf Full text (5,02 MB)

2.
Izkušnja študentov FIŠ z izobraževanjem na daljavo med epidemijo COVID-19 : magistrska naloga
Simon Prosenik, 2021, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo se ukvarja s problematiko izobraževanja na daljavo študentov Fakultete za informacijske študije v Novem mestu v času epidemije COVID-19. Pričujoče delo se začne z opredelitvijo glavnega raziskovalnega vprašanja in šestimi hipotezami. Teoretični del je sestavljen iz petih poglavij. V empiričnem delu opredelimo vrsto raziskave, opišemo merski instrument in vzorec raziskovanja ter predstavimo uporabljene metode obdelave in analize podatkov. Sledi poglavje v katerem so predstavljeni rezultati izvedenih analiz za iskanje odgovorov na raziskovalno vprašanje. Poglavje zajema še preverjanje hipotez, kjer smo potrdili oziroma ovrgli trditve posameznih hipotez ter podali odgovor na glavno raziskovalno vprašanje. Ugotovili smo, da so imeli študentje FIŠ z izobraževanjem na daljavo na splošno dobre izkušnje in da jim je izobraževanje na daljavo ljubše in manj stresno kot pa klasično izobraževanje.
Keywords: COVID-19, pandemija, Twitter, družabna omrežja, infodemija
Published in ReVIS: 20.08.2021; Views: 1815; Downloads: 181
.pdf Full text (1,86 MB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top