Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Načrtovanje grafičnega uporabniškega vmesnika za mobilno aplikacijo : diplomska naloga
Janže Lorber, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu obravnavamo generatorje z umetno inteligenco z več vidikov. Naloga je razdeljena na dva dela. V prvem delu je opisano delovanje generatorjev slik iz besedila (ang. Text-to-image generators) in podrobneje generatorja Stable Diffusion. Predstavljen je tudi praktični primer treniranja oz. globokega učenja modela Stable Diffusion na naši učni množici slik in opisov. V drugem delu sta opisana teoretična opredelitev izdelave uporabniških vmesnikov in izdelava optimalnega uporabniškega vmesnika hipotetične mobilne aplikacije za generiranje filmov s pomočjo umetne inteligence z aplikacijo za oblikovanje vmesnikov Figma.
Keywords: text-to-image generator, globoko učenje, Stable Diffusion, umetna inteligenca, načrtovanje uporabniškega vmesnika, uporabniška izkušnja, Figma
Published in ReVIS: 18.03.2024; Views: 263; Downloads: 17
.pdf Full text (4,00 MB)

2.
Razvoj spletne aplikacije za spremljanje statistike in prikazovanje grafik pri prenosih v živo : Diplomska naloga
Dejan Čurk, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Cilj diplomskega dela je raziskati in najti najboljšo možnost za prikaz trenutnih podatkov športne tekme s pomočjo programske opreme med prenosom v živo produkcijske ekipe naše šole. Po pregledu obstoječih rešitev smo ugotovili, da ni ustrezne opcije za naše potrebe, zato smo se odločili za razvoj lastne spletne aplikacije. Po raziskavi razvojnih orodij in tehnologij smo pričeli z razčlenjevanjem zaporednega toka podatkov. Podatke smo pretvorili v uporabne celote in jih uporabili za prikaz grafik, ki so vsebovale najpomembnejše informacije v prenosu za gledalce košarkarske tekme. S tem smo uspeli popestriti prenos za naše gledalce in dvignili njegovo kakovost. Ko smo rešili vsa tehnična vprašanja razvoja, smo morali pripraviti še načrt uporabniškega vmesnika spletne aplikacije, ki omogoča operaterjem učinkovit pregled nad vsemi aspekti košarkarske tekme in hiter vklop prikaza grafik v prenos. Multimedijska ekipa je spletno aplikacijo sprejela zelo dobro, saj ji omogoča boljše in učinkovitejše delo z manj napakami. Izpolnili smo vse zastavljene cilje.
Keywords: spletna aplikacija, prenos v živo, izris grafik, načrtovanje vmesnika, razvoj aplikacije
Published in ReVIS: 30.06.2020; Views: 1908; Downloads: 0

Search done in 0.07 sec.
Back to top