Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
3.
Marketinški načrt vstopa skupine Lotrič Metrology na avstrijski trg : diplomsko delo
Maja Lotrič, 2015, undergraduate thesis

Keywords: marketinški načrt, meroslovje, tuji trgi, tržna raziskava, strategije
Published in ReVIS: 07.04.2018; Views: 2417; Downloads: 163
.pdf Full text (740,58 KB)

4.
5.
Poslovni načrt za ustanovitev butične turistične agencije
Nejc Jaklič, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Podjetniški tim je prepoznal priložnost na področju zelenega, trajnostnega in doživljajskega turizma ter se odločil idejo realizirati in zato ustanoviti turistično agencijo EM Tourism. Oblikovana sta bila dva produkta, ki ju bo agencija tržila kot edinstvena, saj bosta prilagojena željam posameznih strank. Agencija se v svojih strategijah, trženjski in marketinški, usmerja na tuje trge, medtem ko se bodo vse aktivnosti in doživetja izvajale v JV Sloveniji. V diplomskem delu sem izdelal poslovni načrt za odprtje butične turistične agencije EM Tourism, ki bo služil kot vodnik pri uresničevanju prepoznane ideje. V poslovnem načrtu sem potrdil domnevo, da obstaja dovolj velik bazen kupcev, ki jih zanimajo naše storitve in da je takšna agencija potrebna, kar predstavlja prvi cilj. Drugi cilj je bil definirati potrebne korake, da bo poslovni načrt služil kot pomoč in vodilo k uresničevanju ideje. Poslovni načrt vsebuje vse potrebne elemente od preverjanja potenciala, definiranja ciljnih skupin do oblikovanja tržnih poti in finančnih projekcij. Skozi poslovni načrt sem prišel do ugotovitve, da je odprtje takšne turistične agencije smotrna odločitev.
Keywords: butična turistična agencija, turizem, tuji trgi, poslovni načrt, prilagojena ponudba
Published in ReVIS: 23.12.2017; Views: 5258; Downloads: 457
.pdf Full text (1,52 MB)

6.
Search done in 0.19 sec.
Back to top