1. STRATEŠKO NAČRTOVANJE RAZVOJA PODJETJA NA PRIMERU DRUŽINSKEGA PODJETJA ŠTEMPIHAR TRANSPORTLuka Štempihar, 2024, not set Abstract: Raziskovalno področje diplomskega dela se navezuje na družinsko podjetje Štempihar d.o.o., katerega glavni storitvi sta transport in logistika. Cilj diplomskega dela je podati smiselne možnosti za nadaljnjo rast in razvoj podjetja. S predstavitvijo podjetja in povzetka finančnih izkazov smo orisali in analizirali trenutno stanje podjetja. Na podlagi kazalnikov poslovanja za leto 2022 smo potrdili, da ima podjetje vse možnosti za nadaljnjo rast. Na podlagi pogovora z direktorjem podjetja, trenutnih trendov in lastnih videnj smo v nadaljevanju podali smiselne možnosti za nadaljnji razvoj in rast. Ugotovitve smo podkrepili oz. ovrgli s SWOT analizo, t. i. modelom three horizons in predvidenimi kritičnimi tveganji. Keywords: rast podjetja, razvoj podjetja, logistika, strategije, SWOT-analiza, diverzifikacija, vizija, model three horizons Published in ReVIS: 06.06.2024; Views: 84; Downloads: 1
Full text (1,84 MB) |
2. Obvladovanje krize in prenova poslovanja v podjetju X : diplomska nalogaMarko Nikolič, 2021, undergraduate thesis Keywords: inženiring poslovanja, prestrukturiranje, proizvodnja, reiženiring, krize v podjetju, prenova podjetja, vizija podjetja, predstavitev podjetja Published in ReVIS: 21.12.2021; Views: 1172; Downloads: 73
Full text (3,69 MB) |
3. Kreiranje identitete za ustvarjanje želene prepoznavnosti znamke PeppermilkJure Senjak, 2021, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu obravnavam identiteto podjetja ter ustrezno izbiro imena blagovne znamke ter logotipa. Menim, da je tema zanimiva, saj bo raziskovalno vprašanje razjasnilo, kakšno identiteto mora podjetje imeti, da bo pri ciljnih kupcih jasno in nedvoumno vzbudilo želene asociacije in odzive.
Temelj vsakega podjetja je ime, zato je izredno pomembno, kakšno ime si izberemo, kakšno identiteto bomo razvili in kako se bomo z blagovno znamko predstavili na trgu. Zatorej sem si postavil raziskovalno vprašanje, ki se glasi: »Kakšno identiteto mora imeti znamka Peppermilk, da bo pri ciljnih kupcih jasno in nedvoumno vzbudila želene asociacije in odzive?«
Osnovni namen vizualne identitete je del procesa graditve vloge blagovne znamke – prepoznavanje, razlikovanje in oblikovanje trajnostne prisotnosti in položaja na trgu ter vzbujanje zaupanja v blagovno znamko ali podjetje.
Predpostavljam, da sta ključ uspeha podjetja njegovo »dobro ime« in prepoznavna znamka, ki je neobčutljiva na spremembe na trgu, se uspešno prilagaja, s čimer uresničuje svojo obljubo trgu in si na ta način zagotovi dolgo življenjsko dobo. Tako kot ime ima tudi podoba znamke izjemen vpliv na vrednost blagovne znamke in podjetja. Keywords: identiteta, blagovna znamka, vizija podjetja, celostna grafična podoba, logotip Published in ReVIS: 06.07.2021; Views: 1272; Downloads: 86
Full text (2,36 MB) |
4. Vizija razvoja turizma v turistični destinaciji Vrhnika : magistrska nalogaUrban Nagode, 2021, master's thesis Keywords: turizem, destinacijski turizem, turistične destinacije, turistični produkti, razvoj, vizija, trženje, magistrsko delo Published in ReVIS: 01.07.2021; Views: 1509; Downloads: 158
Full text (1,84 MB) |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. |