Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj mobilne aplikacije za zbiranje elektronskih žigov planinko za operacijski sistem Android : diplomska naloga
Luka Osredkar, 2025, diplomsko delo

Opis: V tej diplomski nalogi je opisan postopek načrtovanja in izdelave aplikacije Planinko za shranjevanje elektronskih žigov. Naloga vsebuje opis operacijskega sistema Android, njegove arhitekture in opis orodja Jetpack Compose. Vsebuje tudi primerjave programskih jezikov Kotlin in Java, orodij Android Studio in MIT App Inventor, shranjevanja podatkov s pomočjo knjižnice Room, Firebase in SharedPreferences, ter tehnologij NFC, GPS-koordinat in QR-kod. Diplomska naloga navaja in opisuje primere dosedanjih aplikacij za pohodništvo in analizira trend športnih aplikacij.
Ključne besede: Android, razvoj mobilnih aplikacij, NFC, Room, Jetpack Compose, Android Studio, elektronski žig
Objavljeno v ReVIS: 15.10.2025; Ogledov: 93; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (2,22 MB)

2.
Razvoj mobilne aplikacije z uporabo umetne inteligence : diplomska naloga
Rok Slana, 2025, diplomsko delo

Opis: V letu 2023 je pozornost javnosti ter gospodarskih in ekonomskih sfer zajel razvoj umetne inteligence in njen bliskovit napredek. Kmalu po objavi modela GPT-4 so se pojavile primerjave le-tega z izidom prvega iPhonea ter z začetkom interneta. Umetna inteligenca je s svojim potencialom med podjetji sprožila 'oboroževalno tekmo' in dve leti kasneje v letu 2025 je jasno, da je le-ta v polnem zagonu tudi med svetovnimi gospodarskimi velesilami, kot sta Združene države Amerike in Ljudska republika Kitajska. Tako velika kot mala podjetja se intenzivno ukvarjajo s tem, kako učinkovito integrirati umetno inteligenco v svoje poslovne procese. Javnost in mediji pa se sprašujejo, kakšne bodo posledice te nove tehnologije na področju trga dela. Z diplomsko nalogo skušamo skozi razvoj mobilne aplikacije, ki je izdelana z uporabo umetne inteligence, odgovoriti na vprašanje, kakšna je dejanska uporabnost te tehnologije.
Ključne besede: umetna inteligenca, razvoj mobilne aplikacija, programiranje, Claude, Android Studio
Objavljeno v ReVIS: 04.07.2025; Ogledov: 325; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (2,07 MB)

3.
Razvoj aplikacije za sledenje kalorij : diplomska naloga
Luka Intihar, 2024, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava razvoj aplikacije za sledenje kalorij, ki je namenjena uporabnikom enostaven in učinkovit način spremljanja obrokov. Glavni cilj je ustvariti novo aplikacija za ročne naprave na Android sistemu, ki jim omogoča natančno beleženje zaužitih kalorij in ponuja koristne funkcionalnosti, kot je pregled preteklih dni, pregled rasti in mase. Aplikacija naloge uporablja tehnologije, kot je Firebase SDK, pri katerem uporabljamo Firebase Realtime Database, Firebase Storage in Firebase Authentication, pri razvoju pa se uporablja Android Studio, keteri bo aplikaciji omogočal preprost razvoj, integracijo z Firebase in grajenje aplikacije. Aplikacija, bo izdelana za Slovensko uporabo in prav tako preprostejšo uporabo, z manj funkcionalnosti, kot podobne aplikacije, vendar lažjim in hitrejšim direktnim dostopom, do vpisa in pregleda vnosa živil. Razvoj vključuje analizo trga, potrebe in optimizacijo funkcionalnosti in programske kode.
Ključne besede: Android studio, android, Firebase, razvoj, sledenje kalorij
Objavljeno v ReVIS: 28.03.2025; Ogledov: 619; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (2,78 MB)

4.
Razvoj mobilne aplikacije za preverjanje znanja učencev osnovnih šol : diplomska naloga
Janez Bučar, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi predstavljam rešitev za skupinsko ocenjevanje na terenu ter spodbujanje učencev, da bi reševali matematične ali druge naloge. Učitelji lahko uporabijo postaje na zanimivih lokacijah s poljubno tematiko, skupaj z nalogami za to postajo. Naloge so tematsko povezane z lokacijo in otroci lahko do njih dostopajo preko mobilne aplikacije na svojih pametnih telefonih. Naloge bodo imele tri težavnostne stopnje in bodo odklenjene le, ko otroci dosežejo določeno razdaljo od postaje. Rešitve bodo shranjene v lokalno podatkovno bazo na napravi, rezultati pa bodo vidni na posebnem zaslonu s pregledom vseh rezultatov, kar bo omogočilo učiteljem hiter in preprost pregled rezultatov na koncu ekskurzije. Aplikacija bo izdelana v programskem okolju Android Studio z uporabo MVVM modela in ROOM knjižnice za ORM.
Ključne besede: zabavno učenje, Android studio, Java, Lokacija, REST
Objavljeno v ReVIS: 17.07.2023; Ogledov: 1814; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (2,82 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh