1. Uporaba IKT za interno komuniciranje v podjetjuRebeka Štrekelj, 2025, ni določena Opis: Učinkovita in pozitivna interna komunikacija ter ustrezna uporaba informacijsko-komunikacijskih orodij (IKT) za podporo interni komunikaciji sta ključnega pomena za zadovoljstvo zaposlenih, kar posledično vpliva na uspešnost delovanja podjetij. Namen diplomske naloge je bil raziskati, katero IKT uporabljajo zaposleni v poslovni stavbi enega izmed večjih slovenskih podjetij, ter oceniti zadovoljstvo z uporabo teh orodij. Raziskava je temeljila na kvantitativnem raziskovalnem pristopu, pri čemer je bil za zbiranje podatkov uporabljen anketni vprašalnik. Za analizo zbranih podatkov je bila izvedena opisna statistika. Povabilo k sodelovanju v raziskavi je bilo posredovano celotnemu kolektivu, na anketo pa so odgovorili 104 zaposleni, kar predstavlja reprezentativen vzorec za izvedbo analize. Rezultati raziskave so pokazali, da večina zaposlenih ocenjuje, da uporaba IKT pomembno prispeva k hitrosti in natančnosti pretoka informacij ter hkrati omogoča učinkovitejše sodelovanje in preprostejši dostop do ključnih podatkov. Med najpogosteje uporabljenimi orodji izstopajo elektronska pošta, intranet, Microsoft Teams in telefon. Nasprotno pa naprednejša orodja, kot so sistemi za upravljanje odnosov s strankami (CRM) in specializirane platforme za sodelovanje, ostajajo manj razširjena. Rezultati raziskave so pokazali, da kljub splošnemu zadovoljstvu anketirancev z obstoječo IKT obstajajo pomembna področja, ki zahtevajo nadaljnje izboljšave. Ključne prioritete vključujejo povečanje hitrosti dostopa do informacij, izboljšanje enostavnosti uporabe ter zagotavljanje večje zanesljivosti delovanja. Poleg tega je večina zaposlenih izpostavila potrebo po intenzivnejši podpori vodstva, zlasti pri spodbujanju uporabe IKT-orodij, organizaciji dodatnih izobraževalnih dejavnosti ter omogočanju aktivnejšega vključevanja zaposlenih v proces odločanja o uvajanju novih tehnoloških rešitev. Ključne besede: interno komuniciranje, IKT-orodja, komunikacijski kanali, pretok informacij, zadovoljstvo zaposlenih Objavljeno v ReVIS: 09.03.2025; Ogledov: 199; Prenosov: 0
Celotno besedilo (784,45 KB) |
2. |
3. |
4. |
5. Uporaba IKT predšolskih otrok v zavetju doma : diplomska nalogaNina Fifolt, 2023, diplomsko delo Opis: Starši predšolskih otrok se nemalokrat znajdejo ujeti v prenatrpanih urnikih in pomanjkanju prostega časa, digitalna varuška, ki je vedno na voljo, pa čaka v dnevni sobi ali v žepu. IKT je danes lahko dostopna in množično uporabljena. Mobilni telefon in televizijo si lasti že skoraj vsako gospodinjstvo. Čas med uporabo zaslonov teče hitro in prehitro se lahko zgodi, da predšolski otroci čezmerno uporabljajo IKT. V diplomski nalogi so predstavljene definicije digitalne odgovornosti, vplivi, ki jih ima čezmerna uporaba na razvoj predšolskih otrok, priporočila uporabe IKT ter nasveti za odgovorno uporabo IKT. S kvalitativnim pristopom smo opravili strukturirano opazovanje uporabe IKT, 5 otrok v zavetju njihovega doma. Po analizi rezultatov smo opravili intervju s starši glede njihovega pogleda na uporabo in tako podkrepili svoje ugotovitve. Ključne besede: IKT, predšolski otroci, starši, uporaba, vpliv čezmerne uporabe Objavljeno v ReVIS: 19.05.2023; Ogledov: 1416; Prenosov: 75
Celotno besedilo (2,08 MB) |
6. |
7. Analiza obstoječih digitalnih rešitev za pomoč priseljencem pri integraciji v Sloveniji pred in med pojavom epidemije Covid-19 : magistrska nalogaMiroslav Strniša, 2022, magistrsko delo Opis: Epidemija covida-19 je v Republiki Sloveniji povzročila nove izzive v procesu integracije priseljencev. V času epidemije je bilo omejeno gibanje ljudi in posledično so bile organizacije, ki so pomagale priseljencem pri njihovi integraciji, prisiljene prekiniti osebne stike s priseljenci. Da bi lahko proces integracije nemoteno potekal, so se organizacije in priseljenci med epidemijo covida-19 skupaj usklajevali in učili novih znanj, ki so se nanašala na uporabo digitalnih rešitev. V magistrski nalogi smo se zato osredotočili na analizo obstoječih digitalnih rešitev za pomoč priseljencem pri integraciji v Sloveniji pred in med pojavom epidemije covida-19. Ključne besede: priseljenci, digitalne rešitve, integracija, NVO, epidemija Covid-19, IKT-tehnologija Objavljeno v ReVIS: 25.10.2022; Ogledov: 1475; Prenosov: 101
Celotno besedilo (4,92 MB) |
8. |
9. Epidemija covid-19 kot priložnost za spremenjeno komuniciranje v prostovoljnih gasilskih društvih : magistrska nalogaAna Ajdič, 2021, magistrsko delo Opis: Že od pomladi 2020 se v Republiki Sloveniji in po svetu spopadamo z izzivom covid-19. Zaradi zajezitve širjenja virusa je omejeno gibanje ljudi in posledično delovanje prostovoljnih gasilskih društev (PGD). V magistrski nalogi smo se osredotočali na komuniciranje med vodstvom in gasilci PGD z uporabo informacijsko-komunikacijskih tehnologij v času pred in med epidemijo. Iz rezultatov, pridobljenih iz intervjujev predsednikov Dolenjske regije, je razvidno, da je imela epidemija pri večini PGD na tem območju zaradi omejitev druženja vpliv na komuniciranje. Združili smo predloge intervjuvancev in jih bomo posredovali na Gasilsko zvezo Slovenije, da jih bodo preučili in PGD v Sloveniji posredovali usmeritve za izboljšane komunikacije med vodji in člani PGD. Ključne besede: prostovoljna gasilska društva, komuniciranje, vodenje PGD, uporaba IKT, epidemija covid-19 Objavljeno v ReVIS: 25.02.2022; Ogledov: 1967; Prenosov: 227
Celotno besedilo (2,42 MB) |
10. Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije v prvem triletju osnovne šole : magistrska nalogaMaja Dragan, 2021, magistrsko delo Opis: V sodobnem načinu življenja je uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije (v nadaljevanju IKT) nekaj čisto običajnega. Spremlja nas na vsakem koraku. Postala je del vsakdanjega učnega procesa, zato je pomembno, da učenci že v prvem triletju osnovne šole spoznajo IKT in se jo naučijo uporabljati. V teoretičnem delu magistrskega dela sem predstavila IKT (vrste, uporabo v prvem triletju osnovne šole in izobraževanju, pozitivne in negativne učinke uporabe). V nadaljevanju sem s pomočjo anketnih vprašalnikov za starše in učitelje skušala raziskati, kdaj, pri katerih predmetih in katero IKT uporabljajo učitelji za poučevanje v prvem triletju osnovne šole, ter analizirati omejitve uporabe le-te s strani učiteljev in staršev. Rezultati raziskave so pokazali, da starši in učitelji uporabljajo IKT vsak dan. Za delo so dobro strokovno usposobljeni, vendar potrebujejo dodatna izobraževanja. Starši in učitelji menijo, da so potrebne omejitve, vendar jih učenci le delno upoštevajo. Ključne besede: informacijsko-komunikacijska tehnologija, IKT, izobraževanje, prvo triletje osnovne šole, učenci, uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije Objavljeno v ReVIS: 25.02.2022; Ogledov: 2694; Prenosov: 155
Celotno besedilo (1,51 MB) |