1. POSLOVNI NAČRT: PROIZVODNJA BAZENOV IZ NERJAVNEGA JEKLAŽiga Kralj, 2025, ni določena Opis: Diplomsko delo opisuje poslovni načrt podjetja, ki se ukvarja z gradnjo in vzdrževanjem
bazenov. Zaradi zasičenosti trga in konkurence se je porodila ideja o novi poslovni
priložnosti, ki ima višjo dodano vrednost in manj konkurence kot proizvodi, ki jih trenutno
proizvajamo. Glavni namen diplomskega dela je analizirati izvedljivost in potencial za uspeh
poslovne ideje z izdelavo poslovnega načrta. Diplomsko delo je razdeljeno na deset poglavij,
v katerih opredeljujemo poslovno zamisel in analiziramo rezultate izvedene raziskave.
Opravljena analiza potrjuje, da investicija v višini 100.000 EUR zadostuje za uresničitev ideje
in začetek poslovanja podjetja. Ključne besede: bazen, nerjavno jeklo, poslovni načrt, anketa, inoks Objavljeno v ReVIS: 13.06.2025; Ogledov: 111; Prenosov: 1
Celotno besedilo (2,20 MB) |
2. |
3. |
4. Multiplikativni učinek digitalizacije javne uprave na uporabnike storitev : magistrsko deloVera Taneski, 2024, magistrsko delo Opis: Slovenska javna uprava je bila zaradi spremenjenih razmer v svetu, ki jih je povzročil virus COVID-19, primorana prilagoditi poslovanje novim razmeram in pospešiti proces digitalizacije na vseh področjih našega življenja. Za lažje razumevanje magistrskega dela smo pojasnili osnovne pojme, povezane z digitalizacijo, ter poudarili pomembnost digitalne preobrazbe javne uprave in njen multiplikativni učinek na uporabnike storitev javne uprave. Predstavili smo digitalizacijo kot gonilo boljšega javnega upravljanja, strukturne reforme in vpliv digitalizacije na kakovost življenja uporabnikov storitev. Analizirali smo posamezne pravne vire in dokumente Evropske unije in Republike Slovenije s področja digitalizacije. V empiričnem delu naloge smo s pomočjo kvantitativne metode raziskovanja, spletne ankete, poskušali ugotoviti pomen digitalizacije kot temeljnega procesa za razvijanje elektronskih storitev v javni upravi in njen vpliv na življenje uporabnikov storitev. Rezultati raziskave so pokazali, da je pandemija COVID-19 imela opazen vpliv na pospešen proces digitalizacije javne uprave v Sloveniji. Naše ugotovitve kažejo potrebo po nadaljnjem razvoju digitalnih storitev ter zagotavljanju ustrezne pripravljenosti in podpore vsem uporabnikom za izkoriščanje prednosti digitalne preobrazbe. Ugotovitve bodo v pomoč novoustanovljenemu Ministrstvu za digitalno preobrazbo, zakonodajnim organom pri sprejemanju pravnih aktov in subjektom, ki vodijo digitalizacijo, kot priložnost za optimiziranje procesov in sledenje trendom uporabe nove tehnologije. Ključne besede: anketa, COVID-19, digitalizacija, digitalna preobrazba, uprava Objavljeno v ReVIS: 14.08.2024; Ogledov: 1211; Prenosov: 113
Celotno besedilo (2,65 MB) |
5. |
6. |
7. |
8. Strategija trgovine pod kozolcem : diplomska naloga višjega strokovnega izobraževanjaJasna Čemažar, 2023, diplomsko delo Ključne besede: prodaja, trgovina, strategija, cene, trženje, konkurenca, anketa, povpraševanje, ponudba, ekološki izdelki, izbrana kakovost Objavljeno v ReVIS: 21.12.2023; Ogledov: 1207; Prenosov: 55
Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |
9. |
10. ODNOS MED TISKANIM IN DIGITALNIM KOLEDARJEMAna Šega, 2023, ni določena Opis: “Koliko računanja, koliko truda, koliko zmot, koliko popravkov, koliko tisočletij prizadevanj je človeštvo vložilo v računanje koledarja!” (Kunaver 2019)
Čas je precizen in predvsem ranljiv. Kadar se prične prvi dan novega leta, že imamo pri sebi nov tiskani ali digitalni koledar, ki je temelj današnje civilizacije in predvsem osnova, da se vsak posameznik in današnja družba znajde v tem času in prostoru. Živimo pa v tem času, ko čas beži pred nami in je tempo pospešen zato še nam posebej pride prav tiskani ali digitalni koledar.
Diplomska naloga temelji na raziskavi uporabe tiskanih in digitalnih koledarjev. Zanimalo nas je, katere izmed njih več uporabljajo in zakaj, ter ali je to odvisno od generacije.
Za uspešno raziskavo je bilo najprej potrebno dobro razumevanje in poznavanje teorije tiskanih in digitalnih koledarjev. Preučili smo vrste različnih koledarjev, njihov namen in način uporabe.
Zanimalo nas je tudi, kateri koledarji so v sodobnem času v različnih generacijah uporabni in kateri niso. V diplomski nalogi smo ugotavljali, katera vrsta se uporablja največ ali najmanj in kakšni so razlogi za njihovo uporabo. Po preučitvi vsakega koledarja tiskanih, digitalnih, ter same tipografije na koledarjih nas je zanimalo katere koledarje različne generacije vsakodnevno in večkrat na dan uporabljajo.
Glavni rezultati diplomske naloge so uporaba koledarjev in odnos med tiskanim in digitalnim koledarjem. Ter poznavanje različnih koledarjev za vsakodnevno uporabo.
Na vsa ta vprašanja smo si odgovorili s pomočjo kvantitativne analize in anketnega vprašalnika. Rezultate ankete smo prikazali s procentualnimi grafi. Ugotovili smo, da koledarje generacije različno poznajo in različno uporabljajo. Ključne besede: Ključne besede: vizualna komunikacija, grafično oblikovanje, tiskani koledar, digitalni koledar, anketa. Objavljeno v ReVIS: 07.10.2023; Ogledov: 1659; Prenosov: 18
Celotno besedilo (4,75 MB) |