1. |
2. |
3. |
4. Uporaba spletnih družbenih omrežij pri mladih odraslih: Pomen spremljanja vsebin duševnega zdravja v vsakdanjem življenjuMaja Mlekuž, 2025, ni določena Opis: Magistrsko delo raziskuje na eni strani vlogo in navade mladih odraslih pri uporabi spletnih družbenih omrežij ter vpliv teh na dojemanje in ozaveščenost o duševnem zdravju. Tehnološki napredek in digitalna omrežja postajajo sestavni del vsakdanjega življenja, kar vpliva na naša družbena vedenja ter dojemanje sebe in okolice. V strokovnem delu se osredotočamo na pomen povezanosti za duševno zdravje in hkrati na tveganja, povezana z neresničnimi informacijami, stigmatizacijo in s t. i. filter mehurčki, ki jih ustvarjajo algoritmi na družbenih omrežjih. Magistrsko delo vključuje teoretični del, v katerem obravnavamo razvoj tehnologije, nove medije, družbene medije, spletna družbena omrežja, njihovo funkcionalnost in vpliv na uporabnike. Poleg tega ta del služi kot temelj razumevanja vsebin o duševnem zdravju ter vlogi družbenih omrežij pri širjenju informacij. Empirični del naloge se najprej osredotoča na navade mladih odraslih pri uporabi spletnih družbenih omrežij ter na poskus določanja njihove uporabne vrednosti, v nadaljevanju pa na spremljanje vsebin o duševnem zdravju in razumevanje, kaj jim te vsebine prinašajo v življenje. Osrednji ugotovitvi nakazujeta na množično in pogosto uporabo spletnih družbenih omrežij ter raznoliko uporabno vrednost, hkrati pa dokazujeta pomembno vlogo družbenih omrežij na širjenje informacij o duševnem zdravju ter poudarjata vidne učinke spremljanja vsebin o duševnem zdravju v vsakdanjem življenju mladih odraslih. Ključne besede: tehnologija, spletna družbena omrežja, mladi odrasli, duševno zdravje, stigma, algoritmi Objavljeno v ReVIS: 24.09.2025; Ogledov: 303; Prenosov: 7
Celotno besedilo (1,32 MB) |
5. |
6. |
7. Zgodovina socialnih omrežij in njihov vpliv na družbo : diplomska nalogaMitja Zorko, 2025, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi so predstavljena družbena omrežja in njihov vpliv na družbo. Predstavljene so karakteristike družbenih omrežij, kako delujejo, zakaj jih uporabljamo ter njihove prednosti in slabosti. Prvi del diplomske naloge se osredotoča na zgodovino nastanka, trenutnemu stanju socialnih omrežij in načrtom za prihodnost. Podrobneje so predstavljena omrežja, kot sta Instagram in Facebook, njihova zgodovina, način delovanja ter pasti uporabe. Diplomska naloga vsebuje analizo vplivov družbenih omrežij na človeka ter navedbo težav, s katerimi se sooča oseba ob uporabi družbenih omrežij. Ključne besede: družbena omrežja, Instagram, Facebook, odvisnost, omrežje Objavljeno v ReVIS: 06.06.2025; Ogledov: 704; Prenosov: 22
Celotno besedilo (705,41 KB) |
8. Vloga digitalnih vplivneže v v prodaji v sodobni družbi : magistrska nalogaŽiga Muha, 2025, magistrsko delo Opis: Namen magistrske naloge je bil raziskati vpliv digitalnih vplivnežev na sledilce in ugotoviti njihovo vlogo pri nakupnih namerah potrošnikov. Skozi raziskovanje smo ugotovili, da aktivnosti digitalnih vplivnežev ne vplivajo močno na nakupne namere potrošnikov. Digitalni vplivneži vplivajo na nakupne namere potrošnikov predvsem s svojo verodostojnostjo, dobro vsebino ter popusti, ki jih zagotavljajo. Na dojemanje vpliva digitalnih vplivnežev pri nakupnih namerah potrošnikov najbolj vpliva starost, saj je mlajšim bolj pomembna strokovnost, nepristranskost in iskrenost digitalnih vplivnežev ter da se lahko poistovetijo z njimi glede podobnih vrednot in okusa. Na zaupanje kupcev v določeno blagovno znamko lahko digitalni vplivneži s svojimi aktivnostmi vplivajo na način, da za določen izdelek ponudijo popust, prav tako pa mora biti jasno razvidno, da digitalni vplivnež uporablja izdelek ali storitev v njegovem vsakdanjem življenju. Ključne besede: digitalni mediji, družbena omrežja, digitalni vplivneži, blagovna znamka, spletno nakupovanje Objavljeno v ReVIS: 28.03.2025; Ogledov: 1026; Prenosov: 18
Celotno besedilo (4,44 MB) |
9. Svetovni prvaki v promociji : kako zgraditi močno ekipo za promocijo na socialnih omrežjihAna Vidic Kostevc, Hana Cerovšek, Megi Lopuh, 2024, slovar, enciklopedija, leksikon, priročnik, atlas, zemljevid Opis: Priročnik "Svetovni prvaki v promociji: Kako zgraditi močno ekipo za promocijo na socialnih omrežjih" ponuja celovit pregled ključnih vlog, odgovornosti in kompetenc, potrebnih za učinkovito delovanje promocijske ekipe.
Prvi del priročnika se osredotoča na organizacijsko strukturo ekipe. Podrobno opisuje vloge ključnih članov, kot so manager promocije, kreativni direktor, specialist za digitalni marketing, tekstopisec, fotograf in grafični oblikovalec, ter pojasnjuje njihove odgovornosti in medsebojno povezanost pri uspešni izvedbi promocijskih kampanj.
Drugi del priročnika vključuje intervjuje s tremi uspešnimi podjetji, ki se ukvarjajo z oglaševanjem in promocijo na družbenih omrežjih. Ti vpogledi ponujajo dragocene izkušnje in praktične primere, kako zgraditi in voditi visokozmogljive ekipe za promocijo.
Takšen priročnik je ključnega pomena za vzpostavitev jasnih pričakovanj, spodbujanje timskega dela in utrjevanje profesionalnih standardov v hitro razvijajočem se okolju oglaševalske industrije. Ključne besede: socialna omrežja, družbena omrežja, promocija, manager promocije, kreativni direktor, specialist za digitalni marketing, tekstopisec, fotograf, grafični oblikovalec, priročniki Objavljeno v ReVIS: 20.01.2025; Ogledov: 719; Prenosov: 12
Celotno besedilo (1012,17 KB) |
10. |