1. Poslovni načrt za izgradnjo pokritega padel igrišča v športnem parku Ludus v okviru javno-zasebnega partnerstva : diplomsko deloMartin Hrast, diplomsko delo Opis: Namen diplomskega dela je bilo preučiti smiselnost izgradnje pokritega igrišča za padel v Športnem parku Ludus Beach Park Ljubljana, kar bi omogočilo celoletno igranje tega hitro rastočega športa. Delo se nanaša na šport in rekreacijo, z osredotočenostjo na športne parke, konkretno na uvedbo nove športne infrastrukture za padel v Ljubljani.
Uporabljena metoda, kot potrditev tez za izgradnjo pokritega padel igrišča, je bila anketa, ki je temeljila na zbiranju podatkov med lokalnim prebivalstvom in uporabniki parka v Ljubljani, analiza podatkov iz tujine ter finančna analiza za pripravo poslovnega načrta.
Rezultati ankete so pokazali visoko zanimanje za padel med uporabniki parka v Ljubljani, kar potrjuje smiselnost investicije. Finančna analiza je pokazala, da bi se investicija povrnila v manj kot petih letih, pričakovani letni prihodki pa znašajo približno 214.320 €, medtem ko so ocenjeni letni stroški obratovanja 92.000 €.
Investicija v pokrito igrišče za padel je izvedljiva in dobičkonosna. Pokrita igrišča bi omogočila celoletno igranje, neodvisno od vremenskih pogojev, kar bi povečalo privlačnost športa za lokalne prebivalce in obiskovalce parka.
Naša misija bo nadaljnja promocija padla v Sloveniji, izobraževanje strokovnega kadra in organizacija turnirjev. Skrbno bomo izvajali tudi letno analizo trga in prilagajali ponudbe glede na trende in povpraševanje. Ključne besede: padel, poslovni načrti, športni parki, javno-zasebno partnerstvo, Ludus Objavljeno v ReVIS: 13.12.2024; Ogledov: 587; Prenosov: 12
Celotno besedilo (997,53 KB) |
2. Model javno-zasebnega partnerstva uvajanja e-mobilnosti v Mestni občini Kranj : magistrsko deloVid Krčmar, 2022, magistrsko delo Opis: Magistrsko delo predstavlja uvajanje e-mobilnosti v MOK. Za izvedbo projekta e-mobilnosti so potrebna finančna sredstva in ob pomanjkanju javnih sredstev v javnem sektorju se v sklopu javno-zasebnega partnerstva vključi zasebni partner s finančnim vložkom. Javno-zasebno partnerstvo predstavlja sodelovanje med javnim in zasebnim partnerjem s ciljem, da bi zadovoljili javni interes. Namen in cilj magistrskega dela je preveriti, ali je uvajanje e-mobilnosti po modelu javno-zasebnega partnerstva v MOK učinkovito in v javnem interesu. V teoretičnem delu magistrskega dela smo s pomočjo opisne, zgodovinske in primerjalne metode predstavili pojem, pomen in pravno ureditev javno-zasebnega partnerstva v Sloveniji. Predstavili smo tudi zgodovino razvoja javno-zasebnega partnerstva ter ureditev le-tega v državah EU. Na področju javno-zasebnega partnerstva smo opisali tudi temeljna načela in oblike javno-zasebnega partnerstva. S pomočjo razlagalne, primerjalne, statistične in metode analize vsebin smo v drugem delu magistrskega dela predstavili stanje e-mobilnosti v EU in v Sloveniji. V magistrskem delu smo preverjali izvedeni model javno-zasebnega partnerstva kot učinkovit v obliki sodelovanja med javnim in zasebnim partnerjem in s ciljem, da je projekt v javnem interesu. V raziskovalnem delu smo na podlagi študije primera projekta e-mobilnosti v MOK, ki je bil izveden v MOK, predstavili in preverili učinkovitost uvedbe le-tega. V sklopu raziskovalnega dela smo opravili tudi empirični del raziskave v obliki intervjuja. Intervju smo opravili z deležniki, ki vsak dan uporabljajo storitve e-mobilnosti iz projekta e-mobilnost v MOK. Na podlagi normativne, izkustvene in metode opazovanja z neposredno udeležbo smo v zaključku prikazali možnost razvoja in nadgradenj obstoječega modela e-mobilnosti v MOK. Ključne besede: javno-zasebno partnerstvo, Mestna občina Kranj, javni partner, zasebni partner, e-mobilnost Objavljeno v ReVIS: 23.11.2022; Ogledov: 2263; Prenosov: 170
Celotno besedilo (1,55 MB) |
3. Odgovornost koncedenta za škodo : diplomsko deloBor Dujić, 2020, diplomsko delo Opis: Na podlagi rezultatov opravljenega raziskovanja in še zlasti glede na analizo veljavne zakonodaje in strokovnih prispevkov ekspertov z obravnavanega področja smo potrdili obe hipotezi te diplomske naloge. Nedvomno je, da je koncesionar odgovoren za škodo, povzročeno uporabnikom in drugim osebam, ki neupravičeno utrpijo škodo zaradi delovanja (ali opustitve dolžnega ravnanja) koncesionarja pri oziroma ob izvajanju javne službe. Koncesionar ima obveznost zagotavljati uporabnikom dobrin in storitev javnih služb vse javne dobrine in javne storitve in če pri tem uporabnikom nastane škoda, je tudi logično, da koncesionar odgovarja primarno in neposredno (tudi za svoje zaposlene delavce). Na drugi strani pa je % zaradi številnih razlogov % logično, da odgovarja tudi koncedent, ki je podelil koncesijo koncesionarju, vendar zgolj subsidiarno, zlasti, kot to določa tudi Zakon o javno-zasebnem partnerstvu, ko je jasno, da uporabniki ne bi mogli priti do odškodnine neposredno od koncesionarjev, ali bi to bilo precej oteženo. Pri tem, po našem mnenju, po slovenskem pravu ni mogoča drugačna oblika odškodninske odgovornosti koncedenta, kakor je to oblika subsidiarne odgovornosti za škodo, ki jo povzroči koncesionar oziroma pri njem zaposlene osebe Ključne besede: koncesija, javno-zasebno partnerstvo, odškodninska odgovornost, odgovornost koncedenta, subsidiarna odgovornost Objavljeno v ReVIS: 23.07.2021; Ogledov: 2098; Prenosov: 92
Celotno besedilo (1008,90 KB) |
4. |
5. |
6. Vprašanje učinkovitosti izvajanja lokalnih gospodarskih javnih služb : magistrsko deloTina Jakopič, 2017, magistrsko delo Opis: Cilj izvajanja lokalnih gospodarskih javnih služb je zagotoviti kakovostno življenjsko okolje svojim občanom ob minimalnih stroških. Njihove potrebe morajo potekati nemoteno in biti dosegljive vsakomur. Gre za javni interes in pridobivanje dobička ni v ospredju. Da je občina uspešna in učinkovita, mora dobro poznati področje pravnega urejanja. Zavedati se mora, da je ob vse večji globalizaciji in mobilnosti delovne sile in kapitala vsaka občina edinstvena. To pomeni, da je vsaka občina vezana na svojo poselitev, prostorske, naravne in druge frekvenčne značilnosti, ki vplivajo na izbiro izvajanja lokalnih javnih služb. Pomembno je poznati in razlikovati možnosti izvajanja javnih služb ter analizirati katera vrsta javne službe je za določeno občino in določeno področje najprimernejša in najučinkovitejša. Namen magistrskega dela "Vprašanje učinkovitosti izvajanja lokalnih gospodarskih javnih služb" je predstaviti možnosti izvajanja lokalnih gospodarskih javnih služb, opisati razlike med njimi ter se vprašati o sami učinkovitosti določenega izvajanja javne službe. Ali je za oddajo javnega naročila vedno potreben javni razpis, ali nas koncesija privede do privatizacije ipd. Da si znamo odgovoriti na ta vprašanja, je potrebno slediti evropskim pravnim smernicam, ki se stalno spreminjajo in dopolnjujejo, evropski zakonodaji kot tudi sodni praksi ter seveda slovenski zakonodaji. Ključne besede: javno-zasebno partnerstvo, sodna praksa Evropske unije, služba varstva okolja, direktive Objavljeno v ReVIS: 16.08.2018; Ogledov: 3838; Prenosov: 148
Celotno besedilo (1,91 MB) |
7. |
8. |
9. |
10. |