Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 163
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba IKT za interno komuniciranje v podjetju
Rebeka Štrekelj, 2025, ni določena

Opis: Učinkovita in pozitivna interna komunikacija ter ustrezna uporaba informacijsko-komunikacijskih orodij (IKT) za podporo interni komunikaciji sta ključnega pomena za zadovoljstvo zaposlenih, kar posledično vpliva na uspešnost delovanja podjetij. Namen diplomske naloge je bil raziskati, katero IKT uporabljajo zaposleni v poslovni stavbi enega izmed večjih slovenskih podjetij, ter oceniti zadovoljstvo z uporabo teh orodij. Raziskava je temeljila na kvantitativnem raziskovalnem pristopu, pri čemer je bil za zbiranje podatkov uporabljen anketni vprašalnik. Za analizo zbranih podatkov je bila izvedena opisna statistika. Povabilo k sodelovanju v raziskavi je bilo posredovano celotnemu kolektivu, na anketo pa so odgovorili 104 zaposleni, kar predstavlja reprezentativen vzorec za izvedbo analize. Rezultati raziskave so pokazali, da večina zaposlenih ocenjuje, da uporaba IKT pomembno prispeva k hitrosti in natančnosti pretoka informacij ter hkrati omogoča učinkovitejše sodelovanje in preprostejši dostop do ključnih podatkov. Med najpogosteje uporabljenimi orodji izstopajo elektronska pošta, intranet, Microsoft Teams in telefon. Nasprotno pa naprednejša orodja, kot so sistemi za upravljanje odnosov s strankami (CRM) in specializirane platforme za sodelovanje, ostajajo manj razširjena. Rezultati raziskave so pokazali, da kljub splošnemu zadovoljstvu anketirancev z obstoječo IKT obstajajo pomembna področja, ki zahtevajo nadaljnje izboljšave. Ključne prioritete vključujejo povečanje hitrosti dostopa do informacij, izboljšanje enostavnosti uporabe ter zagotavljanje večje zanesljivosti delovanja. Poleg tega je večina zaposlenih izpostavila potrebo po intenzivnejši podpori vodstva, zlasti pri spodbujanju uporabe IKT-orodij, organizaciji dodatnih izobraževalnih dejavnosti ter omogočanju aktivnejšega vključevanja zaposlenih v proces odločanja o uvajanju novih tehnoloških rešitev.
Ključne besede: interno komuniciranje, IKT-orodja, komunikacijski kanali, pretok informacij, zadovoljstvo zaposlenih
Objavljeno v ReVIS: 09.03.2025; Ogledov: 190; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (784,45 KB)

2.
UVAJANJE NOVEGA SPLETNEGA MESTA ZA STROKOVNO JAVNOST, POOBLAŠČENO ZA PREDPISOVANJE IN IZDAJANJE ZDRAVIL
Polona Arnež, 2025, ni določena

Opis: Spletno mesto predstavlja okno podjetja, na osnovi katerega se potencialni uporabniki odločijo za ogled informacij. Tudi strokovnjaki, pooblaščeni za predpisovanje in izdajanje zdravil niso izjema. Motiv in namen diplomskega dela je bil pripraviti načrt za prenovo in uvajanje vsebin spletnega mesta za strokovno javnost. V empiričnem delu smo z analizo spletnih mest farmacevtskih podjetij ugotovili, da imajo 4 možnost dostopa do strokovnih vsebin. S fokusno skupino smo ugotovili, da intervjuvani zdravniki iščejo na spletu strokovne informacije za predpisovanje zdravil. Nihče od intervjuvanih zdravnikov ne obiskuje spletnih mest farmacevtskih podjetij, ker tam ne dobijo informacij, ki jih potrebuje za predpisovanje zdravil.
Ključne besede: tržno komuniciranje, digitalni marketing, spletno mesto, trženje zdravil
Objavljeno v ReVIS: 07.02.2025; Ogledov: 205; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,69 MB)

3.
Komuniciranje in krizno upravljanje : magistrsko delo
Danila Mašić, 2025, magistrsko delo

Opis: Naloga Komuniciranje in krizno upravljanje se osredotoča na to, kako se komuniciranje razlikuje od kriznega komuniciranja, kako poteka med krizo, kako poteka krizno upravljanje in katere so strukture, nujne za krizno upravljanje. Opisani so procesi in odločanja pri organiziranju na splošno in v kriznih razmerah. Gre za kvalitativno raziskavo, saj so bili rezultati pridobljeni z intervjuji. Prav tako so bili pri pisanju uporabljeni primarni in sekundarni viri. Iz odgovorov raziskav komuniciranja komunikacijskih kampanj so bile ugotovljene razlike v dojemanju med vodji komunikacijskih kampanj ter študenti in zaposlenimi. V nalogi je zajeta tudi primerjava upravljanja komunikacijskih kampanj in upravljanja krize žledu. Razvidno je, da se tako komuniciranje kot upravljanje kriz razlikujeta. Vsem krizam je skupna časovna omejenost v posebnih okoliščinah. Razlikujejo pa se v načinu poročanja in obveščanja ter v strukturah, ki so nujne za obvladovanje krize. V mednarodni primerjavi kriznega komuniciranja in kriznega upravljanja so bile narejene primerjave struktur in načinov komuniciranja v državah, kot so Švedska, Švica, Združene države Amerike in Italija, in sicer v primerjavi s Slovenijo. Ugotovljeno je bilo, da so v formalnem smislu organiziranosti nekatere razlike, saj so bile v primerjavo vključene države, ki se med seboj razlikujejo po zgodovinski, kulturni in politični preteklosti. Za Italijo pa je bilo predstavljeno tudi krizno komuniciranje in upravljanje katastrofalnega potresa v Aquili leta 2009.
Ključne besede: komuniciranje, strateško komuniciranje, krizno komuniciranje, krizno upravljanje, procesi odločanja, komunikacijske kampanje
Objavljeno v ReVIS: 06.02.2025; Ogledov: 266; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (2,75 MB)

4.
Elektronsko komuniciranje finančne uprave z zavezanci : magistrsko delo
Erika Pavalec, 2024, magistrsko delo

Opis: Poslovanje družbe z javno upravo poteka na več različnih načinov – z obiskom posameznih ustanov, v obliki papirnatega poslovanja in elektronskega komuniciranja. V zadnjem obdobju so postale digitalne storitve še bolj pomembne, kar je v veliki meri posledica epidemije covid-19, ko so bili družbeni stiki zelo omejeni. Slednje je vplivalo tudi na komunikacijo posameznikov, podjetnikov in pravnih oseb z javno upravo. Namen magistrskega dela je predstavitev elektronskega poslovanja Finančne uprave z zavezanci ter primerjava eVročanja upravnih aktov s strani Finančne uprave in eUprave. Fizične osebe premalo uporabljajo aplikaciji eDavki in eUprava, zato sem raziskala, kako se je spremenilo število uporabnikov elektronskega poslovanja v zadnjih letih. Hkrati sem želela dokazati, da je sistem elektronskega vročanja za zavezance enostaven, in ugotoviti, kako poteka e-vročanje dokumentov med ustanovami javnega sektorja in končnimi uporabniki preko Sistema za centralno e-vročanje. Elektronsko poslovanje Finančne uprave Republike Slovenije z zavezanci je precej enostavno, vendar je družba še vedno premalo ozaveščena o možnostih uporabe elektronske komunikacije in prednostih elektronskega komuniciranja. Če želimo doseči višje število udeležencev, vključenih v uporabo elektronskega komuniciranja z javno upravo, bi morali poskrbeti za večjo obveščenost vseh prebivalcev Slovenije, pri tem pa poskrbeti za ustrezno varnost, zasebnost in spoštovanje človekovih pravic.
Ključne besede: zavezanci, elektronsko komuniciranje, elektronsko komuniciranje, eDavki, eVročanje, eUprava
Objavljeno v ReVIS: 15.01.2025; Ogledov: 215; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (2,37 MB)

5.
Sodobna diplomacija in diplomatsko komuniciranje : magistrsko delo
Vika Lisac, 2024, magistrsko delo

Opis: Sodobna diplomacija je na stičišču tradicije in inovacij, kar prinaša nove izzive in zahteva prilagoditev obstoječih praks. Tradicionalne diplomatske metode, ki temeljijo na uradnih dokumentih, zaupnih pogovorih in osebnih stikih, so se zdaj znašle v svetu, kjer prevladujejo digitalna orodja in komunikacija v realnem času. Tehnološki napredek in globalizacija sta povečala kompleksnost mednarodnih odnosov, kar terja nove pristope v diplomatskem delovanju. Tehnologija je preoblikovala diplomatsko komunikacijo, saj digitalni mediji omogočajo večjo neposrednost in odprtost. Sodobni diplomati se morajo prilagoditi novim platformam, kot so družbeni mediji in komunikacijski kanali v realnem času. Pri tem morajo najti ravnotežje med hitrostjo teh orodij in ohranjanjem strateške poglobljenosti, ki je značilna za tradicionalno diplomacijo. To vključuje zaščito občutljivih informacij in boj proti dezinformacijam. Sodobna diplomacija vključuje tudi nove akterje, kot so nevladne organizacije in strokovnjaki, ki s svojimi znanji in perspektivami spreminjajo tradicionalne diplomatske metode. Njihovo sodelovanje s tradicionalnimi diplomatskimi akterji odpira nova vprašanja glede avtoritete in vpliva na vloge državnih institucij. Tehnološki napredek prinaša tudi nove izzive, kot so kibernetska varnost, digitalna zasebnost in širjenje dezinformacij. Čeprav je tehnologija spremenila diplomatske prakse, mednarodni pravni okviri niso sledili temu hitremu razvoju. Zato je nujno posodobiti pravne okvire, da bodo odražali realnost sodobne diplomacije in podpirali mednarodne odnose. Diplomacija v 21. stoletju zahteva strategijo, ki združuje tradicionalne diplomatske veščine z digitalnimi orodji. Ključno je, da diplomacija ohrani svoje temeljne vrednote, kot so pogajanja, zaupnost in vzajemno spoštovanje, hkrati pa sprejme inovacije, ki povečujejo njen doseg in vpliv. Le tako bo sodobna diplomacija še naprej učinkovito spodbujala globalni mir, stabilnost in sodelovanje v vedno bolj zapletenem mednarodnem okolju ter ohranila svojo pomembno vlogo pri reševanju globalnih izzivov.
Ključne besede: diplomacija, diplomatsko komuniciranje, tehnološki napredek, globalizacija, diplomatski proces, diplomatska služba
Objavljeno v ReVIS: 15.01.2025; Ogledov: 272; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (789,95 KB)

6.
7.
8.
9.
VPLIV PSIHOLOŠKIH SPROŽILCEV NA GENERACIJO Z PRI PRODAJI V FIZIČNI TRGOVINI NA PRIMERU OBLAČILNE INDUSTRIJE
Nik Lacić, 2024, ni določena

Opis: Vpliv psiholoških sprožilcev na nakupno vedenje generacije Z v oblačilni industriji zahteva poglobljeno razumevanje tržnih pristopov. Generacija Z, odraščajoča v digitalni dobi, ima edinstvene nakupne navade, kar predstavlja izziv za fizične trgovine. Diplomsko delo raziskuje, kako psihološki sprožilci vplivajo na nakupne odločitve generacije Z v fizičnih trgovinah z oblačili. Identificira ključne sprožilce, ki povečujejo privlačnost izdelkov in ustvarjajo pozitivne nakupovalne izkušnje. Izvedeni so bili sinteza in povzemanje navedene literature ter analiza sekundarnih statističnih podatkov iz člankov in spletnih virov. Uporabljena sta bila kvalitativni in kvantitativni pristop. Raziskava je potrdila pomembno vlogo psiholoških sprožilcev pri oblikovanju nakupnih odločitev generacije Z.
Ključne besede: Psihološki sprožilci, generacija Z, oblačilna industrija, fizična trgovina, tržno komuniciranje, nakupno vedenje.
Objavljeno v ReVIS: 15.12.2024; Ogledov: 305; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (828,38 KB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh