Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Oblikovanje celostne grafične podobe agencije Nowa : diplomska naloga
Mark Novak, 2024, diplomsko delo

Ključne besede: diplomske naloge, celostna grafična podoba, logotip, oblikovanje, spletno oblikovanje
Objavljeno v ReVIS: 27.08.2024; Ogledov: 1216; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (3,42 MB)

4.
5.
Prenova blagovne znamke družinskega podjetja : diplomska naloga
Brina Pann, 2024, diplomsko delo

Ključne besede: diplomske naloge, podjetje, celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, logotip, tiskovine
Objavljeno v ReVIS: 27.08.2024; Ogledov: 895; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (6,18 MB)

6.
7.
Celostna grafična podoba v digitalnem marketingu in njena ustrezna uporaba na primeru podjetja
Tjaša Božičnik, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo obravnavali pojem celostna grafična podoba (CGP) in njeno umestitev v poslovno politiko organizacije. To smo storili s pomočjo referenčnega trikotnika in opredelili pojme, kot so realna identiteta, imidž in simbolni identitetni sistem. Preučili smo njene osnovne elemente in se dotaknili osnov digitalnega marketinga v povezavi s CGP. V empiričnem delu smo se osredotočali na izbrano podjetje FireApp in analizo njegovih elementov v CGP. S pomočjo ankete smo preučili primernost trenutne CGP. Raziskali smo ustreznost izbranih vrednot, uporabo barv, tipografije in slogana. Na podlagi rezultatov ankete smo potrdili oz. ovrgli vnaprej določene hipoteze.
Ključne besede: Celostna grafična podoba, vizualna komunikacija, digitalni marketing, logotip, FireApp.
Objavljeno v ReVIS: 23.08.2022; Ogledov: 1702; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (2,43 MB)

8.
9.
10.
Kreiranje identitete za ustvarjanje želene prepoznavnosti znamke Peppermilk
Jure Senjak, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu obravnavam identiteto podjetja ter ustrezno izbiro imena blagovne znamke ter logotipa. Menim, da je tema zanimiva, saj bo raziskovalno vprašanje razjasnilo, kakšno identiteto mora podjetje imeti, da bo pri ciljnih kupcih jasno in nedvoumno vzbudilo želene asociacije in odzive. Temelj vsakega podjetja je ime, zato je izredno pomembno, kakšno ime si izberemo, kakšno identiteto bomo razvili in kako se bomo z blagovno znamko predstavili na trgu. Zatorej sem si postavil raziskovalno vprašanje, ki se glasi: »Kakšno identiteto mora imeti znamka Peppermilk, da bo pri ciljnih kupcih jasno in nedvoumno vzbudila želene asociacije in odzive?« Osnovni namen vizualne identitete je del procesa graditve vloge blagovne znamke – prepoznavanje, razlikovanje in oblikovanje trajnostne prisotnosti in položaja na trgu ter vzbujanje zaupanja v blagovno znamko ali podjetje. Predpostavljam, da sta ključ uspeha podjetja njegovo »dobro ime« in prepoznavna znamka, ki je neobčutljiva na spremembe na trgu, se uspešno prilagaja, s čimer uresničuje svojo obljubo trgu in si na ta način zagotovi dolgo življenjsko dobo. Tako kot ime ima tudi podoba znamke izjemen vpliv na vrednost blagovne znamke in podjetja.
Ključne besede: identiteta, blagovna znamka, vizija podjetja, celostna grafična podoba, logotip
Objavljeno v ReVIS: 06.07.2021; Ogledov: 2803; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh