Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Raziskava procesa sistematičnega izbora dobavitelja : diplomska naloga
Dejan Hadžič, 2025, diplomsko delo

Ključne besede: nabava, nabavni proces, izbor dobavitelja, odločitveni modeli, digitalizacija, diplomske naloge
Objavljeno v ReVIS: 28.05.2025; Ogledov: 221; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
3.
4.
Analiza nabavnega procesa v izbranem podjetju : magistrska naloga
Miha Bukovec, 2024, magistrsko delo

Ključne besede: nabavni proces, dobavitelji, digitalizacija, magistrsko delo
Objavljeno v ReVIS: 11.11.2024; Ogledov: 1510; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (816,67 KB)

5.
Prenova in digitalizacija nabavnega procesa v podjetju Numip, d.o.o.
Urška Gmajnič, 2024, ni določena

Opis: Danes je poslovni svet dinamično okolje, ki se nenehno spreminja, saj je odvisno od gospodarskih, tehnoloških in družbenih sprememb. Nabava predstavlja ključen del poslovnih procesov v vsakem podjetju. Gre za proces pridobivanja materialov, izdelkov ali storitev od zunanjih virov. Nabavna funkcija zajema odločitve o tem, kaj kupiti, koliko, kdaj in od kod. Cilj je zagotoviti najboljše pogoje glede cene, kakovosti in dobavnih rokov. V poslovanju na splošno, predvsem pa v nabavi, se neprestano pojavljajo nove prakse in trendi, zato je pomembno, da so podjetja prilagodljiva, da se lahko učinkovito odzovejo na spreminjajoče se pogoje na trgu. Z uporabo tehnologij izboljšamo učinkovitost, zmanjšamo napake ter odzivni čas. Digitalizacija nabavnega procesa omogoča večjo preglednost in sledljivost, boljše upravljanje zalog, sledenje dobavnim rokom in optimizacijo procesov. Zato je pomembno, da podjetja digitalizirajo svoje poslovne procese in izkoristijo prednosti, ki jih nudi. Diplomska naloga je razdeljena na dva dela. V prvem delu so opisane teoretične osnove in definicije različnih avtorjev o nabavi in pojmih, ki so z njo povezani. Poudarek je na nabavnem procesu in digitalizaciji poslovnih procesov. V drugem delu pa sta predstavljena in primerjana nabavni proces pred digitalizacijo in po njej v podjetju Numip, d. o. o.
Ključne besede: Nabava, nabavni proces, nabavnik, digitalizacija, digitalizirana nabava.
Objavljeno v ReVIS: 21.04.2024; Ogledov: 1491; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (4,46 MB)

6.
7.
Analiza nabavnega procesa v podjetju JOMI Labels d.o.o. : magistrska naloga
Adil Mušinović, 2023, magistrsko delo

Ključne besede: nabavni proces, nabavna politika
Objavljeno v ReVIS: 09.06.2023; Ogledov: 1981; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

8.
Analiza nabavnega procesa v Komunalnem podjetju Velenje, d. o. o. : magistrska naloga
Dejan Valenčak, 2022, magistrsko delo

Ključne besede: nabava, nabavni proces, naročilo, dobavitelji, magistrsko delo
Objavljeno v ReVIS: 02.06.2022; Ogledov: 2187; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (2,08 MB)

9.
Organiziranost nabave v podjetju Kompas shop, d. d. : diplomska naloga
Jure Rusjan, 2019, diplomsko delo

Ključne besede: nabava, nabavni proces, dobavitelji, kakovost izdelkov, diplomsko delo
Objavljeno v ReVIS: 15.11.2019; Ogledov: 5952; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (1014,69 KB)

10.
Analiza nabavne politike v podjetju : diplomska naloga
Maja Zoran, 2016, diplomsko delo

Opis: Nabava je prisotna v vsakem podjetju, saj je odgovorna za oskrbo materialov in informacij. Podjetja morajo zaradi vse večje konkurence optimizirati poslovanje na vseh področjih. Nabava je poslovna funkcija, ki pravočasno, po primerni ceni, s potrebno količino in ustrezno kakovostjo oskrbuje proizvodna podjetja s surovinami, materiali in energijo. Zadnja leta se nabava v podjetjih spreminja, kar se kaže v čedalje večjem zanimanju managerjev in nabavnega osebja. Gospodarna in učinkovita nabavna funkcija pripomore k učinkovitosti podjetja. Nabavne odločitve vplivajo na uspešnost podjetja, saj še tako majhna privarčevana vsota pri nabavi prispeva k dobičku podjetja. Nabavni proces se razlikuje od podjetja do podjetja, faze nabave pa se izvajajo po vrstnem redu. V teoretičnem delu je predstavljen pojem in pomen nabave, organiziranje nabave ter nabavno poslovanje. V empiričnem delu je predstavljena nabava v manjšem gradbenem podjetju, proces nabavnega poslovanja in podani predlogi za optimizacijo.
Ključne besede: nabava, nabavni proces, nabavna funkcija, poslovni uspeh, zaloge
Objavljeno v ReVIS: 22.08.2018; Ogledov: 6542; Prenosov: 395
.pdf Celotno besedilo (905,84 KB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh