Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 31
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Oblikovanje korporativne identitete : magistrsko delo
Tajda Goričan, 2024, diplomsko delo

Ključne besede: celostna grafična podoba, znamčenje, uspešnost, nakupno vedenje, odločanje potrošnikov
Objavljeno v ReVIS: 14.01.2025; Ogledov: 256; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (3,04 MB)

2.
3.
VPLIV PSIHOLOŠKIH SPROŽILCEV NA GENERACIJO Z PRI PRODAJI V FIZIČNI TRGOVINI NA PRIMERU OBLAČILNE INDUSTRIJE
Nik Lacić, 2024, ni določena

Opis: Vpliv psiholoških sprožilcev na nakupno vedenje generacije Z v oblačilni industriji zahteva poglobljeno razumevanje tržnih pristopov. Generacija Z, odraščajoča v digitalni dobi, ima edinstvene nakupne navade, kar predstavlja izziv za fizične trgovine. Diplomsko delo raziskuje, kako psihološki sprožilci vplivajo na nakupne odločitve generacije Z v fizičnih trgovinah z oblačili. Identificira ključne sprožilce, ki povečujejo privlačnost izdelkov in ustvarjajo pozitivne nakupovalne izkušnje. Izvedeni so bili sinteza in povzemanje navedene literature ter analiza sekundarnih statističnih podatkov iz člankov in spletnih virov. Uporabljena sta bila kvalitativni in kvantitativni pristop. Raziskava je potrdila pomembno vlogo psiholoških sprožilcev pri oblikovanju nakupnih odločitev generacije Z.
Ključne besede: Psihološki sprožilci, generacija Z, oblačilna industrija, fizična trgovina, tržno komuniciranje, nakupno vedenje.
Objavljeno v ReVIS: 15.12.2024; Ogledov: 305; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (828,38 KB)

4.
Analiza vedenja potrošnikov pri nakupu oblačil blagovnih znamk : magistrska naloga
Sanja Žlavs, 2024, magistrsko delo

Ključne besede: nakupno vedenje, potrošniki, blagovne znamke, magistrsko delo
Objavljeno v ReVIS: 13.12.2024; Ogledov: 246; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

5.
VPLIV GRAFIČNIH ELEMENTOV EMBALAŽE NA PERCEPCIJO IN ODLOČANJE POTROŠNIKOV PRI NAKUPU
Tatjana Iliev, 2024, ni določena

Opis: V današnjem času podjetja iščejo nove rešitve, s katerimi bi prispevala k rasti prodaje in povečanju dobička. To je učinkovito mogoče doseči s pomočjo marketinških raziskav, ki skušajo poiskati bolj natančne in učinkovite načine, kako potrošnikom izpolniti njihove želje. Magistrsko delo obravnava teoretična izhodišča nevromarketinga, nevrologije in vedenje potrošnikov. Analizirali smo vlogo nevromarketinga pri prepoznavanju preferenc potrošnikov, predstavili orodja, na katerih temeljijo študije nevromarketinga, predvsem pa v empiričnem delu raziskave poskusili prikazati in dokazati, kako pomembna je podzavest pri nakupnih odločitvah potrošnikov. Raziskava je bila opravljena na vzorcu 20 udeležencev, med katerimi je bilo sedem moških in 13 žensk.
Ključne besede: nevromarketing, EEG, P300, Unicorn Hybrid Black, nakupno vedenje.
Objavljeno v ReVIS: 04.12.2024; Ogledov: 279; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,78 MB)

6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh