1. |
2. Odnos potrošnikov do spletnih prodajnih akcij : diplomsko deloNataša Volavšek, diplomsko delo Opis: Pospeševanje spletne prodaje je eno najbolj razširjenih komunikacijskih orodij na internetu. Spletno nakupovanje kupcem prinaša izjemne koristi, zato se hitro širi po vsem svetovnem trgu. V teoretičnem delu smo iskali tudi razvoj in razsežnosti spletne prodaje, preučili pa smo tudi trende, ki se kažejo v spletni prodaji v prihodnosti. V praktičnem delu pa smo izvedli spletno anketo med uporabniki družbenih omrežij, s katero smo ugotovili odnos slovenskih potrošnikov do spletnih oglaševalskih akcij. V vzorcu je bilo 93 oseb.
Anketiranci menijo, da ima spletno oglaševanje pozitiven vpliv na ekonomijo, prav tako pa ga pogosto povezujejo z virom informacij. Anketiranci ne želijo deliti svojih podatkov v povezavi s spletnim oglaševanjem, poleg tega menijo, da je spletno oglaševanje pogosto preveč invazivno. Ugotavljamo, da je treba spremeniti negativen odnos do spletnega oglaševanja na način, da je spletno oglaševanje bolj kredibilno, zabavno in zaupanja vredno. S pomočjo rezultatov raziskav se lahko spletno oglaševanje osredotoči na ciljne skupine, s katerimi je spletno oglaševanje bližje in se izogne skupinam, ki jih spletno oglaševanje ne pritegne. Ključne besede: potrošniki, oglaševanje, spletne prodajne akcije, spletna prodaja Objavljeno v ReVIS: 13.12.2024; Ogledov: 276; Prenosov: 2
Celotno besedilo (1,61 MB) |
3. |
4. |
5. Mladi kot potrošniki v času epidemije covida-19Martina Iskra, 2024, ni določena Opis: Četudi so spremembe edina stalnica v življenju, si nismo znali pojasniti, da se lahko zgodi sprememba, ki ohromi ves svet. Nenadoma se je vse ustavilo. Življenja kot smo ga poznali, ni bilo več. Pojavil se je covid-19.
Da bi se uspešno spopadli z virusom, so bili tako v Sloveniji kot tudi po svetu uvedeni številni ukrepi, ki so se prilagajali na epidemiološko situacijo v državi in širši regiji. Imeli smo dostop le do storitev, s katerimi je bila zagotovljena preskrba z osnovnimi življenjskimi potrebščinami. Vse ostale, ki sicer niso življenjskega pomena, imajo pa veliko in pomembno vlogo v našem življenju, pa so bile ukinjene. Gre za možnosti, s katerimi si povečujemo kakovost življenja, in šele takrat, ko te storitve niso bile več dosegljive, smo opazili, da jih dejansko pogrešamo. K tem lahko uvrščamo osebne, razvedrilne, športne in druge storitve.
Ne glede na vse omejitve smo ugotovili, da smo ljudje zelo prilagodljivi, saj smo se težavam hitro prilagodili, vsak na svoj način, pri tem pa pridobili nove navade, vedenja in rutine. Vse navedeno so tudi rezultati naše raziskave. Ključne besede: covid-19, potrošniki, storitev, izdelek, nakupne navade Objavljeno v ReVIS: 21.04.2024; Ogledov: 869; Prenosov: 22
Celotno besedilo (4,24 MB) |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. Uvajanje nove znamke na trgGal Cimperman, 2023, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo najprej opredelili blagovno znamko kot pojem, uvajanje nove znamke
na trg ter promocijo in trženje nove blagovne znamke. Nato smo se usmerili na uvajanje naše
nove blagovne znamke v Sloveniji. V sklopu izbrane teme smo izdelali anketni vprašalnik in
na podlagi pridobljenih rezultatov potrdili ali ovrgli hipoteze, ki smo si jih v začetku postavili.
Prva se je nanašala na trditev, da se trg na uvajanje nove znamke odziva z nezaupanjem.
Naslednja hipoteza se je nanašala na to, da lahko dober test izdelka pripomore k zamenjavi
starega izdelka za novega. Kot zadnjo smo si postavili hipotezo, ki trdi, da lahko ima promocija
pozitiven učinek na kupca. Glede na dobljene rezultate smo prvo hipotezo delno ovrgli,
preostali dve hipotezi pa potrdili. Ključne besede: blagovna znamka, uvoz blagovne znamke, potrošniki, prodaja blagovne znamke, promocija blagovne znamke, testiranje izdelka. Objavljeno v ReVIS: 03.06.2023; Ogledov: 964; Prenosov: 46
Celotno besedilo (1,17 MB) |