1. Uporaba ekonomske diplomacije za privabljanje visokokakovostnih tujih investicij v Kneževini Monako : magistrsko deloAnže Lemež, 2025, magistrsko delo Opis: Magistrsko delo raziskuje uporabo ekonomske diplomacije za privabljanje visokokakovostnih tujih investicij v Kneževini Monako. Obravnava edinstven gospodarski model Monaka, ki kljub omejenim naravnim virom temelji na turizmu, finančnih storitvah in trajnostnih tehnologijah. Osrednji cilj dela je analiza monaških strategij ekonomske diplomacije in ocena njihove uporabnosti v kontekstu Republike Slovenije. Raziskava vključuje zgodovinsko in primerjalno analizo, pri čemer poudarja uspešne prakse Monaka na področju privabljanja investicij, kot so ugodni davčni režimi, razvoj finančnih storitev in podpora poslovnim investitorjem. Z uporabo študije primera in intervjujev z deležniki iz Monaka in Slovenije naloga razkriva ključne dejavnike, ki prispevajo k uspehu monaške ekonomske diplomacije. Ugotovitve raziskave kažejo, da Monako svoje uspehe dolguje integraciji gospodarskih in diplomatskih strategij, osredotočenosti na trajnostne investicije in učinkoviti promociji na mednarodnem prizorišču. Na tej podlagi delo ponuja konkretna priporočila za krepitev ekonomske diplomacije v Sloveniji, vključno z izboljšanjem davčne politike, večjo podporo investitorjem in strateško promocijo ključnih gospodarskih sektorjev. Delo prispeva k razumevanju učinkovite uporabe ekonomske diplomacije v majhnih državah ter odpira možnosti za nadaljnje raziskave in implementacijo inovativnih pristopov. Rezultati so relevantni za akademsko skupnost, oblikovalce politik in širšo javnost, saj izpostavljajo potencial ekonomske diplomacije za spodbujanje trajnostnega razvoja in gospodarske konkurenčnosti. Ključne besede: ekonomska diplomacija, visokokakovostne tuje investicije, Kneževina Monako, davčne spodbude, trajnostne investicije, mednarodno sodelovanje, majhne države, finančne storitve, privabljanje investitorjev, strategije gospodarskega razvoja Objavljeno v ReVIS: 26.06.2025; Ogledov: 45; Prenosov: 0
Celotno besedilo (1,23 MB) |
2. Vpliv družinske dinamike na implementacijo strategij inovativnosti v družinskem podjetjuTadeja Luznar, 2025, ni določena Opis: Cilj diplomskega dela je bil ugotoviti, kako družinske vrednote in medgeneracijski odnosi vplivajo na inovativnost v družinskih podjetjih. S pregledom literature, dvema intervjujema z družinskima članoma podjetja X in empirično raziskavo, izvedeno na osnovi anketnega vprašalnika, smo analizirali vlogo družinske dinamike pri spodbujanju ali zaviranju inovacij. Družinska podjetja predvsem zaradi svoje dolgoročne usmerjenosti in močnih čustvenih vezi znotraj družinskih članov pogosto izkazujejo večjo pripravljenost za uvajanje inovacij kot podjetja, ki niso v družinski lasti. Medgeneracijska razhajanja lahko povzročijo tudi konflikte, hkrati pa s pravilnim upravljanjem omogočajo sintezo izkušenj starejših in svežih idej mlajših članov družine. Ključne besede: Družina, družinske vrednote, družinsko podjetje, inovacije, medgeneracijsko sodelovanje. Objavljeno v ReVIS: 13.06.2025; Ogledov: 117; Prenosov: 1
Celotno besedilo (937,51 KB) |
3. SPREMLJANJE ORGANIZACIJSKE KLIME NA ODDELKU SERVISA V PODJETJU XJure Avberšek, 2024, ni določena Opis: Organizacijska klima vključuje s strani zaposlenih zaznane značilnosti delovnega okolja, ki vplivajo na njihovo počutje in delo ter je ključen dejavnik uspešnosti organizacij. Namen diplomskega dela je bil raziskati trenutno organizacijsko klimo na oddelku SERVIS podjetja X ter podati predloge za izboljšave. Rezultati anketne raziskave med zaposlenimi so pokazali, da na oddelku prevladuje dobra organizacijska klima. Poleg ankete smo izvedli tudi štiri intervjuje, in sicer z zaposlenim, vodjo, direktorjem in kadrovsko službo. Analiza intervjujev razkriva različne perspektive glede delovnega okolja in organizacijske klime v podjetju X. Ključne besede: klima, organizacija, sodelovanje, timsko delo, družbena odgovornost, trajnostni razvoj. Objavljeno v ReVIS: 13.06.2025; Ogledov: 109; Prenosov: 1
Celotno besedilo (603,10 KB) |
4. |
5. Priročnik za sestavo ekipe za korporativno video produkcijoAjda Lazar, Laura Lebar, Maja Karlin, 2024, slovar, enciklopedija, leksikon, priročnik, atlas, zemljevid Opis: Priročnik “Ključni kadri za korporativno video produkcijo” je namenjen vsem, ki želijo razumeti organizacijo, vloge in sodelovanje ključnih članov ekipe pri ustvarjanju profesionalnih video vsebin za podjetja. Pokriva ključne vloge, kot so producent, režiser, tehnični direktor in direktor fotografije, ter poudarja njihove naloge, potrebne veščine, kompetence in vrednote. Poleg tega priročnik izpostavlja pomen učinkovite komunikacije, prilagajanja trendom in sodelovanja med interno ekipo ter zunanjimi strokovnjaki. Cilj je zagotoviti vpogled v profesionalno organizacijo ekip, ki uspešno pretvarjajo vizije v kakovostne video izdelke, prilagojene potrebam korporativnega sveta. Ključne besede: korporativna video produkcija, produkcijska ekipa, ključne vloge v produkciji, producent, režiser, tehnični direktor, direktor fotografije, sodelovanje ekipe, kompetence, veščine, profesionalna video vsebina, priročniki Objavljeno v ReVIS: 27.01.2025; Ogledov: 378; Prenosov: 3
Celotno besedilo (1,53 MB) |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. |