Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 24
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
SPREMLJANJE ORGANIZACIJSKE KLIME NA ODDELKU SERVISA V PODJETJU X
Jure Avberšek, 2024, ni določena

Opis: Organizacijska klima vključuje s strani zaposlenih zaznane značilnosti delovnega okolja, ki vplivajo na njihovo počutje in delo ter je ključen dejavnik uspešnosti organizacij. Namen diplomskega dela je bil raziskati trenutno organizacijsko klimo na oddelku SERVIS podjetja X ter podati predloge za izboljšave. Rezultati anketne raziskave med zaposlenimi so pokazali, da na oddelku prevladuje dobra organizacijska klima. Poleg ankete smo izvedli tudi štiri intervjuje, in sicer z zaposlenim, vodjo, direktorjem in kadrovsko službo. Analiza intervjujev razkriva različne perspektive glede delovnega okolja in organizacijske klime v podjetju X.
Ključne besede: klima, organizacija, sodelovanje, timsko delo, družbena odgovornost, trajnostni razvoj.
Objavljeno v ReVIS: 13.06.2025; Ogledov: 109; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (603,10 KB)

2.
3.
Vpliv kulture in spola na uspešnost delovnih timov : magistrska naloga
Elen Pesičer, 2024, magistrsko delo

Ključne besede: timsko delo, medkulturne razlike, spolna raznolikost, magistrsko delo
Objavljeno v ReVIS: 13.12.2024; Ogledov: 370; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (1013,03 KB)

4.
Vloga in pomen timskega dela v delovnem okolju
Špela Galič, 2024, ni določena

Opis: Timsko delo je v današnjem delovnem okolju zelo pomembno in je tako postalo tudi v sodobnih organizacijah osnovni način delovanja. Določene naloge se opravijo uspešneje, če sodelujemo z drugimi. Tako lahko spoznamo veliko novih stvari kot tudi drugačno ali celo boljšo pot do uresničevanja zastavljenega cilja. Tim sestavljajo različni posamezniki in tako pride tudi do različnih in nasprotnih mnenj, vendar če bi bili vsi enaki in bi enako razmišljali, bi obstajala samo eno mnenje in zgolj ena pot do uresničitve zastavljenega cilja. Ker so v timu različni posamezniki, prav tako pride do konfliktov, vendar če upoštevamo mnenja ostalih in uporabimo pravilno komunikacijo, lahko razrešimo nastali konflikt. Pomembno vlogo ima vodja tima, ki vodi skupino ljudi in jih pri opravljanju nalog usmerja. Vodja je zgled ostalim članom v timu in podpira svoje člane in njihova mnenja, za uspešno opravljeno delo pa jih nagradi bodisi v materialni obliki bodisi v nematerialni. Člani tima si želijo, da bi skupaj rešili problem in na koncu tudi proslavili desežke, ki so jih skupaj ustvarili. V empiričnem delu predstavljamo, kakšno je medsebojno sodelovanje zaposlenih v eni izmed slovenskih občin v posavski regiji. Ugotovili smo, da je v izbrani organizaciji prisotno timsko delo in da večina posameznikov podpira uvajanje in razvoj timskega dela. Posamezniki tako delo raje opravljajo v timu in imajo pri postavljanju skupnih ciljev možnost soodločanja.
Ključne besede: Tim, timsko delo, vodja, vodenje, sodelovanje.
Objavljeno v ReVIS: 06.09.2024; Ogledov: 761; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (869,64 KB)

5.
Vloga vodje in njen vpliv na kakovost dela v timu zdravstvene nege
Suzana Lakić, 2024, magistrsko delo

Opis: eoretična izhodišča: Vloga vodje v zdravstvu ima pomemben vpliv na kakovost dela znotraj zdravstvenega tima. Vodja vzpostavlja jasna pričakovanja glede kakovosti dela in standardov oskrbe pacientov ter spodbuja kulturo odličnosti, kjer so cenjeni nenehno izboljševanje, učenje in inovacije. Poleg tega vodja gradi zaupanje in sodelovanje med člani tima ter zagotavlja potrebne vire, usposabljanje in podporo za zagotavljanje visokokakovostne nege. Z vzorčenjem primernih vedenj, spodbujanjem učinkovite komunikacije in povratnih informacij ter spremljanjem uspešnosti in kakovostnih meril vodja omogoča reševanje težav, izboljšanje procesov dela in optimizacijo oskrbe pacientov. Skratka, vloga vodje v zdravstvu pomembno prispeva k ustvarjanju okolja, v katerem lahko zdravstveni tim doseže visokokakovostno nego in pozitivne rezultate za paciente. Metoda: Za raziskavo je bila uporabljena kvantitativna metoda zbiranja podatkov, s pomočjo katere smo ugotovili subjektivna stališča udeležencev v raziskavi, ki so pripomogla h končnim ugotovitvam. Metodi raziskovanja sta deskriptivna, s katero smo opisali in interpretirali najpomembnejše pojme s proučevanega področja, ter metoda analize, s katero smo analizirali in razčlenjevali primarne podatke, pridobljene z anonimnim spletnim anketnim vprašalnikom, ki je bil oblikovan na spletni platformi www.1ka.si. Rezultati: Anketni vprašalniki so bili razdeljeni med 450 zdravstvenih delavcev Splošne Bolnišnice Celje. V raziskovalnem delu smo si zastavili 4 raziskovalna vprašanja in 4 hipoteze. Glede na rezultate, ki smo jih pridobili na podlagi odgovorov izpolnjenih anketnih vprašalnikov, smo vse štiri hipoteze potrdili. Analiza podatkov je pokazala, da obstaja statistično značilna povezava med vključenostjo vodje v sestrske predaje službe/raporte in njihovo vodstveno vlogo, kar potrjuje prvo hipotezo. Večina vprašanih (87,8 %) je poročala, da so vodje najpogosteje vključeni v sestrsko predajo službe/raport. Druga hipoteza je bila prav tako potrjena, saj smo ugotovili pozitiven vpliv vključenosti vodje v delo na oddelku na zadovoljstvo zaposlenih. Analiza je pokazala, da je med trditvijo "Vodja je vključen v proces dela na oddelku" in zadovoljstvom zaposlenih obstajala statistično pomembna povezava (Spearmanov koeficient = 0,489, p-vrednost < 0,05), ki je bila pozitivna in srednje močna. Tretja hipoteza je bila potrjena, kar kaže na pozitiven vpliv vključenosti vodje v delovne procese na kakovost opravljenega dela na oddelku. Statistična analiza je pokazala, da je med trditvijo "Vodja je vključen v proces dela na oddelku" in trditvijo "Kako pogosto menite, da vas vodja spodbuja, da vaše delo opravljate kakovostno in strokovno pravilno?" obstajala statistično pomembna povezava (Spearmanov koeficient = 0,495, p-vrednost < 0,05), ki je bila pozitivna in srednje močna. Četrta hipoteza je bila prav tako potrjena, kar kaže na povezanost med boljšimi odnosi med vodjo in zaposlenimi ter boljšim opravljenim delom na oddelku. Anketiranci so se strinjali, da dobri medsebojni odnosi prispevajo k boljši kakovosti zdravstvene nege. Rezultati Wilcoxonovega testa so pokazali statistično pomembno višjo povprečno vrednost (AS = 4,8; Me = 5) od testne vrednosti (4), kar potrjuje pomembnost pozitivnih odnosov za učinkovito delovanje organizacije Povzetek ugotovljenega kaže, da imajo vodje pomembno vlogo v timu zdravstvene nege, saj njihova vključenost v delo na oddelku pozitivno vpliva na zadovoljstvo zaposlenih in kakovost opravljenega dela. Raziskava v Splošni bolnišnici Celje je pokazala, da so zaposleni najbolj zadovoljni z vodjami, ki delujejo empatično, motivacijsko ter pravično. Poleg tega so dobri odnosi med vodjo in zaposlenimi ključni za zagotavljanje boljše kakovosti zdravstvene nege. Pomembnost načel kakovosti je izpostavljena, pri čemer je visoka prioriteta dana kakovostni oskrbi pacientov. Razprava: Vloga vodje v zdravstvu je ključna za zagotavljanje kakovosti oskrbe pacientov in učinkovitega delovanja zdravstvenih organizacij. Analiza rezultatov je pokazala, da so zaposleni v večini primerov izkazali visoko zadovoljstvo s svojimi vodjami glede na različne vidike njihovega vodenja, kot so empatija, motivacija ter pravičnost pri reševanju konfliktov. Poleg tega je bilo ugotovljeno, da večja kot je vključenost vodje v proces dela na oddelku, bolj je povezana z večjo pogostostjo spodbujanja zaposlenih za kakovostno opravljeno delo. Povzetek ugotovljenega kaže, da ima vodja pomembno vlogo v timu zdravstvene nege, saj njena vključenost v delo na oddelku pozitivno vpliva na zadovoljstvo zaposlenih in kakovost opravljenega dela. Raziskava v Splošni bolnišnici Celje je pokazala, da so zaposleni najbolj zadovoljni z vodjami, ki delujejo empatično, motivacijsko ter pravično. Poleg tega so dobri odnosi med vodjo in zaposlenimi ključni za zagotavljanje boljše kakovosti zdravstvene nege. Pomembnost načel kakovosti je izpostavljena, pri čemer je visoka prioriteta dana kakovostni oskrbi pacientov.
Ključne besede: vloga vodje v timu zdravstvene nege, kakovost v zdravstveni negi, timsko delo, vodenje, menedžment.
Objavljeno v ReVIS: 16.06.2024; Ogledov: 1170; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

6.
Timsko delo v enotah Centra za socialno delo Celje : magistrska naloga
Anja Švegler, 2024, magistrsko delo

Ključne besede: timsko delo, vodja, vodenje, Covid-19, management znanja
Objavljeno v ReVIS: 11.03.2024; Ogledov: 1088; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (627,47 KB)

7.
8.
9.
10.
Uspešnost timskega dela v izbrani OŠ : magistrska naloga
Anja Špes, 2022, magistrsko delo

Ključne besede: timsko delo, timsko sodelovanje, vodenje tima, sodelovanje, osnovna šola
Objavljeno v ReVIS: 24.10.2022; Ogledov: 1289; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (790,01 KB)

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh