1. Motivacija zaposlenih v panogi turizemEva Pečnik, 2025, ni določena Opis: Vsak posameznik motivacijo doživlja na svojevrsten način. Življenje je danes vedno bolj stresno, postavlja nas pred takšne in drugačne izzive in od nas je odvisno, kako se bomo s temi izzivi spopadli. Motivacija nam dá zagon, da se lažje spopadamo z izzivi življenja, in nas usmerja na življenjsko pot, po kateri želimo iti. Motivacija na delovnem mestu igra eno od ključnih vlog, saj je zaslužna za uspehe tako zaposlenega kot tudi celotne organizacije.
Tema diplomskega dela je motivacija zaposlenih v panogi turizem. Širše predstavimo delovanje motivacije posameznika v panogi turizem, na kratko v uvodu predstavimo panogo in izzive, s katerimi so se spopadali v času pandemije, in hkrati predstavimo mehanizme oziroma dejavnike, ki vplivajo na motivacijo. S pomočjo anketnega vprašalnika na osnovi odgovorov zaposlenih, ki delujejo v panogi turizem, ugotavljamo, kaj zaposlene v omenjeni panogi najbolj motivira, kako različni dejavniki vplivajo nanje in kako zadovoljni so pri svojem delu. Ključne besede: motivacija, zaposleni, turizem, motivacijske teorije, zadovoljstvo zaposlenih Objavljeno v ReVIS: 13.06.2025; Ogledov: 145; Prenosov: 8
Celotno besedilo (1,02 MB) |
2. Vpliv tehnologij QR kod in veriženje blokov na zaupanje potrošnikov in transparentnost pri nakupih odločitvah v vinskem turizmu : magistrska nalogaIvana Čordaš, 2025, magistrsko delo Ključne besede: vino, vinski turizem, QR kode, transparentnost, digitalizacija, zaupanje, preglednost, magistrske naloge Objavljeno v ReVIS: 12.06.2025; Ogledov: 133; Prenosov: 1
Celotno besedilo (3,10 MB) |
3. |
4. |
5. |
6. ODNOS SLOVENSKIH ČEBELARJEV DO RAZVOJA TRAJNOSTNEGA ČEBELARSKEGA TURIZMA V SLOVENIJIMarko Groznik, 2025, ni določena Opis: Čebelarski turizem je ena novih smeri v turizmu, ki združuje področji turizma in čebelarstva. Cilj magistrske naloge je bil ugotoviti odnos slovenskih čebelarjev do trajnostnega razvoja čebelarskega turizma v Sloveniji. V teoretičnem delu so uporabljene metode deskripcije, kompilacije in induktivno-deduktivna metoda. V praktičnem delu je bila izvedena kvantitativna raziskava med slovenskimi čebelarji. S pomočjo ankete je ugotovljen odnos anketirancev do trajnostnega čebelarskega turizma. Prvi del ankete je obsegal merjenje odnosa do razvoja trajnostnega čebelarskega turizma, v drugem delu pa so bila vprašanja namenjena demografskim dejavnikom. Anketa je bila v spletni obliki. V vzorec so bili zajeti slovenski čebelarji, člani različnih čebelarskih društev v Sloveniji. V anketi je sodelovalo 396 oseb. Podatki iz ankete so bili obdelani s pomočjo programa IBM SPSS. Ugotovljeno je, da imajo slovenski čebelarji pozitiven odnos do trajnostnega razvoja turizma čebelarstva, medtem ko od demografskih dejavnikov le izobrazba vpliva na odnos do trajnostnega razvoja turizma čebelarstva, in sicer na način, da imajo bolj izobraženi pozitivnejši odnos do trajnostnega razvoja turizma čebelarstva. Čebelarski turizem bi lahko imel pomembno vlogo pri spodbujanju razvoja nacionalnega turizma v Sloveniji, saj je čebelarstvo v Sloveniji že zdaj dobro prepoznavno. Vendar pa je za dosego zastavljenega cilja pomembno, da se vključijo vlada in lokalne oblasti, ki spodbujajo razvoj čebelarstva v regijah in pomagajo z možnostmi realizacije. V nadaljevanju raziskovanja bi bilo smotrno raziskavo razširiti tudi s kvalitativno metodo, in sicer z izvedbo poglobljenih intervjujev med ponudniki čebelarskega turizma, s čimer bi dobili poglobljen vpogled v odnos slovenskih čebelarjev, ki se ukvarjajo s čebelarskim turizmom, do trajnostnega čebelarskega turizma. Ključne besede: Čebelarstvo, turizem, trajnostni turizem, čebelarski turizem, trajnostni čebelarski turizem Objavljeno v ReVIS: 28.01.2025; Ogledov: 360; Prenosov: 29
Celotno besedilo (1,31 MB) |
7. |
8. |
9. |
10. |