Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 211
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv epidemije na vodenje zdravstvenih zavodov
Jasmina Klemenčič, 2025, ni določena

Opis: Izhodišča: Magistrsko delo obravnava vpliv epidemije covida-19 na vodenje zdravstvenih zavodov, pri čemer so glavni cilji analizirati obstoječe stanje upravljanja, identificirati ključne izzive in predlagati strategije za izboljšanje odpornosti zavodov na prihodnje krize. Epidemija je razkrila številne sistemske pomanjkljivosti, kot so pomanjkanje virov, omejene kadrovske zmogljivosti in operativne ovire, hkrati pa spodbudila inovacije, prilagoditve infrastrukture ter digitalizacijo procesov. Metoda: Za doseganje namena je bil uporabljen sistematičen pregled strokovne in znanstvene literature, in sicer so bili podatki pridobljeni iz bibliografskih baz PubMed, Scopus, JSTOR, Cobiss in Obzornik zdravstvene nege. Pregled je temeljil na ključnih besedah, kombiniranih z Boolovimi operatorji, ter omejen na obdobje zadnjih 12 let. Po metodi PRIZMA so bili analizirani relevantni zadetki, od katerih jih je bilo 19 vključenih v končno analizo. Rezultati: Rezultati raziskave kažejo, da so zdravstveni zavodi med epidemijo implementirali nove strategije, kot so širitev kapacitet intenzivne nege, digitalizacija storitev in izboljšanje komunikacijskih procesov. Ključni izzivi so vključevali logistične težave, pomanjkanje kadrov in virov ter finančne pritiske. Raziskava potrjuje, da je za uspešno soočanje s prihodnjimi krizami nujno povečati avtonomijo zavodov, okrepiti izobraževanje, digitalno transformacijo ter izboljšati operativno prilagodljivost. Razprava: Potrebne bi bile sistemske reforme, usmerjene v krepitev odpornosti zdravstvenih zavodov, ki bi zagotovile večjo fleksibilnost pri upravljanju virov, posodobitev infrastrukture in krepitev kriznega upravljanja. Zmanjšanje ranljivosti zdravstvenega sistema zahteva celostni pristop, ki temelji na integraciji sodobnih tehnologij, večji avtonomiji zavodov in medsektorskem sodelovanju.
Ključne besede: vodenje zdravstvenih zavodov, krizno vodenje, epidemija, Slovenija
Objavljeno v ReVIS: 17.10.2025; Ogledov: 56; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

2.
Načini in izzivi vodenja slovenskih infrastrukturnih projektov : magistrsko delo študijskega programa druge bolonjske stopnje Management poslovnih sistemov
Vladi Adriano Horvat, 2025, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga obravnava projektno vodenje prometno-infrastrukturnih projektov v Republiki Sloveniji. Cilj naloge je ugotoviti, katerih metod vodenja se projektni vodje najpogosteje poslužujejo ter kateri so ključni izzivi v praksi. Raziskava temelji na kombinaciji teoretičnega pregleda strokovne literature in intervjujev z vodji projektov, zaposlenih na Ministrstvu za infrastrukturo. Predstavljene so prednosti in slabosti uporabe klasičnih in agilnih metod vodenja projektov ter postopki uvrščanja projektov v proračun Republike Slovenije. Raziskava je pokazala, da se projektni vodje najpogosteje poslužujejo klasičnih metod vodenja, vendar ti tradicionalni modeli v določenih fazah projekta pogosto ne zadoščajo kompleksnosti, zato se uporabijo tudi metode agilnega vodenja. Med najpogostejšimi izzivi pri vodenju projektov izstopajo obvladovanje sprememb in tveganj, kot so zamude, podražitve, težavno usklajevanje deležnikov ter pomanjkanje digitalnih orodij in strokovno-tehničnega kadra. Na podlagi analiz je predlagan model vodenja, ki združuje prednosti klasičnega in agilnega pristopa ter omogoča boljše obvladovanje sprememb in večjo učinkovitost pri doseganju ciljev. Magistrsko delo tako predstavlja pomemben prispevek k razumevanju značilnosti in izboljšanju učinkovitosti projektnega vodenja v javni upravi ter ponuja konkretne predloge za optimizacijo praks vodenja infrastrukturnih projektov, financiranih iz javnih sredstev.
Ključne besede: projekt, javna uprava, klasično, agilno, projektno vodenje
Objavljeno v ReVIS: 17.09.2025; Ogledov: 183; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (3,75 MB)

3.
Stili vodenja zaposlenih v izbrani organizaciji : magistrska naloga
Jon Kokovnik, 2025, magistrsko delo

Ključne besede: vodenje, stili vodenja, trgovska panoga, magistrsko delo
Objavljeno v ReVIS: 17.09.2025; Ogledov: 186; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (905,90 KB)

4.
VLOGA ČUSTVENE INTELIGENCE PRI MOTIVACIJI ZAPOSLENIH V IZBRANEM PODJETJU
Kaja Finec, 2025, ni določena

Opis: V sodobnem svetu ljudje preživimo večino dneva na delovnem mestu, zato je za naše počutje ključno, da smo tam ustrezno obravnavani in motivirani. Tudi delodajalci si želijo visoko motiviranih zaposlenih. Pomembno vlogo pri tem ima čustvena inteligenca, ki poleg umskih sposobnosti pomembno vpliva na delovni proces vseh zaposlenih, zlasti vodij. Uspešni vodje z uporabo čustvene inteligence izboljšujejo delovno okolje, spodbujajo zadovoljstvo in ravnovesje med delom in zasebnim življenjem ter ustvarjajo odnose, ki temeljijo na zaupanju in pripadnosti. V okviru raziskave smo v podjetju Prigo preučevali povezavo med čustveno inteligenco in motivacijo zaposlenih. Ugotovili smo, da večina prepoznava pojem čustvena inteligenca, da so bolj motivirani tisti z višjo čustveno inteligenco in da obstaja povezava med motivacijo zaposlenih ter oceno čustvene inteligence njihovih adrejenih. Višja kot je bila ta ocena, višja je bila tudi motivacija zaposlenih. Na podlagi rezultatov smo oblikovali smernice za dolgoročno uspešno delovanje podjetja in večje zadovoljstvo zaposlenih.
Ključne besede: čustvena inteligenca, motivacija zaposlenih, vodenje, zadovoljstvo pri delu, delovno okolje
Objavljeno v ReVIS: 25.07.2025; Ogledov: 361; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (988,15 KB)

5.
EUPM² : za upravljanje projektov, financiranih s strani EU
druge monografije in druga zaključena dela

Ključne besede: vodenje projektov, projekti, Evropska unija, metodologija, vodniki, priročniki
Objavljeno v ReVIS: 09.07.2025; Ogledov: 359; Prenosov: 7
URL Povezava na datoteko

6.
Inovativni pristopi vodenja v primarnem javnem zdravstvu
Damjan Vincek, 2025, ni določena

Opis: Dandanes se zdravstvene institucije vse bolj soočajo z izzivi, ki vključujejo staranje prebivalstva, hitre tehnološke spremembe, naraščajoče potrebe pacientov in fluktuacijo kadra. V tem kontekstu je učinkovito vodenje ključnega pomena za zagotavljanje kakovostne in dostopne zdravstvene oskrbe. Tradicionalni hierarhični modeli vodenja pogosto ne zagotavljajo zadostne prilagodljivosti, zato se vse bolj uveljavljajo inovativni pristopi, ki temeljijo na participativnem vodenju. V magistrskem delu smo raziskovali prisotnost hierarhičnega vodenja v slovenskih zdravstvenih domovih, aktualne izzive vodenja in možnosti za implementacijo inovativnih pristopov vodenja. Raziskava je temeljila na intervjujih z direktorji zdravstvenih domov ter anketnih vprašalnikih, namenjenih zaposlenim v teh institucijah. Ugotovitve raziskave potrjujejo prisotnost hierarhičnega vodenja v primarnem javnem zdravstvu, hkrati pa nakazujejo pripravljenost na prehod k bolj inovativnim modelom vodenja, kot so transformativno, podpirajoče in demokratično vodenje. Za izboljšanje delovanja timov in krepitev organizacijske učinkovitosti se kot ključne intervencije izpostavljajo kontinuirano strokovno izobraževanje kadra, sistematična priprava vodstvenega kadra na direktorske položaje ter aktivno sodelovanje zaposlenih v procesih odločanja. Decentralizacija zdravstvenih organizacij pri tem igra pomembno vlogo, saj ta omogoča boljšo prilagoditev lokalnim potrebam, povečuje odzivnost na specifične izzive skupnosti ter spodbuja avtonomijo in odgovornost. Tovrstni modeli vodenja prispevajo k večjemu zadovoljstvu tako pacientov kot zaposlenih, pri čemer slednji prepoznavajo potrebo po njihovi uvedbi v zdravstvene domove. Pri uveljavljanju inovativnih pristopov vodenja v zdravstvene domove ima Ministrstvo za zdravje osrednjo vlogo. Le z uspešnim vodenjem je mogoče doseči trajnostne spremembe v zdravstvenem sistemu.
Ključne besede: vodenje, hierarhično vodenje, inovativni pristopi, vključenost zaposlenih, Ministrstvo za zdravje
Objavljeno v ReVIS: 05.07.2025; Ogledov: 342; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

7.
Vodenje in motivacija zaposlenih v podetju X : magistrska naloga
Tadeja Šabec, 2025, magistrsko delo

Ključne besede: motivacija, vodenje, vodje, magistrsko delo
Objavljeno v ReVIS: 03.07.2025; Ogledov: 388; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

8.
KONTINUIRANO IZOBRAŽEVANJE VODSTVENIH DELAVCEV V ZDRAVSTVENI NEGI
Blaž Muhič, 2025, diplomsko delo

Opis: Teoretična izhodišča: Poklici v zdravstveni negi so zahtevni zaradi dinamike stroke – nenehnih novosti in sprememb. Zato so za delavce v zdravstveni negi (še posebno vodje) dodatna izobraževanja izredno pomembna za ustrezno vodenje zdravstvenega tima. Vloga vodje je zelo zahtevna, saj mora imeti veliko pozitivnih lastnosti in jih znati tudi primerno uporabljati, znanje pa pridobivati ter nadgrajevati s formalnim in neformalnim izobraževanjem. Namen naše raziskave je preučiti poznavanje možnosti kontinuiranega izobraževanja na področju vodenja, namenjenega vodstvenim delavcem v zdravstveni negi v Sloveniji. Metode: Raziskava je temeljila na deskriptivni metodi dela in kvalitativni metodi raziskovanja. Potekala je do marca 2025. Kriterij za sodelovanje pri intervjuju je bila vodstvena funkcija v srednjem ali nižjem menedžmentu v zdravstveni negi, ki neprekinjeno traja vsaj eno leto (npr. vodja patronažne službe, vodja oddelka, reševalne enote …). V raziskavi je sodelovalo šest intervjuvancev, vsi so vodje (vodja oddelka, diplomirana medicinska sestra v vlogi vodje tima, vodja reševalne enote, vodja patronažne službe). Predhodno smo pridobili soglasje ustanove, v kateri smo opravljali intervjuje. Rezultati: V raziskavi je sodelovalo šest intervjuvancev, od tega pet oseb ženskega in ena oseba moškega spola. Vsi intervjuvanci imajo visokošolsko izobrazbo. Dve osebi sta vodji oddelka, ostale štiri so glavne ali odgovorne medicinske sestre na oddelkih. Vsi intervjuvanci menijo, da je kontinuirano izobraževanje danes izrednega pomena, saj se vsakodnevno pojavljajo novosti oziroma spremembe, s katerimi se moramo zdravstveni delavci redno seznanjati in jih upoštevati. Vsi se tudi strinjajo s trditvijo, da bi se moral vsak dober vodstveni delavec v zdravstveni negi zavedati pomembnosti kontinuiranega izobraževanja in o tem seznanjati tudi sodelavce. Razprava: Iz podatkov, ki smo jih prejeli iz sodelujoče ustanove, je razvidno, da ima največ vodstvenih delavcev visokošolsko izobrazbo, manj pa magisterij ali specializacijo. V raziskavi smo ugotovili, da se vodstveni delavci na izobraževanja prijavljajo sami, kar pa je zaradi pomanjkanja kadra ali odsotnosti odobritve s strani delodajalca pogosto onemogočeno. Kljub temu nekaterim vodstvenim delavcem uspeva, da se dodatnih izobraževanj udeležujejo celo na mesečni ravni, vsi pa trdijo, da se pomena dodatnih izobraževanj, še posebno s področja vodenja dobro zavedajo.
Ključne besede: vodenje, menedžment, izobraževanje, zdravstvena nega.
Objavljeno v ReVIS: 22.05.2025; Ogledov: 515; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

9.
10.
Projektni management prometne infrastrukture : izgradnja protihrupnih ograj na avtocestah v Republiki Sloveniji
Metka Celestina Češnovar, 2025, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo se osredotoča na načine vodenja projektov pri izgradnji avtocestne infrastrukture v RS, pri čemer se dela primerjava s procesi, ki jih opredeljuje knjiga "Project Management Body of Knowledge Guide – Sixth Edition". Kot primer projekta je podan projekt izgradnje protihrupnih ograj, ki se postavljajo na avtocestah v Sloveniji. Glavni cilj je podrobno predstaviti praktično uporabo projektnega managementa na praktičnem primeru ter poudariti ključno vlogo discipline projektnega managementa pri uspešni izvedbi gradbenih projektov v Sloveniji. Raziskava, narejena pri vsebini magistrskega dela, bo preverila hipotezo o vplivu obstoječe zakonodaje na spodbujanje izvajanja infrastrukturnih projektov v skladu z načeli priročnika Project Management Body of Knowledge (PMBOK). S tem ciljem bomo analizirali veljavno zakonodajo, preverili njeno skladnost s standardi PMBOK ter ocenili doslednost in morebitna odstopanja. Metode, uporabljene v raziskavi, vključujejo analizo zakonodaje, primerjavo s standardi PMBOK ter študijo primerov izvedenih infrastrukturnih projektov. Hkrati bomo proučili, ali uporaba omenjenih procesov, zlasti načrtovanje kakovosti, vpliva na izvedbo projekta izgradnje protihrupnih ograj na avtocesti v okviru pričakovanega. Rezultati magistrskega dela potrdijo obe hipotezi in cilji so doseženi. Uporaba projektnega managementa za infrastrukturni projekt poveča učinkovitost na vseh ravneh ter omogoča boljše vodenje projektov, rezultati pa lahko pripomorejo k povečanju pomena implementacije teh procesov na področju izgradnje infrastrukture in odpirajo možnosti za projektni pristop na tem področju. Magistrsko delo lahko služi kot vodič za podobne primere pri izgradnji državne infrastrukture, saj so procesi in zakonodaja podobni in omogočajo izvedbo drugih projektov z nekaterimi prilagoditvami.
Ključne besede: projektni management, prometna infrastruktura, protihrupne ograje, projektno vodenje, tveganja, stroški
Objavljeno v ReVIS: 15.04.2025; Ogledov: 597; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (4,23 MB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh