1. |
2. Uporaba IKT za interno komuniciranje v podjetjuRebeka Štrekelj, 2025, ni določena Opis: Učinkovita in pozitivna interna komunikacija ter ustrezna uporaba informacijsko-komunikacijskih orodij (IKT) za podporo interni komunikaciji sta ključnega pomena za zadovoljstvo zaposlenih, kar posledično vpliva na uspešnost delovanja podjetij. Namen diplomske naloge je bil raziskati, katero IKT uporabljajo zaposleni v poslovni stavbi enega izmed večjih slovenskih podjetij, ter oceniti zadovoljstvo z uporabo teh orodij. Raziskava je temeljila na kvantitativnem raziskovalnem pristopu, pri čemer je bil za zbiranje podatkov uporabljen anketni vprašalnik. Za analizo zbranih podatkov je bila izvedena opisna statistika. Povabilo k sodelovanju v raziskavi je bilo posredovano celotnemu kolektivu, na anketo pa so odgovorili 104 zaposleni, kar predstavlja reprezentativen vzorec za izvedbo analize. Rezultati raziskave so pokazali, da večina zaposlenih ocenjuje, da uporaba IKT pomembno prispeva k hitrosti in natančnosti pretoka informacij ter hkrati omogoča učinkovitejše sodelovanje in preprostejši dostop do ključnih podatkov. Med najpogosteje uporabljenimi orodji izstopajo elektronska pošta, intranet, Microsoft Teams in telefon. Nasprotno pa naprednejša orodja, kot so sistemi za upravljanje odnosov s strankami (CRM) in specializirane platforme za sodelovanje, ostajajo manj razširjena. Rezultati raziskave so pokazali, da kljub splošnemu zadovoljstvu anketirancev z obstoječo IKT obstajajo pomembna področja, ki zahtevajo nadaljnje izboljšave. Ključne prioritete vključujejo povečanje hitrosti dostopa do informacij, izboljšanje enostavnosti uporabe ter zagotavljanje večje zanesljivosti delovanja. Poleg tega je večina zaposlenih izpostavila potrebo po intenzivnejši podpori vodstva, zlasti pri spodbujanju uporabe IKT-orodij, organizaciji dodatnih izobraževalnih dejavnosti ter omogočanju aktivnejšega vključevanja zaposlenih v proces odločanja o uvajanju novih tehnoloških rešitev. Ključne besede: interno komuniciranje, IKT-orodja, komunikacijski kanali, pretok informacij, zadovoljstvo zaposlenih Objavljeno v ReVIS: 09.03.2025; Ogledov: 191; Prenosov: 0
Celotno besedilo (784,45 KB) |
3. |
4. Analiza ključnih motivacijskih dejavnikov pri voznikih tovornih vozil : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa prve bolonjske stopnje Management poslovnih sistemovMatej Bunderšek Krempl, 2024, diplomsko delo Opis: To diplomsko delo analizira ključne motivacijske dejavnike pri voznikih tovornih vozil mednarodnega cestnega prometa v skupini povezanih slovenskih prevozniških podjetij. Raziskava se osredotoča na identifikacijo notranjih in zunanjih motivatorjev ter na njihov vpliv na delovno uspešnost in zadovoljstvo voznikov. S pomočjo kvantitativne raziskovalne metode in strukturirane ankete v treh jezikih (slovenskem, srbo-hrvaškem in angleškem jeziku) so bili zbrani podatki o motivacijskih dejavnikih, zadovoljstvu z delom in samooceni delovne uspešnosti. Analiza rezultatov je omogočila preverjanje šestih postavljenih hipotez, ki se nanašajo na različne vidike motivacije voznikov tovornih vozil. Raziskava je pokazala, da so najpomembnejši motivacijski dejavniki višina plače, kakovost delovnih pogojev, priznanje s strani delodajalca in podpora pri delu. Posebej pomembna je tudi možnost usklajevanja poklicnega in zasebnega življenja ter dobri odnosi z nadrejenimi in sodelavci. Na podlagi ugotovitev so bila oblikovana priporočila za izboljšanje motivacijskih strategij v proučevanih podjetjih s ciljem povečanja zadovoljstva zaposlenih, zmanjšanja fluktuacije in izboljšanja operativne učinkovitosti v mednarodnem cestnem transportu. Predlagane izboljšave vključujejo razvoj celostnega motivacijskega programa ter implementacijo sistemov za zbiranje povratnih informacij. Ključne besede: motivacija, vozniki tovornih vozil, mednarodni transport, delovna uspešnost, zadovoljstvo zaposlenih Objavljeno v ReVIS: 22.01.2025; Ogledov: 211; Prenosov: 7
Celotno besedilo (2,20 MB) |
5. Model uspešnega staranja za zagotavljanje zadovoljstva z življenjem in subjektivne blaginje LGBTQ+ starejših odraslih : doktorska disertacija študijskega programa tretje bolonjske stopnje Socialna gerontologijaMihael Nedeljko, 2024, doktorska disertacija Opis: Starejši odrasli so heterogena skupina, med katerimi so tudi LGBTQ+ osebe, ki se soočajo z dodatnimi izzivi zaradi družbenih norm, kot so diskriminacija, stigma, homo-, bi- ali transfobija, kar vpliva na njihovo zmožnost uspešnega staranja, na njihovo zadovoljstvo z življenjem in na subjektivno blaginjo. Doktorska disertacija temelji na teoriji uspešnega staranja Rowa in Kahna (1997), ki pravita, da so fizično (telesno) in duševno zdravje ter socialna mreža dejavniki uspešnega staranja. Teorijo uspešnega staranja smo nadgradili z dodatnima dejavnikoma – integrirano zdravstveno in socialno oskrbo ter bivanjskim okoljem. V disertaciji odgovarjamo na temeljno znanstvenoraziskovalno vprašanje, ali dejavniki uspešnega staranja vplivajo na zadovoljstvo z življenjem in na subjektivno blaginjo pri LGBTQ+ starejših odraslih. Pri tem smo zasnovali mavrični model zagotavljanja zadovoljstva z življenjem in subjektivne blaginje. Razvili in validirali smo novo mersko lestvico uspešnega staranja LGBTQ+ starejših odraslih, imenovano mavrična lestvica uspešnega staranja – R-SAS. Potrjujemo vpliv dejavnikov uspešnega staranja – fizičnega in duševnega zdravja, socialne mreže in bivanjskega okolja na zadovoljstvo z življenjem, kakor tudi vpliv zadovoljstva z življenjem na subjektivno blaginjo pri LGBTQ+ starejših odraslih. Vpliva integrirane socialne in zdravstvene oskrbe kot dejavnika uspešnega staranja na zadovoljstvo z življenjem nismo potrdili. Družba kot celota in socialna gerontologija kot veda s specialnimi znanji na področju staranja se morata s skupnimi močmi zavzemati za uspešno staranje vseh ljudi, neglede na spolno usmerjenost, spolno identiteto, spolni izraz ali kakšne druge človekove fenotipske značilnosti. Ključne besede: LGBTQ+ starejši odrasli, uspešno staranje, zadovoljstvo z življenjem, subjektivna blaginja Objavljeno v ReVIS: 15.01.2025; Ogledov: 272; Prenosov: 18
Celotno besedilo (3,29 MB) |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. |