1.
Vrednostno trgovanje zbirateljskih kosov oblačil na spletu, potrošnikovo vedenje in konceptualizacijaJaka Kovač, 2022, undergraduate thesis
Abstract: V diplomskem delu je predstavljeno vrednostno trgovanje s supergami na spletu, potrošnikovo
vedenje in konceptualizacija. Zaradi zahtev sodobne potrošniške družbe se je s poprodajo
superg ponudila možnost hitrega zaslužka. Vendar v poprodajo superg niso vključene le
organizacije in platforme, ki so temu namenjene, ampak tudi potrošniki sami. V Sloveniji se je
doba poprodaje in zbirateljstva superg šele pričela in zaradi omejene velikosti trga se omenjena
procesa pri nas odvijata nekoliko počasneje kot drugod. Uporabili smo kvalitativno
raziskovalno metodo z namenom pridobitve čim boljšega razumevanja o pripravljenosti
slovenskega trga za nove priložnosti, dojemanja vrednosti in vedenja potrošnikov, ki kupujejo
superge.
Keywords: vrednostno trgovanje, superge, zbirateljstvo, potršniki, poprodaja, spletno trgovanje
Published in ReVIS: 16.09.2022; Views: 995; Downloads: 54
Full text (832,12 KB)