Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
UGOTAVLJANJE ŠPORTNE AKTIVNOSTI PRI OSEBAH S POŠKODBO HRBTENJAČE IN VLOGA FIZIOTERAPEVTA
Sara Novak, 2021

Abstract: Poškodba hrbtenjače je problem, ki se pojavlja v vsaki družbi. Nastane zaradi različnih vzrokov, za seboj pa pusti nepopravljivo škodo. Skozi rehabilitacijo se poškodovanec sooča s posledicami, ki jih je povzročila poškodba. Veliko vlogo pri vključevanju v socialno življenje in v spopadanju z vsemi posledicami ima šport. Osebe s poškodbo hrbtenjače se lahko ob prilagoditvah ukvarjajo z zelo različnimi športnimi aktivnostmi, bodisi rekreativno ali pa tekmovalno. Raziskava temelji na empirični kvantitativni metodi dela. V teoretičnem delu smo uporabili metodo pregleda literature, v raziskovalnem pa kvantitativno metodo raziskovanja, v kateri smo podatke zbrali s pomočjo anketnega vprašalnika. Podatke za teoretični del smo zbrali s pomočjo strokovne in znanstvene literature, ki je dostopna v strokovnih in splošnih knjižnicah v Sloveniji. Ugotovili smo, da se večina članov Društev paraplegikov Prekmurja in Prlekije, Podravja in Koroške ukvarja s športom. Le pri redkih na treningih in tekmah sodeluje fizioterapevt. Večina anketiranih, ki se ukvarja s športom meni, da bi bil fizioterapevt na treningih in tekmah potreben. Večina je mnenja, da fizioterapevt pripomore pri doseganju boljših rezultatov, tako pri športu kot pri sami rehabilitaciji.
Found in: osebi
Keywords: poškodba hrbtenjače, šport invalidov, fizioterapija
Published: 05.02.2021; Views: 758; Downloads: 82
.pdf Fulltext (950,62 KB)

2.
Dejavniki odločanja potrošnikov pri nakupu gaziranih sladkih pijač v Sloveniji
Sara Novak, 2017

Abstract: Diplomsko delo analizira dejavnike, ki vplivajo na odločanje potrošnikov pri nakupu gaziranih sladkih pijačah. Torej namen je ugotoviti, kateri dejavniki so pri Slovenskih potrošnikih najpomembnejši. Preučevanje potrošnika ter njegovega nakupnega obnašanja je pomembno, saj podjetju lahko pomaga pri izbiri ustrezne strategije, s katero lahko doseže zastavljene poslovne in strateške cilje. V teoretičnem delu sem s pomočjo domače in tuje literature predstavila teorijo potrošnika ter nekatere značilnosti v povezavi s potrošnikom, kot so potrebe, motivacija, zvestoba, in zadovoljstvo. Na to sem opisala pet ključnih dejavnikov odločanja potrošnikov, in sicer osebne, družbene, sociološke, psihološke ter ekonomske dejavnike. V naslednjem poglavju sledi podroben opis nakupnega procesa, nakupnih vlog ter posameznih vrst nakupnega vedenja in vseh stopenj nakupnega procesa. V nadaljevanju sem se posvetila definiciji gaziranih sladkih pijač, ter opisu glavni sestavin, kot je sladkor v gaziranih pijačah. Sledi analiza trga gaziranih sladkih pijač v Sloveniji ter predstavitev ključnih blagovnih znamk, ki so na trgu med potrošniki najbolj prepoznavne. V praktičnem delu sem s pomočjo anketnega vprašalnika izvedla raziskavo v kateri je sodelovalo 150 anketirancev. Po raziskavi sem analizirala odgovore, ter ugotovila, kateri dejavniki so najbolj, ter kateri najmanj pomembni pri nakupu gaziranih sladkih pijačah. Na koncu sem povzela še najpomembnejše ugotovitve in potrdila oziroma ovrgla zastavljene hipoteze
Found in: osebi
Keywords: potrošniki, dejavniki, gazirane sladke pijače, nakupni proces, blagovne znamke, diplomske naloge
Published: 27.07.2021; Views: 330; Downloads: 40
.pdf Fulltext (1,37 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top