Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Kako kupec izbere določena športna oblačila - kaj v resnici vpliva na nakupno odločitev
Nika Cene, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Na odločitev za nakup vpliva veliko dejavnikov, ki se razlikujejo med sabo od posameznika do posameznika, kar predstavlja velik izziv tudi za tržni in marketinški oddelek. Namen diplomske naloge je bil ugotoviti, kateri so tisti dejavniki, ki vplivajo na nakupno odločitev. V teoretičnem delu bomo na kratko predstavili vse te zasnove ter obravnavali, kaj je pojem blagovne znamke. Raziskali bomo zgodovinski razvoj na področju blagovnih znamk ter jih na kratko nekaj tudi predstavili. V naslednjem delu bomo skušali proučiti tudi vedenje kupcev v procesu odločanja o nakupu in dejavnikov, ki vplivajo na nakupno vedenje.
Keywords: vedenje kupcev, proces odločanja, vplivi na nakup, športna oblačila, blagovna znamka, kupčeve potrebe.
Published in ReVIS: 26.03.2024; Views: 1096; Downloads: 29
.pdf Full text (1,10 MB)

2.
Poslovni načrt za ustanovitev podjetja Lululemon sport d.o.o.
Sara Sobočan, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili poslovni načrt za podjetje Lululemon sport d. o. o. Podjetje bo tržilo izdelke kanadske športne blagovne znamke Lululemon Athletica Inc. in se tako ukvarjalo s trgovino na drobno. Predstavili smo blagovno znamko in naredili tržno raziskavo, tako smo ocenili, ali je slovenski trg primeren in dovolj velik za uvoz še dodatne blagovne znamke v športnem svetu oblačil. V finančni projekciji poslovanja podjetja predpostavljamo, da bo podjetje že v prvem letu svojega poslovanja beležilo dobiček v višini 4.502 EU
Keywords: poslovni načrt, športna blagovna znamka, investicija, zagon podjetja, finančni načrt
Published in ReVIS: 21.11.2021; Views: 2172; Downloads: 73
.pdf Full text (2,96 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top