1. |
2. Digitalna transformacija podjetja Pan-Jan D. O. O. : magistrska nalogaKsenija Starič, 2024, master's thesis Abstract: Digitalna transformacija predstavlja pomemben dejavnik za vsako sodobno podjetje, ki želi uspeti v hitro spreminjajočem se digitalnem okolju. V magistrskem delu se osredotočamo na proces digitalne transformacije v družinskem podjetju Pan-Jan d. o. o. Cilj raziskave je bil raziskati kritično literaturo s področja digitalne transformacije in uporabniške izkušnje, nato pa v empiričnem delu analizirati obstoječe stanje v podjetju, in sicer na področjih upravljanja odnosov s strankami (CRM sistem), kibernetske varnosti in digitalne prisotnosti na spletu. Posebna pozornost je bila namenjena prenovi spletne strani in uporabniški izkušnji. Raziskava je potrdila izboljšano uporabniško izkušnjo obiskovalcev spletne strani ter povišano stopnjo informacijske varnosti v podjetju. Keywords: digitalna transformacija, kibernetska varnost, sistem CRM, spletna stran, prenova spletne strani, Pan-Jan, uporabniška izkušnja Published in ReVIS: 29.08.2024; Views: 1003; Downloads: 27
Full text (4,54 MB) |
3. |
4. Implementacija marketinških orodij v delovni procesDomen Aljaž Verbančič, 2022, undergraduate thesis Abstract: Razvoj novih tehnologij za pomoč pri delu od podjetij in zaposlenih zahteva nenehno učenje in prilagajanje spremembam.
CRM je strategija, ki v ospredje postavlja odnose s strankami. V diplomski nalogi sem skušal predstaviti strategijo za uspešno implementacijo CRM. Za to je bilo treba najprej raziskati zgodovino ter razlog za nastanek in razvoj koncepta CRM. Raziskani so bili najpogostejši izzivi podjetij pri postopku implementacije CRM, predstavljena pa je bila tudi strategija za pomoč pri implementaciji.
Ena izmed zaznanih težav je bila pomanjkanje znanja in izobraževanja zaposlenih na tem področju, zaznana pa je bila tudi sprememba odločevalske vloge pri izbiri orodij CMR. Keywords: digitalni marketing, upravljanje odnosov s strankami, CRM, marketinška orodja, implementacija CRM, programska oprema CRM Published in ReVIS: 22.11.2022; Views: 1490; Downloads: 82
Full text (1,62 MB) |
5. Poslovni načrt podjetja OnselectLuka Okorn, 2022, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu smo raziskali okno priložnosti, ki je prodaja storitev vpeljave in razvoja digitalnih orodij v slovenska podjetja. Podjetje Onselect, d. o. o., se bo primarno ukvarjalo z implementacijo rešitev Zoho: CRM, Projects, Campaigns, Invetory, Books, People in Creator.
Potrdili smo hipotezo, da večina slovenskih podjetij za implementacijo IT-rešitev sodeluje z domačimi ponudniki, ki implementirajo svoje ali tuje rešitve. Drugo hipotezo smo ovrgli, saj je večina slovenskih podjetij odgovorila, da so zadovoljni s svojimi digitalnimi rešitvami.
Glede na raziskano bo podjetje Onselect uspešno poslovalo na slovenskem trgu in ne bo imelo težav z likvidnostjo ali solventnostjo. Keywords: Zoho, CRM, ERP, implementacija, programiranje, trening, IT-rešitve Published in ReVIS: 13.09.2022; Views: 1307; Downloads: 65
Full text (2,44 MB) |
6. |
7. |
8. Analiza zanesljivosti ocenjevanja zadovoljstva in tveganja v poslovanju z odjemalci : magistrska nalogaNevenka Lorenčak, 2014, master's thesis Keywords: upravljanje odnosov, upravljanje odnosov z odjemalci, ocenjevalni listi, zadovoljstvo odjemalcev, tveganje, zanesljivost merjenja, veljavnost merjenja, CRM Published in ReVIS: 05.01.2021; Views: 2203; Downloads: 57
Full text (1,43 MB) |
9. Management prodaje v podjetju SAM, d. o. o. : magistrska nalogaNataša Judita Florjančič, 2019, master's thesis Keywords: prodaja, načrtovanje prodaje, prodajne cene, merjenje uspešnosti, odnosi s strankami, CRM, plačilna nedisciplina, izterjava kupcev, magistrsko delo Published in ReVIS: 15.11.2019; Views: 4592; Downloads: 213
Full text (1,78 MB) |
10. Potrebe in pričakovanja manjših in srednje velikih podjetji pri zajemu vsebin : diplomska nalogaHelena Novosel, 2014, undergraduate thesis Abstract: V diplomski nalogi smo opisali poslovno-informacijske rešitve, ki jih danes uporabljajo podjetja. Poudarek je na informacijskih sistemih (IS), ki jih uporabljajo manjša in srednje velika podjetja. Slovenska podjetja, tako kot tudi tuja, z njihovo uporabo zmanjšujejo stroške, izboljšujejo poslovne procese, krajšajo odzivnost in čas obdelave podatkov. Vse to jim omogočajo različni ponudniki storitev, ki pa le-te ponujajo tudi kot storitve v oblaku. Vsa podjetja pa seveda poslujejo z dokumentacijo, ki pa je lahko elektronska, lahko papirnata. Lažje poslovanje pa je, kadar so podatki v elektronski obliki. Tukaj jim v pomoč pridejo programske rešitve, kot je OCR (optična prepoznava znakov), ki omogoča branje podatkov s skeniranih dokumentov oziroma slik. Analiza stanja v slovenskih podjetij nam je pokazala, katera dokumentacija jim povzroča največ dela in kateri dajejo prednost. Prav tako smo izvedeli, kateri metapodatki so pomembni za nadaljnje poslovanje podjetij in na kakšne načine jih shranjujejo. Ker je vse več poslovno-informacijskih rešitev dostopnih tudi kot rešitev v oblaku, nas je zanimalo, kakšno je stanje zaupanja v poslovanje v oblaku pri slovenskih podjetjih. Seveda je pomembna tudi varnost in dostop do podatkov. Keywords: metapodatki, OCR, optična prepoznava znakov, ERP, CRM, informacijski sistemi, računalništvo v oblaku Published in ReVIS: 20.08.2018; Views: 5117; Downloads: 124
Full text (1,49 MB) |