Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Razvoj spletnega mesta za podporo pri učenju na daljavo za pridobivanje elementarne izobrazbe
Eva Blatnik, 2021

Abstract: Zaradi razglasitve epidemije covida-19 je začel pouk potekati na daljavo v vseh osnovnih šolah v Sloveniji. Za učence je to pomenilo, da morajo biti pri učnem procesu bolj samostojni in iznajdljivi. Kmalu po zaprtju šol je nastala podporna točka za učenje »Razlagamo.si«, kjer lahko učenci dostopajo do vsebin, ki jih naložijo prostovoljci, študentje ali učitelji. Pomanjkljivost podporne točke je, da učenci med sabo ne morejo sodelovati in si nuditi medsebojne pomoči, saj le-to zgolj prejmejo. Z magistrsko nalogo rešujemo omenjeni problem z oblikovanjem uporabniške izkušnje, in sicer s šestimi koraki, ki jih je zastavil Donald Norman. Pri tem sledimo cilju, da implementiramo spletno mesto, kamor učenci naložijo svoja učna gradiva. Na ta način spodbudimo samostojnost, sodelovanje in vključenost učencev v učni proces, saj je navedeno med najpomembnejšimi dejavniki za uspešno izobraževanje na daljavo.
Found in: ključnih besedah
Keywords: elementarno izobraževanje, izobraževanje na daljavo, epidemija covida-19, oblikovanje uporabniške izkušnje, Donald Norman
Published: 15.12.2021; Views: 1332; Downloads: 117
.pdf Fulltext (1,43 MB)

2.
Razvoj prototipa aplikacije za spremljanje nogometnih tekem skozi oblikovanje uporabniške izkušnje
Rene Verbanec, 2023

Abstract: Mali nogomet predstavlja enega izmed bolj priljubljenih športov po svetu in v Sloveniji. Vsako leto samo v Sloveniji potekajo številna nogometna tekmovanja, ki pa se še vedno beležijo na list papirja. Za spremljanje nogometnih tekmovanj je bila v Sloveniji pred nekaj leti razvita namenska aplikacija VinicaRezultati, ki je sicer edina takšna aplikacija v Sloveniji, vendar ne prinaša zadovoljive uporabniške izkušnje. V magistrski nalogi smo zato izboljšali uporabniško izkušnjo za obstoječo aplikacijo s pomočjo šestih korakov oblikovanja uporabniške izkušnje po Donaldu Normanu. Rezultat teh korakov je izdelani prototip izboljšane aplikacije za spremljanje nogometnih tekmovanj. Pričakujemo, da bo s pomočjo izboljšane aplikacije spremljanje nogometih tekmovanj potekalo učinkoviteje in hitreje ter da jo bo v prihodnosti mogoče s prilagoditvami uporabiti tudi za preostale ekipne športe.
Found in: ključnih besedah
Keywords: uporabniška izkušnja, testiranje, prototip, Donald Norman, nogomet
Published: 13.11.2023; Views: 473; Downloads: 57
.pdf Fulltext (2,31 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top