1. Razvoj prototipa mobilne aplikacije za komunikacijo v lovskih družinah skozi oblikovanje uporabniške izkušnje : magistrska nalogaLeja Rukše, 2025, master's thesis Abstract: V magistrski nalogi smo se osredotočili na komunikacijo, ki je pri delovanju društva ključnega pomena. Raziskali smo, kako poteka komunikacija v lovskih družinah, kakšne so težave v medsebojni komunikaciji med člani posameznih lovskih družin in kakšne so potrebe in pričakovanja na tem področju. V ospredje smo postavili uporabnika in na osnovi informacij, pridobljenih v kvantitativni in kvalitativni raziskavi, sledili korakom Donalda Normana za ustvarjanje dobre uporabniške izkušnje. Ustvarili smo prototip, ki predstavlja uporabniško izkušnjo za komuniciranje med člani v društvu. Prototip smo med uporabniki tudi testirali in pridobili potrebne povratne informacije za nadaljnji razvoj spletne aplikacije. Keywords: uporabniška izkušnja, prototip, komunikacija, lovske družine, Donald Norman Published in ReVIS: 06.06.2025; Views: 212; Downloads: 4
Full text (3,48 MB) |
2. Oblikovanje uporabniške izkušnje pri razvoju prototipa spletne aplikacije za upravljanje oddaje plovil : magistrska nalogaPrimož Svet, 2024, master's thesis Abstract: Ljudje že stoletja potujemo po vodi. Danes popularnost hobija »čolnarjenja« narašča, s čimer rasteta tudi globalna trga plovil in najema plovil. S tem pa se večata nabor ponudnikov, ki oddajajo svoja plovila, in število strank. Večina večjih podjetij v panogi je že poskrbela za digitalizacijo. Odsotnost te pa je, zaradi različnih razlogov, vidna v manjših podjetjih. V magistrski nalogi smo zato reševali problem pomanjkanja digitalizacije v manjših lokalnih podjetjih, ki se ukvarjajo z oddajo plovil. Kot rešitev problema smo predlagali digitalizacijo postopka oddaje plovil tudi v tovrstnih podjetjih v obliki prototipa spletne aplikacije za interno uporabo, ki je razvit na osnovi korakov oblikovanja uporabniške izkušnje, kakršne narekuje Donald Norman. Rezultat postopka oblikovanja uporabniške izkušnje je prototip aplikacije, ki predstavlja dobro izhodišče za uvedbo digitalizacije v omenjenih podjetjih. Keywords: uporabniška izkušnja, aplikacija, najem plovil, prototip, Donald Norman Published in ReVIS: 03.12.2024; Views: 552; Downloads: 23
Full text (4,97 MB) |
3. Razvoj prototipa portala centraliziranih dobrodelnih akcij v Sloveniji skozi oblikovanje uporabniške izkušnje : magistrska nalogaŽan Fras, 2024, master's thesis Abstract: Dobrodelnost se dnevno izraža skozi različne oblike pomoči posameznikov in dobrodelnih organizacij, ki s svojimi akcijami zbirajo sredstva za tiste, ki jih najbolj potrebujejo. Večkrat je mogoče zaslediti obsežne dobrodelne akcije, ki se oglašujejo preko različnih komunikacijskih kanalov, a so informacije o akcijah razpršene in vsaka organizacija jih javnosti predstavlja drugače. Z namenom centraliziranja dobrodelnih akcij v Sloveniji smo v magistrski nalogi po metodologiji Donalda Normana oblikovali uporabniško izkušnjo spletnega portala centraliziranih dobrodelnih akcij v Sloveniji. Z izvedbo vseh korakov metodologije smo izdelali prototip spletnega portala, s katerim bi donatorjem v Sloveniji omogočili enotno vstopno točko iskanja informacij o dobrodelnih akcijah ter jim ponudili možnost donacije, hkrati pa bi dobrodelnim akcijam odprli dodatni kanal predstavljanja svojih akcij javnosti. Keywords: uporabniška izkušnja, dobrodelnost, donacije, prototip, Donald Norman Published in ReVIS: 13.05.2024; Views: 1549; Downloads: 16
Full text (2,29 MB) |
4. Razvoj prototipa aplikacije za spremljanje nogometnih tekem skozi oblikovanje uporabniške izkušnje : magistrska nalogaRene Verbanec, 2023, master's thesis Abstract: Mali nogomet predstavlja enega izmed bolj priljubljenih športov po svetu in v Sloveniji. Vsako leto samo v Sloveniji potekajo številna nogometna tekmovanja, ki pa se še vedno beležijo na list papirja. Za spremljanje nogometnih tekmovanj je bila v Sloveniji pred nekaj leti razvita namenska aplikacija VinicaRezultati, ki je sicer edina takšna aplikacija v Sloveniji, vendar ne prinaša zadovoljive uporabniške izkušnje. V magistrski nalogi smo zato izboljšali uporabniško izkušnjo za obstoječo aplikacijo s pomočjo šestih korakov oblikovanja uporabniške izkušnje po Donaldu Normanu. Rezultat teh korakov je izdelani prototip izboljšane aplikacije za spremljanje nogometnih tekmovanj. Pričakujemo, da bo s pomočjo izboljšane aplikacije spremljanje nogometih tekmovanj potekalo učinkoviteje in hitreje ter da jo bo v prihodnosti mogoče s prilagoditvami uporabiti tudi za preostale ekipne športe. Keywords: uporabniška izkušnja, testiranje, prototip, Donald Norman, nogomet Published in ReVIS: 13.11.2023; Views: 2011; Downloads: 98
Full text (2,31 MB) |
5. Razvoj spletnega mesta za podporo pri učenju na daljavo za pridobivanje elementarne izobrazbe : magistrska nalogaEva Blatnik, 2021, master's thesis Abstract: Zaradi razglasitve epidemije covida-19 je začel pouk potekati na daljavo v vseh osnovnih šolah v Sloveniji. Za učence je to pomenilo, da morajo biti pri učnem procesu bolj samostojni in iznajdljivi. Kmalu po zaprtju šol je nastala podporna točka za učenje »Razlagamo.si«, kjer lahko učenci dostopajo do vsebin, ki jih naložijo prostovoljci, študentje ali učitelji. Pomanjkljivost podporne točke je, da učenci med sabo ne morejo sodelovati in si nuditi medsebojne pomoči, saj le-to zgolj prejmejo. Z magistrsko nalogo rešujemo omenjeni problem z oblikovanjem uporabniške izkušnje, in sicer s šestimi koraki, ki jih je zastavil Donald Norman. Pri tem sledimo cilju, da implementiramo spletno mesto, kamor učenci naložijo svoja učna gradiva. Na ta način spodbudimo samostojnost, sodelovanje in vključenost učencev v učni proces, saj je navedeno med najpomembnejšimi dejavniki za uspešno izobraževanje na daljavo. Keywords: elementarno izobraževanje, izobraževanje na daljavo, epidemija covida-19, oblikovanje uporabniške izkušnje, Donald Norman Published in ReVIS: 15.12.2021; Views: 3084; Downloads: 133
Full text (1,43 MB) |