1. |
2. Razvoj in namestitev aplikacije v brezstrežniškem okolju : diplomska nalogaAnej Skubic, 2024, undergraduate thesis Abstract: S potrebami podjetij po hitrejšem razvoju programskih rešitev in nastopu na trgu z minimalnimi programskimi rešitvami se je pojavila potreba po storitvi, ki ne zahteva investicij in stroškov vzdrževanja podporne strojne in programske opreme. Diplomska naloga preučuje razvoj brezstrežniške arhitekture, njeno uporabo in vpliv na sodobno programsko inženirstvo. Poudarili smo potrebo po modularnih arhitekturah za prilagodljivost in skalabilnost.
Preizkusili smo različne brezstrežniške rešitve, kot so AWS ECS s Fargate, Google CloudRun, AWS Lambda in GCP Functions. Na primeru enostavne spletne aplikacije smo analizirali prednosti in slabosti teh tehnologij ter njihove omejitve. Ugotovili smo, da zabojniki ponujajo boljšo uporabniško izkušnjo v lokalnem okolju, uporaba funkcij kot
storitev pa je smiselna za enostavnejše aplikacije. Keywords: brezstrežniška arhitektura, funkcija kot storitev, zabojnik kot storitev, AWS ECS, AWS Lambda, Google Cloud Run, Google Cloud Functions Published in ReVIS: 03.12.2024; Views: 523; Downloads: 19
Full text (1,23 MB) |
3. Ključni dejavniki uspeha prve izdaje delnic podjetja GoogleJurij Cerkovnik, 2023, undergraduate thesis Abstract: Javna ponudba delnic predstavlja pomemben dogodek v razvoju kapitalskih trgov. Za raziskavo ključnih dejavnikov uspeha javne ponudbe delnic smo se odločili predvsem iz želje po boljšem razumevanju procesa, ki ima vedno tako močan vpliv na razvoj podjetij.
V diplomskem delu smo se osredotočili predvsem na koncept javne ponudbe delnic ter proces skozi katerega morajo iti vsa podjetja, ki želijo postati javno-trgovane organizacije. Hkrati pa smo v diplomskem delu analizirali tudi poslovne in finančne osnove podjetja Google, ki so pripeljale do dolgoročnega uspeha podjetja. Keywords: javna ponudba delnic, IPO, Google, borzni trgi, podjetja. Published in ReVIS: 01.03.2024; Views: 958; Downloads: 17
Full text (1,01 MB) |
4. Dark web – razumevanje in uporaba temnega spleta v sodobni družbi : diplomska nalogaJaka Lah, 2022, undergraduate thesis Abstract: Tema diplomske naloge Dark Web – razumevanje in uporaba temnega spleta v sodobni družbi – meri vpliv temnega spleta na sodobno družbo, naše navade uporabe temnega spleta ter splošno razumevanje, kaj sploh temni splet je. V nalogi so obrazloženi načini delovanja svetovnega spleta, kaj je razlika med temnim ter globokim spletom, za kaj se uporabljata. Poleg delovanja je obrazložena funkcija sledilcev ter razlogi, zaradi katerih ljudje uporabljajo temni splet. Na kratko opiše vpliv anonimnosti ter kako se ljudje spremenimo s kritjem pod anonimnostjo na spletu. Hipoteze naloge se nanašajo na razumevanje temnega spleta, skrbi naših osebnih podatkov na spletu ter kako razumemo temni splet. Keywords: temni splet, dark web, Tor, Onion, Google, GDPR, sledilci, anonimnost Published in ReVIS: 13.03.2023; Views: 1815; Downloads: 114
Full text (1,83 MB) |
5. Google oglaševanje proti Facebook oglaševanjuMark Aleksander Kolman, 2021, undergraduate thesis Abstract: V današnjih časih je oglaševanje preko družbenih omrežij nekaj nepogrešljivega, saj omogoča
dostop do potencialnih strank, ki bi jih s tradicionalnimi oglaševalskimi kanali sicer težje
dosegli. Klasične metode oglaševanja temeljijo predvsem na zaupanju in predvidevanju
rezultatov, medtem ko digitalno oglaševanje temelji le na zbranih rezultatih. Med
najpopularnejša kanala štejemo platformi AdWords in Facebook Business. AdWords, ki je v
Googlovi lasti, je največja platforma, saj pokriva celoten splet, vključno z oglasi preko Gmaila
ter YouTuba. Facebook Business je zaradi enostavnejšega procesa trenutno najpopularnejši.
Oglaševalcem nudi storitve predvsem preko Facebooka in Instagrama, saj sta obe družbeni
omrežji v njegovi lasti. Keywords: oglaševanje, digitalno oglaševanje, Google, Facebook, družbena omrežja. Published in ReVIS: 27.10.2021; Views: 2063; Downloads: 126
Full text (1,91 MB) |
6. Načrtovanje rasti in pospeševanje prodaje s pomočjo povečanja skladiščnih kapacitet, promocije in izobraževanja : primer podjetje P&I Zalog, d. o. o.Klemen Mohorič, 2021, undergraduate thesis Abstract: Da podjetja uspešno rastejo, morajo nenehno iskati nove strategije rasti. Podjetje P&I Zalog, d. o. o., se je na podlagi raziskovanja odločilo za rast pospeševanja prodaje prek Google oglaševanja. Z ustreznim motiviranjem zaposlenih in implementacijo znanj iz prodaje bo podjetje povečalo prodajo prek telemarketinga.
Z opravljenimi analizami ovir in pasti na podjetju, panogi in makro okolju predstavlja pospeševanje prodaje največji potencial z najnižjim tveganjem za podjetje. S pomočjo pridobljenih rezultatov empirične raziskave bo podjetje na Googlu izpostavljalo kontaktni telefon.
Podjetje ima možnost rasti tudi s ponujanjem skladiščnih storitev, vendar tu obstaja večje tveganje, gledano na investicijo. Keywords: generična rast podjetja, Google oglaševanje, izgradnja skladišča, motiviranje zaposlenih, P&I Zalog, d. o. o., prevozne storitve tovora, rast z diverzifikacijo, telemarketing Published in ReVIS: 10.09.2021; Views: 1922; Downloads: 82
Full text (2,46 MB) |
7. |
8. Digitalno oglaševanje in dinamično povratno oglaševanjeJure Miškulin, 2020, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu predstavljamo najsodobnejše načine digitalnega oglaševanja, njihovo
delovanje, lastnosti in uporabo. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in empirični del.
V uvodu teoretičnega dela predstavljamo rabo interneta v Sloveniji in primerjavo digitalnega s
tradicionalnim oglaševanjem. V nadaljevanju se osredotočamo na podrobno predstavitev
oglaševalskih platform vodilnih svetovnih akterjev v digitalnem oglaševanju, Google in
Facebook. Poudarek diplomskega dela je na prihodnosti digitalnega oglaševanja, ki se skriva v
najnovejših in najbolj prefinjenih metodah. Eden najsodobnejših načinov digitalnega
oglaševanja je dinamično povratno oglaševanje (angl. dynamic remarketing), ki ga podrobneje
opišemo in predstavimo. Teoretični del zaključujemo tako, da po korakih predstavimo tehnično
nastavitev dinamičnega povratnega oglaševanja v orodju Google Analytics.
Empirični del diplomskega dela vsebuje izvedbo raziskovalne ankete med slovenskimi
samostojnimi oglaševalci in zaposlenimi v oglaševalskih agencijah. Predstavljamo tezo, namen
in metode raziskovalnega dela. Nadaljevanje poglavja opisuje sestavo ankete in interpretacijo
rezultatov. Poglavje zaključimo s sklepom, v katerem ugotovitve iz rezultatov ankete povežemo
z zastavljenimi hipotezami diplomskega dela. Keywords: digitalno oglaševanje, dinamično povratno oglaševanje, remarketing, Google
Ads, Facebook, oglaševalsko omrežje, oglaševalska agencija, iskalno omrežje, prikazovalno
omrežje. Published in ReVIS: 04.10.2020; Views: 2423; Downloads: 151
Full text (2,46 MB) |
9. Uporaba Google Apps v manjšem gradbenem in računovodskem podjetju : študija primeraNatalija Zoran, 2013, undergraduate thesis Abstract: Računalništvo v oblaku (angl. Cloud Computing) je nova računalniška storitveno orientirana paradigma, pri kateri uporabniki dostopajo do zahtevnejših računalniških virov. Google ponuja paket omenjenih spletnih storitev pod imenom Google Apps (GApps), ki omogoča lažje in varnejše delo v skupinah z različnimi spletnimi produkti.
V diplomski nalogi smo predstavili koncept računalništva v oblaku, njegove značilnosti ter prednosti in slabosti. Osredotočili smo se na paket storitev Google Apps, ki predstavlja celovito rešitev za poslovanje podjetja.
Možnosti vpeljave Google Apps smo analizirali na primeru manjšega gradbenega in računovodskega podjetja. Keywords: računalništvo, računalništvo v oblaku, spletne storitve, Google Apps, komunikacijska tehnologija, informacijski sistemi Published in ReVIS: 10.08.2018; Views: 4800; Downloads: 142
Full text (1,96 MB) |
10. Varnost podatkov spletnih uporabnikov : Googlova politika zasebnostiJure Pintar, 2012, undergraduate thesis Abstract: Informacijsko-komunikacijska tehnologija je v današnjem svetu močno prisotna, brez nje bi
svet obstal ali postal neuporaben. Internet ima velik vpliv na dogajanje v družbi. Prinaša
mnogo koristi, je hitro in globalno dostopen, prinaša pa tudi mnogo slabosti, saj je zasebnost
posameznika v informacijski družbi ogrožena. S pojavom spletnih socialnih omrežij je
internet postal zakladnica osebnih podatkov posameznikov, s katerimi upravljajo ponudniki
tovrstnih storitev, ki izkoriščajo osebne podatke za drugoten namen, kot so bili prvotno
zbrani.
Na tem področju je bilo potrebno urediti zakonodajo, ki bi varovala posameznike pred
nepooblaščenim dostopom in ščitila njihovo zasebnost. Google je v prehodu v leto 2012
najavil veliko spremembo njihove politike zasebnosti, s katero zelo posega v zasebnost posameznika. Keywords: internet, zasebnost, zakonodaja, varstvo osebnih podatkov, Google, politika zasebnosti, varnost Published in ReVIS: 08.08.2018; Views: 4897; Downloads: 131
Full text (788,98 KB) |