Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 11
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Zgodovina socialnih omrežij in njihov vpliv na družbo : diplomska naloga
Mitja Zorko, 2025, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi so predstavljena družbena omrežja in njihov vpliv na družbo. Predstavljene so karakteristike družbenih omrežij, kako delujejo, zakaj jih uporabljamo ter njihove prednosti in slabosti. Prvi del diplomske naloge se osredotoča na zgodovino nastanka, trenutnemu stanju socialnih omrežij in načrtom za prihodnost. Podrobneje so predstavljena omrežja, kot sta Instagram in Facebook, njihova zgodovina, način delovanja ter pasti uporabe. Diplomska naloga vsebuje analizo vplivov družbenih omrežij na človeka ter navedbo težav, s katerimi se sooča oseba ob uporabi družbenih omrežij.
Keywords: družbena omrežja, Instagram, Facebook, odvisnost, omrežje
Published in ReVIS: 06.06.2025; Views: 241; Downloads: 1
.pdf Full text (705,41 KB)

2.
3.
VPLIVNOSTNI MARKETING: INSTAGRAM VS. TIKTOK
Nina Falež, 2024, not set

Abstract: Diplomska naloga proučuje razlike v izvedbi vplivnostnega marketinga med platformama Instagram in TikTok. Čedalje več podjetij v svoje marketinške strategije vključuje sodelovanje z vplivneži, pri tem pa nastane dilema o tem, katero platformo uporabiti in na kakšen način, da bo kampanja uspešna. Uporabniki TikToka so, demografsko gledano, mlajši posamezniki, stari med 13 in 24 let, ki večinoma neposredno še nimajo kupne moči oziroma jo imajo posredno prek staršev. Uporabniki Instagrama pa so v izsledkih raziskave v povprečju nekoliko starejši, stari med 25 in 34 let, ki so že finančno samostojni in se v procesu nakupa obrnejo za nasvet pogosto prav na vplivneže. Posledično bi tako pričakovali, da je Instagram za izvedbo kampanj vplivnostnega marketinga bolj primeren, vendar kot kažejo zadnje raziskave, se za TikTok odloča čedalje več oglaševalcev. Naloga na podlagi teoretskih izhodišč oziroma analitične primerjave sekundarnih virov in študij primerov, ki temeljijo na podatkih, pridobljenih s pomočjo standardiziranih intervjujev, ter kvalitativni in kvantitativni analizi družbenih profilov treh izbranih blagovnih znamk, ugotavlja, kakšne so razlike v izvedbi vplivnostnega marketinga med platformama Instagram in TikTok oziroma katera od proučevanih platform je bolj primerna za vplivnostni marketing in kako velik delež za oglaševanje v slovenskih podjetjih namenjajo vplivnežem. Uspešno kampanjo vplivnostnega marketinga je mogoče izvesti na obeh preučevanih platformah. Pri tem pa je treba poznat načine delovanja posamezne platforme in upoštevati različne dejavnike, med katerimi so najpomembnejši ciljna skupina, izbor vplivnežev in vsebina objav.
Keywords: besede: vplivnostni marketing, vplivneži, tiktokerji, Instagram, TikTok, ciljne skupine, vsebina.
Published in ReVIS: 09.04.2024; Views: 1333; Downloads: 27
.pdf Full text (2,17 MB)

4.
Uporaba družbenih omrežij v podjetjih
Gal Glavič, 2023, not set

Abstract: Diplomsko delo se osredotoča na podjetja, ki uporabljajo različna družbena omrežja v Sloveniji. Cilj naloge je ugotoviti, s kakšnim namenom podjetja uporabljajo družbena omrežja, kaj želijo s tem doseči in na kakšen način pritegnejo pozornost obiskovalcev. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in raziskovalnega dela. Izvedli smo anketo, s pomočjo katere smo pridobili informacijo o uporabi družbenih omrežij med podjetji. S pomočjo rezultatov smo ugotavljali, kako podjetja uporabljajo družbena omrežja in kakšen je njihov pogled na učinke komuniciranja z uporabniki prek družbenih omrežij.
Keywords: družbena omrežja, oglaševanje, Instagram, trženje, komuniciranje.
Published in ReVIS: 21.07.2023; Views: 1326; Downloads: 48
.pdf Full text (1,42 MB)

5.
Učinkovitost lansiranja trajnostne znamke preko družbenih omrežij, primer znamke: Hemptouch
Hanna Ahmetagić, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi je obravnavana učinkovitost lansiranja trajnostne blagovne znamke preko družbenega omrežja Instagram na primeru znamke Hemptouch. Opredeljeni so pojmi, kot sta trajnostni razvoj in trajnostnost, ter podrobneje opisani družbeno omrežje Instagram in oglaševanje preko družbenih omrežij. Izvedena je bila lastna raziskava, katere rezultati so prikazani v obliki grafov s komentarji. Uspešnost lansiranja je bila ocenjena z analizo profila podjetja Hemptouch na Instagramu, kjer je bilo ugotovljeno, da so v podjetju upoštevali načrt lansiranja blagovne znamke preko družbenih omrežij. Čeprav sta bili dve hipotezi od štirih ovrženi, je bilo ocenjeno, da je bilo lansiranje blagovne znamke Hemptouch uspešno. Ugotovljeno je bilo, da je več kot polovica vprašanih spoznala blagovno znamko na družbenih omrežjih, vendar pa je tudi več kot polovica anketirancev ni prepoznala kot trajnostno blagovno znamko. Po oceni največji izziv predstavlja priklic blagovne znamke, saj je naključno izbran oglas prepoznalo zgolj 37 odstotkov vprašanih.
Keywords: trajnostni razvoj, trajnostnost, družbena omrežja, Instagram, oglaševanje, vplivnež, Hemptouch.
Published in ReVIS: 02.07.2022; Views: 2820; Downloads: 57
.pdf Full text (1,73 MB)

6.
Primerjava Facebook in Instagram plačljivega oglaševanja na promet na spletni strani
Ajta Pavlič, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu raziskujemo družbena omrežja, ki so v današnjih časih pomembna za vse ljudi. Nekateri jih uporabljamo za preživljanje prostega časa, medtem ko jih podjetja uporabljajo za oglaševanje izdelkov. Pri postavitvi spletne strani imamo v pomoč veliko orodij. Znano orodje za postavitev spletnih strani je WordPress, ki se pogosto uporablja med podjetji. Pri spletnem plačljivem oglaševanju je potrebno ustvariti kampanje in oglase za produkt oziroma storitev. Na koncu celotnega raziskovanja želimo priti do spoznanja iz katerega družbenega omrežja je preko plačljivih oglasov prišlo na našo spletno stran več ljudi.
Keywords: Oglaševanje, družbena omrežja, Facebook, Instagram, kampanja, oglas.
Published in ReVIS: 20.01.2022; Views: 2738; Downloads: 76
.pdf Full text (4,10 MB)

7.
Analiza vloge vplivnežev po modelu verodostojnosti na primeru Lepe afne
Daniela Stojanovska, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo analizirali vplivneže družbenih omrežij, in sicer na podlagi treh dejavnikov Hovlandovega modela verodostojnosti (privlačnost, strokovnost in zanesljivost). S pomočjo ankete, ki je potekala na primeru Lepe Afne, smo želeli ugotoviti, kateri dejavniki vplivajo na privržence, da začnejo slediti in poslušati nasvete vplivnice. V empiričnem delu smo ugotovili, da privrženci začnejo slediti vplivnici Lepi Afni (Lei Filipovič) predvsem zaradi privlačnosti slik in zgodb, ki jih objavlja. Večina sledilcev Lepe Afne ne ocenjuje nadpovprečno na vsaj enem izmed dejavnikov. Privrženci, ki so aktivni sledilci, sledijo Lepi Afni zaradi nagradnih iger in kod, ki jih deli na svojem Instagram profilu.
Keywords: družbena omrežja, model verodostojnosti, vplivneži, Instagram, vplivnostni marketing.
Published in ReVIS: 21.12.2021; Views: 1980; Downloads: 80
.pdf Full text (1,06 MB)

8.
Digitalni vplivneži : zgled ali samo novodobni prodajalci?
Mateja Strupeh, 2021, master's thesis

Abstract: Živimo v hitro razvijajočem se svetu, kjer so spletna omrežja na voljo vsakomur. Dovolj je že prijava in že smo v virtualnem svetu, kjer je vse mogoče. Zato smo v sklopu magistrske naloge s pomočjo virov, literature, ankete, intervjujev in primerjave raziskali, ali so digitalni vplivneži zgled ali samo novodobni prodajalci. Med drugim smo ugotovili, da sledilci ne verjamejo vsega, kar vplivneži objavijo, in kadar so te objave polne materialističnih in podarjenih stvari, pri večini nimajo vpliva na njihovo počutje. Komentarji sledilcev so predvsem iskreni, se pa najdejo tudi posamezniki, ki se na podlagi objavljene vsebine odločijo, ali bodo iskreno komentirali. Zanimanje glede določene tematike je največkrat razlog, da začnejo s sledenjem vplivneža, znatiželjnost in predlog prijatelja pa sta tudi razloga, ki pritegneta novega sledilca. Vplivneži delno objavljajo z namenom, da bi pridobili sledilce in ustvarili sodelovanje s podjetji. Zato mora vplivnež imeti karizmo in temo, ki jo potem skozi objave razvija. Predvsem pa je pomembno, da je pri svojih objavah konsistenten ter vztrajen.
Keywords: YouTube, Instagram, Blog, Facebook, digitalni vplivnežI, sledilci
Published in ReVIS: 03.12.2021; Views: 2676; Downloads: 162
.pdf Full text (2,20 MB)

9.
Vpliv družbenih omrežij na uspešnost prodaje
Dejan Bursać, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V pričujočem diplomskem delu z naslovom Vpliv družbenih omrežij na uspešnost prodaje smo v teoretičnem delu prikazali koncept spletnih družbenih omrežij, kjer smo jih opredelili, prikazali njihovo zgodovino in se osredotočili na Facebook in Instagram. Prav tako smo prikazali pomen in uporabo družbenih omrežij v podjetjih, kjer smo opisali tržno komuniciranje na družbenih omrežjih, prodajo prek družbenih omrežij, merjenje angažiranosti, trženje prek vplivnežev in prednosti ter tveganja pri poslovanju. V empiričnem delu smo na podlagi treh podjetij, ki se ukvarjajo s prodajo na družbenih omrežij, raziskovali vpliv teh omrežij na samo prodajo, ob pomoči informacij podjetij pa smo prikazali, da družbena omrežja zelo vplivajo na prodajo, da sta družbeni omrežji Instagram in Facebook zelo pomembni za pospeševanje prodaje in da se pri prodaji na družbenih omrežjih kažejo velike prednosti v primerjavi s tradicionalno prodajo.
Keywords: spletna prodaja, merjenje angažiranosti, družbena omrežja, Instagram, Facebook.
Published in ReVIS: 23.09.2021; Views: 2830; Downloads: 112
.pdf Full text (1,27 MB)

10.
Uporaba družbenih omrežij za širjenje prepoznavnosti mladih podjetnikov : diplomska naloga
Matej Mikolič, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Podjetništva ni brez trženja; elektronskega trženja in družbenih omrežij ni brez razmaha digitalne tehnologije. Diplomska naloga preučuje uporabo družbenih omrežij med podjetniki z namenom ugotavljanja, katera družbena omrežja so med njimi najbolj popularna. Na osnovi šestih podjetij je bilo ugotovljeno, da je najpogosteje uporabljeno družbeno omrežje Facebook, sledi pa mu Instagram, kar velja tako za starejša kot mlajša podjetja. Podjetja so jih začela uporabljati, ker so zaznala njihove koristi, tj. razsežnost, cenovna ugodnost, možnost obdržati stik s konkurenco. Slednje pomeni, da jih je k temu v veliki meri prisilil trg in spremenjene tržne razmere. Kljub vsemu pa je med podjetji zaznati pomanjkljivo razumevanje teoretičnih trženjskih konceptov, zaradi česar podjetja objave na družbenih omrežjih naslavljajo splošno na celotno populacijo namesto ločeno po ciljnih skupinah.
Keywords: podjetništvo, digitalizacija, elektronsko trženje, družbena omrežja, Facebook, Instagram
Published in ReVIS: 10.02.2020; Views: 9336; Downloads: 214
.pdf Full text (1,08 MB)

Search done in 0.2 sec.
Back to top