Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 45
First pagePrevious page12345Next pageLast page
1.
ANALIZA RASTI PODJETJA MALI-E-TIKO, D. O. O., IN MOŽNOSTI ZA NADALJNJO RAST
Miha Mali, 2017

Abstract: POVZETEK V diplomskem delu sem predstavil podjetje MALI-E-TIKO d. o. o., ki želi postati renomirano podjetje na evropski ravni, ki bo izdelovalo in razvijalo najzahtevnejše izdelke za moderne elektronske in druge naprave. Moji poglavitni nalogi sta bili opraviti analizo in vodstvu predstaviti možnost za nadaljnjo rast podjetja. Podjetje Mali elektronika, Mali Marjan, s. p., je bilo ustanovljeno leta 1988. Do združitve s podjetjem Tiko, d. o. o., je bilo v njem redno zaposlenih 23 ljudi. Podjetje je bilo in je še vedno vodilno podjetje v Sloveniji, za izdelavo in predelavo hladilnih reber, ki jih kupci nadalje vgrajujejo v elektronske komponente. Podjetje Tiko, d. o. o., pa je bilo ustanovljeno leta 1964. V letu 2012 sta se podjetji združili in nastalo je podjetje MALI-E-TIKO d. o. o. Predstavil sem slovensko kovinsko industrijo, ki se uvršča v vrh nosilnih dejavnosti predelovalne industrije tako po prihodku kot po izvozu. Navedel sem letno poročilo Združenja kovinske industrije 2015. Z opravljeno SWOT analizo sem ugotavljal prednosti in priložnosti trga, na katerem podjetje posluje, hkrati pa opozoril na slabosti in nevarnosti, ki se jih je dobro zavedati. Z grafičnimi prikazi sem predstavil strukturo prodaje na trgu, kamor podjetje plasira svoje izdelke. Pripravil sem tudi analizo prodaje po segmentih podjetja za obdobje preteklih štirih let. Podjetje je v štirih letih po združitvi beležilo visoko rast. Prihodke od prodaje je povečalo za skoraj 50 %. Danes ima podjetje 66 redno zaposlenih delavcev, kar je 37,5 % več kot v letu 2012, ko sta se podjetji združili. Podjetje je vlagalo tudi v izobraževanje zaposlenih, s tem je pridobilo nekaj visoko usposobljenega kadra. V prihodnjih treh letih podjetje načrtuje 10- do 15-odstotno rast na letni ravni. Leta 2015 je imelo 3.817.626 EUR čistih prihodkov od prodaje, v letu 2018 pa načrtuje 5.361.779 EUR čistih prihodkov od prodaje. Podrobneje sem preučil finančno stanje podjetja ter s kazalnikom poslovanja pridobil boljši vpogled v samo podjetje. Skozi odkritje določenih napak sem opredelil strategijo nadaljnje rasti in ciljev podjetja. Naredil sem finančno projekcijo za prihajajoče triletno obdobje. Ocenjujem, da ima podjetje realne možnosti za dobro poslovanje in doseganje dobička z generično rastjo. Prodaja se bo po segmentih povečevala, saj sem z analizo trga dokazal, da podjetje plasira svoje izdelke na rastoče trge. Z argumenti sem podal rešitve za morebitne težave oziroma ovire. V zaključku diplomskega dela sem ugotovil, da ima podjetje še veliko možnosti za dobro poslovanje in doseganje čim večjega dobička. To sta vizija in obenem tudi cilj vsakega podjetja ter najpomembnejša pogoja za obstoj na trgu in pomembna koraka pred konkurenco. Pričujoče diplomsko delo bom z veseljem predstavil lastniku Marjanu Maliju ter mu s svojim znanjem pomagal podjetje popeljati v nadaljnjo rast.
Found in: ključnih besedah
Keywords: analiza, rast podjetja, kovinska industrija, SWOT – analiza, finančno stanje, kazalnik poslovanja, strategija nadaljnje rasti, finančna projekcija
Published: 10.08.2017; Views: 3644; Downloads: 205
.pdf Fulltext (1,31 MB)

2.
Poslovna strategija za podjetje "Mizarstvo Jamnik, s. p."
Drenusha Barbatovci, 2017

Abstract: POVZETEK Diplomsko delo zajema poslovno strategijo podjetja »Mizarstvo Jamnik, s. p.«. Gre za družinsko podjetje, ki je bilo ustanovljeno pred štirimi desetletji. Osnovna dejavnost podjetja je izdelava pohištva in notranje opreme po meri. Podjetje se po velikosti uvršča v segment mikropodjetij in se je v zadnjih letih osredotočilo predvsem na izdelavo opreme za hotele, parfumerije in razne poslovne prostore. Obravnavana tema se nanaša na manjše mizarsko podjetje, ki želi razširiti svoje poslovanje. Poslovno strategijo za rast podjetja bomo prenesli na slovensko poslovno okolje. Preverili bomo možnost diverzifikacije, saj je težnja po globalnem poslovanju vedno večja, domači prostor pa je lahko hitro premajhen. Rdeča nit v raziskovalnem delu bo težnja po rasti. S pomočjo uporabe najbolj razširjenih analiz bomo predstavila stanje v Sloveniji. Kar zadeva diverzifikacijo, bomo Mizarstvu Jamnik predstavili najboljšo možnost. Namen diplomskega dela je raziskati in analizirati čim večjo količino podatkov o stanju v Sloveniji, podjetju predstaviti možnost izvoza oziroma sodelovanja s tujino, vsaj z državami članicami Evropske unije. Cilj diplomskega dela je predstaviti smernice za podjetje, torej, kako lahko raste, kakšne so ključne konkurenčne prednosti, na katerih mora graditi in kje v primerjavi s sorodnimi podjetji zaostaja. Največ informacij bomo predstavili s pomočjo analiz konkurence, panoge, notranjega in zunanjega okolja. Informacije za analizo bomo v večini primerov pridobili na svetovnem spletu, kot ozadje pa bomo teoretično znanje podkrepili z literaturo s področja podjetništva in managementa.
Found in: ključnih besedah
Keywords: poslovna strategija, diverzifikacija, smernice podjetja, rast, analiza poslovanja, bilanca stanja
Published: 16.09.2017; Views: 3150; Downloads: 185
.pdf Fulltext (1,64 MB)

3.
Analiza poslovanja podjetja Mobilo, d. o. o.
Damjan Adamič, 2017

Found in: ključnih besedah
Keywords: analiza poslovanja, bilanca stanja, poslovni izid, računovodski kazalniki
Published: 21.09.2017; Views: 5302; Downloads: 318
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

4.
5.
Poslovna strategija za podjetje "Mizarstvo Jamnik, s. p."
Drenusha Barbatovci, 2017

Found in: ključnih besedah
Keywords: poslovne strategije, diverzifikacija, smernice podjetij, analiza poslovanja, bilanca stanja
Published: 21.09.2017; Views: 2969; Downloads: 132
URL Fulltext (0,00 KB)

6.
Inovativni poslovni model za rast podjetja Dines, d. o. o.
Domen Deu, 2017

Abstract: Podjetje Dines, d. o. o., je družinsko podjetje z bogato zgodovino. Na organizacijo podjetja je čez leta njegovega obstoja vplivalo mnogo zunanjih dejavnikov, ki so oblikovali podjetje v strukturo, kot je opisana v tem diplomskem delu. Diplomsko delo opisuje podjetje z vidika poslovnega modela, torej miselnega konstrukta, ki opisuje in razlaga delovanje podjetja in njegovega poslovanja. Za nadgradnjo poslovnega modela je treba obstoječe stanje skrbno preučiti in ga umestiti v moderno obdobje, ki bo podjetju omogočalo rast, saj je poslovni svet glede novih pristopov v poslovanju podjetja neusmiljen in zahteva tudi burne spremembe. Za inoviranje sem uporabil BMC oziroma platno poslovnega modela, kjer bom pregledno opisal obstoječi poslovni model in ga tudi kritično ocenil, hkrati bom isto metodo uporabil za inoviranje. Inoviranje poslovnega modela zahteva skrben pregled kot tudi kritično oceno okolja, saj le tako lahko najdemo uspešne rešitve za učinkovitejšo implementacijo sprememb kot tudi implementacijo novosti v sam poslovni proces. Inoviranje vsebuje tudi širši pogled na problem poslovnega modela, zato je v analizo vključen tudi trg širše regije, kot je EU. Glede na to, da podjetje deluje vedno bolj globalno, je takšna odločitev z vidika analize upravičena.
Found in: ključnih besedah
Keywords: poslovni model, inoviranje, analiza poslovanja, konkurenčna analiza, SWOT-analiza, PEST-analiza.
Published: 30.09.2017; Views: 3846; Downloads: 217
.pdf Fulltext (1,27 MB)

7.
8.
9.
Analiza poslovanja Danfoss trata, d. o. o.
Patricija Podgorelec, 2015

Found in: ključnih besedah
Keywords: analiza poslovanja, finančni kazalniki, računovodski izkazi, poslovna uspešnost
Published: 07.04.2018; Views: 2997; Downloads: 146
.pdf Fulltext (1,16 MB)

10.
Analiza poslovanja srednje velikega podjetja za male živali
Sebastijan Mitrovski, 2015

Found in: ključnih besedah
Keywords: analiza poslovanja, računovodski izkazi, bilanca stanja, kazalniki, swot analiza
Published: 07.04.2018; Views: 2780; Downloads: 132
.pdf Fulltext (687,75 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top