1. NAČTROVANJE RASTI PODJETJA HOT-HORSE D.O.O.Anja Rojina, 2024, not set Abstract: Namen diplomskega dela je bil analizirati preteklo poslovanje podjetja Hot-Horse ter opredeliti strategijo za bodočo rast podjetja. Opravljene so bile analize SWOT, PEST, Porterjeva analiza petih sil, analizi MOF in RECoIL, BCG-matrika, Ansoffova matrika ter pregled finančnega stanja in priprava finančnih projekcij. Na podlagi zbranih ugotovitev je bila predlagana strategija rasti, ki temelji na franšiznem modelu in širjenju na tuje trge. Ugotovitve kažejo na ugodno finančno kondicijo podjetja, stabilno dobičkonosnost ter priložnosti za širitev poslovanja. S strategijo rasti s franšizami in širjenjem na tuje trge lahko podjetje izkoristi svoje konkurenčne prednosti in si zagotovi nadaljnjo uspešnost. Keywords: PEST-analiza, SWOT-analiza, Porterjeva analiza petih sil, MOF-analiza, analiza RECoIL, Ansoffova matrika, BCG-matrika, napoved bodoče rasti podjetja. Published in ReVIS: 12.09.2024; Views: 328; Downloads: 21 Full text (852,13 KB) |
2. Poslovni načrt rasti za podjetje Dyslexit, d. o. o.Tjaša Peršl, 2023, undergraduate thesis Abstract: Tema diplomskega dela je priprava načrta rasti za podjetje Dyslexit, d. o. o. Podjetje trenutno na trgu ponuja tri knjige, prilagojene otrokom, ki se soočajo z bralnimi težavami. Cilj diplomskega dela je tudi analizirati dosedanje poslovanje podjetja.
Raziskave in analize so pokazale, da na tovrstnem trgu povpraševanje presega ponudbo, številna podjetja pa povpraševalcem ne ponujajo dovolj kakovostnih rešitev.
S pomočjo opravljenih raziskav smo ugotovili, da font, ki ga je zasnovalo naše podjetje, izboljšuje branje številnih otrok, ki se spopadajo z bralnimi težavami, zato je ponudba podjetja smiselna. Poleg ponudbe produktov fizičnim osebam bi lahko podjetje ponujalo izdelke in storitve tudi pravnim subjektom. Keywords: disleksija, analiza poslovanja, načrt rasti podjetja, specifične učne težave, raziskava. Published in ReVIS: 26.09.2023; Views: 689; Downloads: 16 Full text (1,40 MB) |
3. Načrtovanje rasti izbranega podjetja v trgovski dejavnostiTomaž Užmah, 2022, undergraduate thesis Abstract: Diplomsko delo je zasnovano na analizi izbranega podjetja, ki se ukvarja z uvozom, prodajo in distribucijo nadomestnih delov in dodatne opreme za osebna in lahka dostavna vozila. Zasnova diplomskega dela temelji na modelu rasti Allana Gibba (1991), ki s pomočjo orodij strateške analize analizira preteklo in sedanje poslovanje podjetja (analiza MOF), preverja potencial rasti podjetja (analiza RECoIL, analiza SWOT, matrika BCG), analizira poslovno okolje podjetja (analiza PEST-EL) in na koncu s pomočjo matrike TOWS in Ansoffove matrike nudi pomoč pri pripravi ustreznih rešitev in izbiri najprimernejše strategije za nadaljnjo rast podjetja.
Cilj diplomskega dela je na podlagi orodij strateške analize oceniti in prepoznati potencial podjetja za nadaljnjo rast ter potrditi, da je za podjetje najprimernejša strategija rasti rast s koncentrično spojitvijo.
Strategija, ki jo predlagamo, je koncentrična spojitev – nakup podjetja na madžarskem trgu, ki posluje v isti ali sorodni panogi. Keywords: načrtovanje rasti, analiza MOF, analiza RECoIL, analiza SWOT, Ansoffova matrika, rast podjetja, strategija rasti. Published in ReVIS: 22.11.2022; Views: 942; Downloads: 76 Full text (1,23 MB) |
4. Načrtovanje rasti podjetja TPV prikolice, d. o. o.Sandi Kramberger, 2022, undergraduate thesis Abstract: POVZETEK
V diplomskem delu je na osnovi analize poslovanja podjetja TPV Prikolice, d. o. o., izdelan načrt rasti in predstavljen način za njegovo doseganje. Podjetje TPV Prikolice, d. o. o., je podjetje z dolgoletno tradicijo na trgu in vodilni proizvajalec prikolic v Evropi, ki letno izdela več kot 30.000 prikolic in jih trži pod lastno blagovno znamko. Cilj diplomskega dela je analizirati potencial in možnosti nadaljnje rasti poslovanja v podjetju TPV Prikolice, d. o. o., z uporabo orodij strateške analize. Cilj je tudi določiti aktivnosti in strategijo, s katero bo mogoče doseči 15-odstotno rast prihodkov v prihodnjih treh letih. Najprimernejša aktivnost za doseganje rasti prihodkov je razvoj trga in proizvoda, to je vstop na obstoječe in nove trge z novim izdelkom, to je prikolico za kampiranje. Najprimernejša strategija rasti je diverzifikacija, ki podjetju omogoča, da lahko doseže 15-odstotno rast prihodkov v prihodnjih treh letih.
Podjetje TPV Prikolice, d. o. o., se mora zavedati, da se na trgu vedno znova pojavljajo nove poslovne priložnosti, ki jih je treba s preudarnimi odločitvami preoblikovati v nova področja uspeha in s tem zagotavljati vzdržen trajnostni razvoj podjetja. Zaradi sprememb na trgu v zadnjem obdobju to za podjetje predstavlja velik izziv. Keywords: Ključne besede: analiza poslovanja, rast podjetja, strategija rasti, orodja strateške analize. Published in ReVIS: 17.09.2022; Views: 1013; Downloads: 89 Full text (759,36 KB) |
5. Načrtovanje rasti podjetja Conditus d. o. o.Aleš Guzelj, 2022, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu je predstavljeno podjetje Conditus, d.o.o., ki je bilo ustanovljeno leta 2009.
Sedež ima na Bledu in je od ustanovitve v družinski lasti. Direktorica gospa Ema Pogačar je
ustanoviteljica in lastnica podjetja.
Podjetje je najbolj prepoznavno po blejskih kremšnitah iz naravnih sestavin. Cilj diplomskega
dela je analiza trenutnega poslovanja in napoved za rast v prihodnje.
V diplomskem delu smo poleg predstavitve podjetja naredili tudi analizo konkurence in trga,
analizo SWOT in TOWS, analizo pest, Porterjev model ter matriko BCG. S pomočjo priloge
slovenskega podjetniškega sklada smo izdelali tudi bilanco stanja, izkaz poslovnega izida,
denarne tokove, prodajo in stroške Keywords: Conditus, blejska kremšnita, rast podjetja, analiza MOF, analiza RECoIL, analiza SWOT, analiza TOWS, strategija rasti. Published in ReVIS: 20.08.2022; Views: 1037; Downloads: 71 Full text (1,17 MB) |
6. Načrtovanje rasti podjetja Gekom, d.o.o.Gregori David Grošelj Gulić, 2021, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu je opisano podjetje Gekom, d. o. o., ki se ukvarja z geodetskimi deli. Cilj diplomskega dela je preučiti preteklo in trenutno stanje podjetja in oceniti njegov potencial za nadaljnji razvoj in rast. V diplomskem delu smo z analizo SWOT predstavili prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti za podjetje, s pomočjo PEST analize zunanje dejavnike, ki vplivajo na poslovanje podjetja. Za strategijo nadaljnje rasti podjetja smo uporabili Ansoffovo matriko, pa tudi Porterjevo analizo petih sil, matriko BCG, analizo RECOIL in analizo MOF. Na podlagi narejenih raziskav se z naštetimi orodji načrtujejo strategije rasti v podjetju. Keywords: analiza SWOT, analiza PEST, matrika BCG, Ansoffova matrika, analiza RECOIL, analiza MOF, Porterjeva analiza petih silnic, napoved rasti podjetja v prihodnje. Published in ReVIS: 17.12.2021; Views: 1467; Downloads: 82 Full text (1,32 MB) |
7. Načrtovanje rasti podjetja MS8 d.o.oEva Novak, 2021, undergraduate thesis Abstract: Diplomsko delo obravnava načrtovanje rasti podjetja MS8 d.o.o., ki ima v lasti športno trgovino Proshop in spletno trgovino proshop.si ter se ukvarja tako z maloprodajo kot tudi z veleprodajo. Podjetje je potrebovalo analize na področju panoge in trendov, marketinga, spletne trgovine ter organizacije in udeleževanja na dogodkih. Namen diplomskega dela je raziskati sedanje procese v podjetju, jih dopolniti, načrtovati nove procese, ki bodo pripomogli k rasti podjetja in v končni fazi to tudi izvajati. Končni cilj je predstaviti strategijo, ki bo na podlagi raziskav podjetju pomagala pri rasti na dolgi rok.
V prvem delu sta predstavljena podjetje in njegova dejavnost, skupaj s trenutno pozicijo podjetja na trgu. V drugem, glavnem delu so predstavljene analize treh ključnih vej rasti, področje socialnih omrežij, področje organizacije in udejstvovanja na dogodkih in področje spletne trgovine. Zadnji del pa zajema strategije in finančne projekcije.
Rezultati analiz so pokazali, da je bilo podjetje na določenih področjih v preteklosti premalo aktivno in s tem izgubilo stik s konkurenco. Na podlagi sodobnih smernic so tako za vsako področje posebej kreirali plane aktivnosti in jih v veliki meri tudi izvedli. Analiza rezultatov na področju socialnih omrežij in organizacije ter udejstvovanja na dogodkih je pokazala, da so bile aktivnosti uspešne in so pozitivno vplivale na prepoznavnost trgovine in posledično njeno prodajo. Poleg tega se je povečalo tudi število mlajših strank v fizični trgovini. Aktivnosti na področju spletne trgovine pa so bile v določeni meri že uspešno izpeljane, medtem ko del optimizacije še čaka na realizacijo. Keywords: Načrtovanje rasti, analiza, strategija, športna trgovina. Published in ReVIS: 02.09.2021; Views: 1321; Downloads: 64 Full text (722,68 KB) |
8. Načrtovanje rasti podjetja Valy, d. o. o., KranjRobert Močnik, 2021, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu je analizirano in predstavljeno podjetje Valy, d. o. o., Kranj, ustanovljeno leta 1989. Podjetje se že od ustanovitve ukvarja s prodajo koles in kolesarske opreme ter servisiranjem koles.
V uvodnem delu je predstavljeno podjetje, opisana in analizirana panoga, v kateri podjetje deluje, ter predstavljena vizija in razvoj podjetja.
V nadaljevanju diplomskega dela so predstavljene strateške analize PEST, SWOT, MOF, RECoIL, matrika BCG, trženjsko poslovanje in operativna izvedba. Predstavljeno je tudi preteklo finančno poslovanje podjetja in finančne projekcije za naprej.
Cilj diplomskega dela je ugotoviti, ali ima podjetje možnosti za nadaljnjo rast, na kakšen način te cilje doseči, in katera oblika rasti bo za podjetje najprimernejša ob predpostavki, da ima podjetje potencial za rast, ter prikazati možen scenarij rasti. V diplomskem delu so odgovori na raziskovalno vprašanje, katera je najprimernejša strategija rasti za podjetje Valy, d. o. o., Kranj. Na podlagi raziskav in analiz je izbrana generična oziroma organska rast, ki bo pripomogla k večji prepoznavnosti podjetja, večjemu prihodku in večjemu dobičku. Keywords: rast podjetja, strategije rasti, analiza PEST, analiza RECoIL, analiza poslovanja, generična rast, prodaja koles, Porterjev model petih konkurenčnih silnic, Ansoffova matrika. Published in ReVIS: 22.07.2021; Views: 1364; Downloads: 81 Full text (1,55 MB) |
9. Načrtovanje rasti podjetja Net informatika d. o. o.Petra Krištof, 2021, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu smo analizirali podjetje in prikazali načrt rasti podjetja NET Informatika, d. o. o. Podjetje ima 13-letne izkušnje na področju iskanja programskih rešitev, ki svojim strankam nudi celovite storitve, hkrati pa je specializirani ponudnik programskih rešitev na področju taksi dejavnosti. V zadnjih letih beleži konstantno rast prihodkov.
Diplomsko delo je razdeljeno na šest osrednjih poglavij (poglavja 2–7). Uvodnemu delu sledi drugo poglavje, kjer smo opredelili teoretična izhodišča in predstavili možne strategije rasti. V tretjem poglavju smo predstavili podjetje in panogo, v kateri podjetje posluje, ter s pomočjo analize PEST predstavili zunanje dejavnike, ki vplivajo na rast podjetja. V nadaljevanju smo se lotili podrobne tržne in finančne analize, saj sta za širitev podjetja, njegovo rast in razvoj ključni korak pregled in analiza financ podjetja ter njegovega delovanja preteklih let. Ugotovili smo, da ima podjetje dobre pogoje za nadaljnjo rast. V nadaljevanju pa smo s pomočjo analize SWOT dobili vpogled za strateške odločitve, kam usmeriti poslovanje, katere programe opustiti in katere okrepiti. V šestem poglavju smo s pomočjo Ansoffove matrike predstavili možne strategije za rast in razvoj podjetja. Glede na razmere v podjetju je za podjetje najprimernejša delna diverzifikacija z obstoječim produktom na novih tujih trgih. Glede na sposobnost podjetja, da realizira rast, smo načrte rangirali glede na potencialni dobiček, potrebne investicije in njihovo tveganje. V zadnjem delu smo navedli cilje, ki jih želi podjetje doseči z izbrano strategijo, na katerih trgih želi podjetje v prihodnosti nastopiti, kakšna je potreba po resursih, povzeli finančne rezultate, ki so jih prikazali računovodski kazalniki, ter izdelali finančni načrt podjetja v obdobju 2022 do 2024.
Med izdelavo diplomskega dela sem ugotovila, da je načrtovanje rasti podjetja zelo kompleksna stvar. Kljub dobrim pripravam, poglobljenim študijam in načrtom je še vedno težko predvideti prihodnje poslovanje podjetja. Vseeno pa menim, da ima podjetje pripravljene ustrezne načine, kako doseči zastavljene cilje. Keywords: rast podjetja, strategija rasti, sistem vodenja, taksi dejavnost, finančna analiza, analiza PEST, Ansoffova matrika, analiza SWOT, matrika TOWS. Published in ReVIS: 23.06.2021; Views: 1527; Downloads: 72 Full text (2,13 MB) |
10. Analiza podjetja Metoxre, d. o. o.Žiga Čevka, 2021, undergraduate thesis Abstract: Diplomsko delo se nanaša na analizo podjetja Metoxre, d. o. o., na podlagi katere so narejene analize dosedanjega poslovanja in projekcije poslovanja za preoblikovanje podjetja. Diplomsko delo vsebuje različne analize in matrike.
Cilj diplomskega dela je ugotoviti, ali podjetje dobro posluje z naborom aktualnih segmentov prodaje ali pa bi bolje poslovalo, če bi svoj nabor segmentov zmanjšalo in se fokusiralo samo na nekatere segmente prodaje. Raziskava je pokazala, da so rezultati v skladu s pričakovanji, kar pomeni, da podjetje bolje posluje z aktualno strategijo poslovanja. Keywords: Analiza RECoIL, analiza SWOT, matrika TOWS, matrika BCG, Ansoffova matrika, Porterjev model konkurenčnosti, preoblikovanje, strategija rasti. Published in ReVIS: 17.06.2021; Views: 1406; Downloads: 97 Full text (2,79 MB) |