Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Poslovni načrt za rast podjetja Kik-in, d.o.o.
Andrej Kikelj, 2013

Found in: ključnih besedah
Keywords: gradbeništvo, SWOT analiza, poslovni načrt, rast podjetja, analiza trga, strategija trženja
Published: 10.05.2018; Views: 2344; Downloads: 128
.pdf Fulltext (892,61 KB)

2.
3.
4.
Poslovni načrt spletne trgovine Eyforya.si
Tinkara Božič, 2023

Abstract: Tema diplomskega dela je priprava poslovnega načrta za ustanovitev novega podjetja, ki ponuja spletno prodajo unikatnih oblačil lastne blagovne znamke. Dodana vrednost blagovne znamke je ročna poslikava jaken z motivi, izdelanimi po lastnem dizajnu. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega dela, v katerem smo proučili panogo in trg na katerega vstopamo, strategijo oglaševanja in finančna sredstva, potrebna za zagon podjetja. Drugi, empirični del, pa predstavlja praktično predstavitev pridobljenega znanja. Analiza poslovne ideje je pokazala, da je izbrana poslovna ideja zanimiva, tržno privlačna ter izvedljiva in obstaja veliko možnosti za razvoj blagovne znamke v prihodnosti, zato ima smisel ustanovitev takega podjetja.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Poslovni načrt, novo podjetje, spletna prodaja unikatnih oblačil in obutve, analiza trga, načrt trženja, finančni načrt.
Published: 26.09.2023; Views: 375; Downloads: 28
.pdf Fulltext (1,64 MB)

5.
Trženje v podjetju Anni računalniška oprema, d.o.o.
Patricia Šutar, 2024

Abstract: Trženje je pomemben del dejavnosti podjetja. To vključuje celoten proces, ki podjetju pomaga s prepoznavo na trgu, pridobivanjem kupcev in tudi prodajo izdelkov ali storitev. Na ta način je podjetju dana možnost, da predstavi tako sebe kot tudi svoje izdelke in storitve z namenom uresničevanja želj kupcev. Trženje obsega več sestavin, od raziskovanja porabnika, z namenom pridobivanja informacij, kaj trg potrebuje, do tržnih raziskav, segmentiranja in pozicioniranja ter trženjskega spleta. Podjetje, ki se bo na trgu predstavilo boljše kot konkurenčno, bo imelo nato lahko tudi večjo prepoznavnost in s tem tudi večji vpliv na ljudi. Pravilen pristop tako pomaga podjetju pri rasti in tudi dobičkonosnosti, ki jo za svoj obstoj potrebuje. Namen diplomske naloge je analizirati trženje podjetja Anni in prepoznati možne izboljšave na tem področju. Rezultati kažejo, da je trženje podjetja Anni dobro, vendar se ga lahko še izboljša, npr. z večjo aktivnostjo na družbenih omrežjih. Poglobljeni intervju s predstavnikom oddelka trženja podjetja Anni je pokazal, da se zaposleni ukvarjajo s ključnimi sestavinami za izboljševanje trženja, saj redno analizirajo trg, ocenjujejo konkurenco, rešujejo probleme pri tržnih raziskavah, iščejo prave izdelke za svojo ciljno skupino in posvečajo veliko časa tržnemu komuniciranju.
Found in: ključnih besedah
Keywords: trženje v podjetju, analiza trženja, prepoznava podjetja, nakupne navade, učinkovitost promocije
Published: 22.04.2024; Views: 100; Downloads: 7
.pdf Fulltext (1,83 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top