Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 101
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Vloga digitalnih vplivneže v v prodaji v sodobni družbi : magistrska naloga
Žiga Muha, 2025, master's thesis

Abstract: Namen magistrske naloge je bil raziskati vpliv digitalnih vplivnežev na sledilce in ugotoviti njihovo vlogo pri nakupnih namerah potrošnikov. Skozi raziskovanje smo ugotovili, da aktivnosti digitalnih vplivnežev ne vplivajo močno na nakupne namere potrošnikov. Digitalni vplivneži vplivajo na nakupne namere potrošnikov predvsem s svojo verodostojnostjo, dobro vsebino ter popusti, ki jih zagotavljajo. Na dojemanje vpliva digitalnih vplivnežev pri nakupnih namerah potrošnikov najbolj vpliva starost, saj je mlajšim bolj pomembna strokovnost, nepristranskost in iskrenost digitalnih vplivnežev ter da se lahko poistovetijo z njimi glede podobnih vrednot in okusa. Na zaupanje kupcev v določeno blagovno znamko lahko digitalni vplivneži s svojimi aktivnostmi vplivajo na način, da za določen izdelek ponudijo popust, prav tako pa mora biti jasno razvidno, da digitalni vplivnež uporablja izdelek ali storitev v njegovem vsakdanjem življenju.
Keywords: digitalni mediji, družbena omrežja, digitalni vplivneži, blagovna znamka, spletno nakupovanje
Published in ReVIS: 28.03.2025; Views: 220; Downloads: 4
.pdf Full text (4,44 MB)

2.
Prenova blagovne znamke košarkarskega kluba : diplomsko delo
Luka Medle, 2025, undergraduate thesis

Keywords: diplomske naloge, šport, blagovna znamka
Published in ReVIS: 19.03.2025; Views: 270; Downloads: 12
.pdf Full text (22,09 MB)

3.
4.
5.
6.
7.
8.
Oblikovanje blagovne znamke za lastno podjetje cats n' clothes : diplomska naloga
Eva Gorjanc, 2024, undergraduate thesis

Keywords: diplomske naloge, blagovna znamka, celostna grafična podoba
Published in ReVIS: 19.10.2024; Views: 474; Downloads: 17
.pdf Full text (7,77 MB)

9.
10.
Search done in 0.21 sec.
Back to top