Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vpliv upravljanja z blagovnimi skupinami na rezultate poslovanja
Anton Kunej, 2018

Found in: ključnih besedah
Keywords: prodaja, blagovne skupine, zadovoljstvo kupcev, uspešnost, poslovno obveščanje, magistrsko delo
Published: 08.03.2019; Views: 6760; Downloads: 107
.pdf Fulltext (938,81 KB)

2.
3.
Upravljanje s tveganji pri upravljanju blagovne skupine pekarstva v podjetju Mercator d. o. o.
Uroš Ajlec, 2023

Abstract: V magistrskem delu se poglabljamo v kritično sfero upravljanja blagovnih skupin v podjetju Mercator, d. o. o., pri čemer prepoznavamo njegovo ključno vlogo pri poslovanju. Raziskava želi razkriti učinkovitost prepoznavanja in obvladovanja tveganj znotraj blagovne skupine kruha in pekovskih izdelkov. Hipoteze raziskujejo Mercatorjevo spretnost pri prepoznavanju in zmanjševanju tveganj, vpliv sodelovanja z dobavitelji na obvladovanje tveganj, korelacijo med stopnjami tveganja in odvisnostjo od dobavitelja ter identifikacijo najbolj tveganih dobaviteljev v kategoriji kruha in pekovskih izdelkov. To raziskavo motivira potreba po izboljšanju sposobnosti vodij blagovnih skupin, kar na koncu prispeva k dragocenemu vpogledu v Mercatorjev strateški pristop obvladovanja tveganj.
Found in: ključnih besedah
Keywords: tveganje, blagovne skupine, Mercator, d. o. o., strategija, obvladovanje tveganj, dobavitelji.
Published: 01.02.2024; Views: 192; Downloads: 14
.pdf Fulltext (1,41 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top