Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Informacijski sistem za digitalno multimedijsko oglaševanje v igralništvu
Miroslav Hadžić, 2012

Abstract: V nalogi je opisan življenjski cikel sistema za digitalno oglaševanje v podjetju Hit, d. d., iz Nove Gorice. Sistem omogoča predvajanje oglasnih vsebin z visoko ločljivostjo na 60 prikazovalnikih različnih tipov (LCD, plazma in videoprojektorji). Vsebine lahko centralno oblikujemo, jih prenesemo v strežnik in z njimi upravljamo. Sistem bi lahko bil postavljen v katerem koli podjetju, kjer je oglaševanje v poslovnih prostorih pomembno za njihove stranke. Dandanes se z digitalnim oglaševanjem v različnih oblikah srečujemo že marsikje: v trgovinah, trgovskih centrih, restavracijah, športnih objektih, igralnicah, izobraževalnih ustanovah itd.
Found in: ključnih besedah
Keywords: digitalno oglaševanje, oblikovanje vsebin, upravljanje vsebin, predvajanje vsebin, predvajalnik, prikazovalnik, Jackpot, Progressive
Published: 08.08.2018; Views: 2017; Downloads: 111
.pdf Fulltext (3,56 MB)

2.
Search done in 0 sec.
Back to top