1. Sodobni mediji v oglaševanjuMarko Ščurek, 2016 Found in: ključnih besedah Keywords: oglaševanje, mediji, digitalno oglaševanje, spletno oglaševanje, mobilno oglaševanje, interaktivno televizijsko oglaševanje, družbena omrežja, javni prevoz, filmi, video igre, diplomsko delo Published: 27.02.2017; Views: 4639; Downloads: 242
Fulltext (568,86 KB) |
2. Informacijski sistem za digitalno multimedijsko oglaševanje v igralništvuMiroslav Hadžić, 2012 Abstract: V nalogi je opisan življenjski cikel sistema za digitalno oglaševanje v podjetju Hit, d. d., iz Nove Gorice. Sistem omogoča predvajanje oglasnih vsebin z visoko ločljivostjo na 60 prikazovalnikih različnih tipov (LCD, plazma in videoprojektorji). Vsebine lahko centralno oblikujemo, jih prenesemo v strežnik in z njimi upravljamo. Sistem bi lahko bil postavljen v katerem koli podjetju, kjer je oglaševanje v poslovnih prostorih pomembno za njihove stranke. Dandanes se z digitalnim oglaševanjem v različnih oblikah srečujemo že marsikje: v trgovinah, trgovskih centrih, restavracijah, športnih objektih, igralnicah, izobraževalnih ustanovah itd. Found in: ključnih besedah Keywords: digitalno oglaševanje, oblikovanje vsebin, upravljanje vsebin, predvajanje vsebin, predvajalnik, prikazovalnik, Jackpot, Progressive Published: 08.08.2018; Views: 2397; Downloads: 127
Fulltext (3,56 MB) |
3. Digitalno oglaševanje in dinamično povratno oglaševanjeJure Miškulin, 2020 Abstract: V diplomskem delu predstavljamo najsodobnejše načine digitalnega oglaševanja, njihovo
delovanje, lastnosti in uporabo. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in empirični del.
V uvodu teoretičnega dela predstavljamo rabo interneta v Sloveniji in primerjavo digitalnega s
tradicionalnim oglaševanjem. V nadaljevanju se osredotočamo na podrobno predstavitev
oglaševalskih platform vodilnih svetovnih akterjev v digitalnem oglaševanju, Google in
Facebook. Poudarek diplomskega dela je na prihodnosti digitalnega oglaševanja, ki se skriva v
najnovejših in najbolj prefinjenih metodah. Eden najsodobnejših načinov digitalnega
oglaševanja je dinamično povratno oglaševanje (angl. dynamic remarketing), ki ga podrobneje
opišemo in predstavimo. Teoretični del zaključujemo tako, da po korakih predstavimo tehnično
nastavitev dinamičnega povratnega oglaševanja v orodju Google Analytics.
Empirični del diplomskega dela vsebuje izvedbo raziskovalne ankete med slovenskimi
samostojnimi oglaševalci in zaposlenimi v oglaševalskih agencijah. Predstavljamo tezo, namen
in metode raziskovalnega dela. Nadaljevanje poglavja opisuje sestavo ankete in interpretacijo
rezultatov. Poglavje zaključimo s sklepom, v katerem ugotovitve iz rezultatov ankete povežemo
z zastavljenimi hipotezami diplomskega dela. Found in: ključnih besedah Keywords: digitalno oglaševanje, dinamično povratno oglaševanje, remarketing, Google
Ads, Facebook, oglaševalsko omrežje, oglaševalska agencija, iskalno omrežje, prikazovalno
omrežje. Published: 04.10.2020; Views: 1344; Downloads: 130
Fulltext (2,46 MB) |
4. Google oglaševanje proti Facebook oglaševanjuMark Aleksander Kolman, 2021 Abstract: V današnjih časih je oglaševanje preko družbenih omrežij nekaj nepogrešljivega, saj omogoča
dostop do potencialnih strank, ki bi jih s tradicionalnimi oglaševalskimi kanali sicer težje
dosegli. Klasične metode oglaševanja temeljijo predvsem na zaupanju in predvidevanju
rezultatov, medtem ko digitalno oglaševanje temelji le na zbranih rezultatih. Med
najpopularnejša kanala štejemo platformi AdWords in Facebook Business. AdWords, ki je v
Googlovi lasti, je največja platforma, saj pokriva celoten splet, vključno z oglasi preko Gmaila
ter YouTuba. Facebook Business je zaradi enostavnejšega procesa trenutno najpopularnejši.
Oglaševalcem nudi storitve predvsem preko Facebooka in Instagrama, saj sta obe družbeni
omrežji v njegovi lasti. Found in: ključnih besedah Keywords: oglaševanje, digitalno oglaševanje, Google, Facebook, družbena omrežja. Published: 27.10.2021; Views: 849; Downloads: 91
Fulltext (1,91 MB) |
5. |
6. |