Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Šolanje psov kot element tretmana - projekt ZVI Logatec in ZPKZ Ig
Boštjan Gubanec, 2018

Abstract: Magistrsko delo predstavlja evalvacijo praktične implementacije projekta vzgoje, socializacije in šolanja psov kot elementa tretmana gojencev ZVI Logatec in obsojenk ZPKZ Ig, v sodelovanju z Zavetiščem Horjul, pri katerem je bil avtorjev glavni namen ugotoviti pozitivne učinke in omejitve ter možnosti za dolgoročnejšo uvedbo v zavodih. Kot osnova za razumevanje kaznovanja so najprej predstavljene kaznovalne teorije in namen kaznovanja ter značilnosti kaznovanja mladoletnikov. Temu sledi predstavitev tretmanske ideologije s socioterapevtsko usmeritvijo, z bistvenimi značilnostmi obravnavanja obsojencev in gojencev. V četrtem poglavju je predstavljeno šolanje psov kot element tretmana na podlagi programov iz tujine, sledijo pa mu osnove šolanja psov kot podlaga za praktično delo obsojencev in gojencev v projektu. Osrednje mesto zavzema peto poglavje naloge, v katerem so predstavljeni učinki projekta na sodelujoče. Ugotavljamo, da ima projekt pomembne pozitivne psihosocialne učinke na sodelujoče obsojenke in gojence, ki lahko znatno pripomorejo k njihovi uspešnejši rehabilitaciji in vključitvi v družbeno okolje, pri čemer so bili določenih pozitivnih učinkov deležni tudi sodelujoči zaposleni iz zavodov. Pomemben prispevek je imel projekt tudi na socializacijo psov iz zavetišča Horjul in mladičev avtorjevega lega. Z optimizmom nas navdaja tudi želja sodelujočih po nadaljnjem sodelovanju v projektu in njihovo enotno stališče, da bi bilo treba tovrstno obliko dela omogočiti tudi v ostalih zavodih po Sloveniji.
Found in: ključnih besedah
Keywords: obsojenec, šolanje psov, socioterapija, rehabilitacija, vzgojni zavod, gojenec
Published: 29.07.2020; Views: 1597; Downloads: 32

Search done in 0 sec.
Back to top