Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
Tržno komuniciranje v hotelu Ambient
Azra Pidić, 2018

Abstract: Po podatkih statističnega urada Republike Slovenije je bilo leta 2016 v slovenskih hotelih 6.625.000 turističnih prenočitev, kar je 7,2 odstotne točke več kot leta 2015. Število prenočitev tujih turistov se je povečalo za 11 odstotnih točk. V Slovenijo je leta 2016 70,2 % turistov prišlo iz tujine. To so spodbudne številke za slovenske hotelirje, tudi za v diplomskem delu obravnavani hotel Ambient. Hotel, ki letos praznuje deseto leto obstoja, je v prejšnjih letih povečeval število prenočitev. V hotelu se zavedajo, kako zelo pomembno je učinkovito trženjsko komuniciranje, zato so pri nekaterih trženjskokomunikacijskih tehnikah zelo uspešni. Rezultati ankete so pokazali, da gostje dobro poznajo ponudbo hotela, in to predvsem po zaslugi spletnega oglaševanja. Gostje si od hotela želijo več osebne obravnave v obliki popustov za stalne goste in personaliziranih elektronskih sporočil. Prek elektronskih sporočil želijo biti redno obveščeni o posebnih popustih in ugodnostih, ki jih ponuja hotel. Turistične agencije, ki povezujejo slovenske hotelirje s tujimi gosti, so s sodelovanjem s hotelom Ambient zadovoljne. Te napotijo velik del tujih gostov v hotel Ambient. Največji delež gostov so upokojenci, sledijo družine in pari. Cena je najpomembnejši dejavnik, ki vpliva na odločitev gostov za rezervacijo namestitve. Večina turističnih agencij pridobi vse potrebne informacije o hotelu prek spletnih strani hotela, vsekakor pa bo moral hotel v prihodnje vložiti še več sredstev za svojo prepoznavnost v tujini. Prav tako je pomembno tesno sodelovanje s turističnimi agencijami, v kratkem je tudi v pripravi dan odprtih vrat za poslovne partnerje. Hotel Ambient ima dobro razvita trženjskokomunikacijska orodja, trženjski oddelek pa jih vseskozi izboljšuje.
Found in: ključnih besedah
Keywords: hotelirstvo, prenočitve, hotel Ambient, trženjsko komuniciranje, spletno oglaševanje, turistične agencije
Published: 30.09.2018; Views: 1992; Downloads: 130
.pdf Fulltext (1,26 MB)

3.
Vzpostavitev celovitega sistema varovanja v hotelu Intercontinental Ljubljana
Elena Skuk, 2019

Abstract: V turistični oziroma hotelirski panogi zaposleni stremijo k ustvarjanju dobrega, sproščenega, odprtega, prijetnega okolja za goste hotela, za obiskovalce in ne nazadnje tudi za njih. Počutiti se morajo kot doma. Kako bi lahko zagotovili okolje, ki nudi vse to in obenem omogoča, da se vsi počutijo varne? Količina in kakovost varnosti, ki ju hotel lahko zagotovi, sta tesno povezani z zneskom dodeljenih sredstev. Medtem ko bo med prihranki in odhodki vedno prišlo do napetosti, bi morala varnost imeti finančno prednost, ki odraža njen pomen. Naložbe v zaposlovanje strokovnega osebja, izobraževanje in usposabljanje osebja ter tehnologija bodo pokazali, kako dobro se hoteli odzovejo na grožnje. V primerih nove gradnje hotelov je pomembno, da že projektanti in arhitekti v načrtih dajo velik poudarek na varnost hotela, saj ima varnost ceno tako s preventivnega kot tudi kurativnega vidika. Čeprav so predlogi varnostnih strokovnjakov pogosto v nasprotju z zahtevami vlagateljev (lastnikov) ali vodstva hotela, je za dobrobit hotela med njimi potrebno usklajevanje. Varnost je pri izbiri destinacije ključnega pomena. Turisti so zelo občutljivi in pozorni na stanje varnosti v državi, regiji, mestu. V turbulentnih časih, v katerih živimo, je lahko celo najmanjši napad na varnost gostov in zaposlenih potencialno velik problem. Na podlagi rezultatov izvedenega anketnega vprašalnika lahko povzamem, da hoteli nimajo vzpostavljenih celovitih sistemov varovanja. Najslabše je organizirano varstvo osebnih in tajnih podatkov, varovanje informacij, varovanje poslovnih skrivnosti in varovanje arhivov. Posledica takega stanja je nezadostna preventivna in kurativna učinkovitost vzpostavljenih varnostnih rešitev. V korporativnem upravljanju hotelov je zelo pomembno obvladovanje tveganj. Vse bolj so v ospredju varnostna tveganja v turizmu in tudi v procesih korporativnega upravljanja hotelov. V hotelih se srečujejo različni ljudje, ki lahko povzročijo različne škode. Le-te so povezane ali z gosti hotela ali z zaposlenimi. V hotelski dejavnosti, logistiki in hotelskih storitvah so najbolj pogoste delovne nesreče in kriminalna dejanja (tatvine ...), saj je izvedba slednjih najmanj zahtevna in najmanj opazna. Na kompleksih hotelov je veliko nekontroliranih gibanj oseb, ki bi morale biti deležne permanentne varnostne pozornosti, zlasti v zgradbah, okolici zgradb in v prostorih. Vzpostavljanje celovitega sistema varovanja v hotelu InterContinental Ljubljana zahteva od njegovega vodstva in varnostnega menedžmenta načrten in organiziran pristop k izvajanju naslednjih aktivnosti: - imenovanje managerja korporativne varnosti kot koordinatorja, ki bo imel na strateški ravni kompetence za odločanje o vprašanjih, ki se nanašajo na varnostni sistem; - imenovanje vodij za posamezna področja varnosti (varovanje informacij, varstvo osebnih podatkov, varstvo pred požari, varnost in zdravje pri delu idr.); - v aktu o organiziranosti hotela določiti tudi organiziranost in kadrovsko postavitev varnostnega sistema (informacijska služba, služba za varnost in zdravje pri delu in varstvo pred požari); - priprava varnostne dokumentacije (ocena ranljivosti, ocena ogroženosti in varnostnih tveganj, politika varovanja, navodilo za upravljanje s tveganji, načrt varovanja, načrt neprekinjenega poslovanja, krizni načrt, načrt evakuacije idr.), ki je podlaga za upravljanje varnostnega sistema; - uvedba varnostnih in drugih standardov v poslovne procese hotela: ISO 9001:2015, OHSAS 18001, HACCP, ISO/IEC 27005, ISO 14001, Tehnična smernica za požarno varnost TSG-1.001:2018, obvezni standardi na področju zasebnega varovanja (SIST EN 50518 in drugi), obvladovanje tveganj ISO 31000, neprekinjeno poslovanje ISO 22301, upravljanje človeških virov – HRM, upravljanje strank – CRM, družbena odgovornost – SA 8000 (ISO 26000). Z navedenimi aktivnostmi si bo hotel InterContinental Ljubljana zagotovil maksimalno stopnjo varnosti, ki jo mora imeti prestižni hotel, hkrati pa si bo ustvaril manevrski prostor za povečanje konkurenčnih prednosti ter graditev ugleda in dobrega imena v slovenskem in globalnem turističnem in hotelskem gospodarstvu.
Found in: ključnih besedah
Keywords: sistem varovanja, turizem, hotel, hotelske storitve, gosti, varnostne grožnje, varnostna tveganja, varnostni standardi, varnostne rešitve.
Published: 28.03.2019; Views: 1921; Downloads: 129
.pdf Fulltext (3,43 MB)

4.
Analiza turistične ponudbe "Hoteli Bohinj", vezane na podeželje
Andrej Begović, 2010

Found in: ključnih besedah
Keywords: turizem, podeželje, turistični produkti, hotel Bohinj
Published: 18.03.2020; Views: 1118; Downloads: 55
.pdf Fulltext (5,06 MB)

5.
6.
POSLOVNI NAČRT ZA HOTEL X
Andrej Prunk, 2022

Abstract: V diplomskem delu je predstavljen poslovni načrt za hotel X, ki se nahaja v Sežani. Poslovne načrte po vsem svetu uporabljajo za spodbujanje in razvoj poslovne rasti. Namen diplomskega dela je s pomočjo izdelanega poslovnega načrta pridobiti možnost financiranja za projekt nakupa in obnove hotela X. Poslovni načrt je opredelil upravičenost investicije, ki bo prinesla nove zaposlitve, povečanje prihodkov in ustvarjanje novih dobičkov. Prav tako se bo povečala dodana vrednost in dodana vrednost na zaposlenega. Projekt bo na turistični trg prinesel novo ponudbo, ki je potrebna in bo konkurenčna v svojem okolju.
Found in: ključnih besedah
Keywords: poslovni načrt, investicija, turizem, hotel, tržna strategija, finančno poslovanje, uporabnost
Published: 22.07.2022; Views: 66; Downloads: 13
.pdf Fulltext (1,11 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top