Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Laboratoriji za raziskavo življenjskega sloga kot načina za inovacijo in prepoznavanje lokalnih posebnosti
Marko Ćućić, 2022, master's thesis

Abstract: Ta študija je preiskava učinkov inovacije izdelkov na lokalne posebnosti znamke Samsung v mednarodnem okolju. Magistrsko delo je strukturirano z uporabo obstoječe literature o inovaciji izdelkov in z vpogledom v kulturne razlike ljudi na različnih območjih. To naj bi pomagalo pridobiti boljši vpogled v ozadje raziskav in dokaze na teh področjih. Kvantitativni pristop je bil sprejet kot metoda za zbiranje primarnih podatkov za raziskavo ugotavljanja odnosa kupcev do inovacije izdelkov. V raziskavi smo spremljali iznajdljivost podjetja, ki ob inovaciji ohranja identiteto svoje blagovne znamke. Ocenjeno je bilo potencialno tveganje za identiteto blagovne znamke in tista tveganja, ki bi lahko bila neizbežna v procesu inovacije.
Keywords: kulturne razlike, tveganje, pozicioniranje, proces, inovacija.
Published in ReVIS: 11.03.2023; Views: 583; Downloads: 22
.pdf Full text (626,66 KB)

2.
3.
4.
5.
Vloga in pomen poznavanja različnih kultur v mednarodnem poslovanju : diplomsko delo
Maruša Marinič, 2011, undergraduate thesis

Keywords: Ekonomija, globalizacija, kulturne razlike, vloga kulture, religija
Published in ReVIS: 11.12.2020; Views: 1839; Downloads: 119
.pdf Full text (546,34 KB)

6.
Search done in 0.41 sec.
Back to top