Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 12
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
2.
Strategija trženja storitev malega podjetja v zelo konkurenčnem okolju
Barbara Pestotnik, 2017

Found in: ključnih besedah
Keywords: trženje storitev, mala podjetja, oglaševanje, strategije, konkurenca, raziskave
Published: 19.09.2017; Views: 1618; Downloads: 112
URL Fulltext (0,00 KB)

3.
4.
5.
Upravljanje poslovnega preobrata v malem podjetju
Dobran Juričan, 2016

Found in: ključnih besedah
Keywords: podjetništvo, mala podjetja, poslovni preobrat, študije primera, optimizacija
Published: 29.03.2018; Views: 889; Downloads: 79
.pdf Fulltext (1,34 MB)

6.
Poslovni načrt za dejavnost vzreje in prodaje polžev
Primož Demšar, 2015

Found in: ključnih besedah
Keywords: poslovni načrt, mala podjetja, naložbe, polžereja
Published: 05.04.2018; Views: 828; Downloads: 90
.pdf Fulltext (930,89 KB)

7.
Poslovni načrt za rast podjetja Euronova, d. o. o.
Luka Hudej, 2014

Found in: ključnih besedah
Keywords: rast podjetja, strategije rasti, SWOT analiza, dinamični podjetnik, mala podjetja
Published: 08.05.2018; Views: 1122; Downloads: 77
.pdf Fulltext (211,44 KB)

8.
Poslovni angeli v Sloveniji
Senta Maček, 2012

Found in: ključnih besedah
Keywords: poslovni angeli, podjetništvo, tvegani kapital, skladi, mala in srednja podjetja
Published: 28.06.2018; Views: 916; Downloads: 75
.pdf Fulltext (749,74 KB)

9.
Inovativnost malih podjetij
Primož Kaučič, 2011

Found in: ključnih besedah
Keywords: inovacije, inovativnost, mala podjetja, patenti, raziskave in razvoj, diplomske naloge
Published: 14.06.2018; Views: 1116; Downloads: 71
.pdf Fulltext (730,33 KB)

10.
Načini za pridobivanje zvestih potrošnikov
Nika Koncilja, 2019

Abstract: Odnosi s strankami so problematičen, a zelo pomemben vidik poslovanja. Podjetja se velikokrat osredotočajo na nove potrošnike, manj pozornosti pa posvečajo temu, da bi gradili dolgotrajno zaupanje z že obstoječimi potrošniki, jih motivirali za ponovni nakup in s tem ustvarili pripadnost blagovni znamki. Vsebino diplomskega dela sem razdelila na dva dela. V prvem delu sem predstavila pojem zvestoba potrošnikov in opisala, katere tehnike so pomembne. V drugem delu sem s pomočjo intervjujev ugotovila strategije, ki jih podjetja uporabljajo v praksi, na kaj morajo paziti in v katero smer bodo po njihovem mnenju šle potrošnikove želje v prihodnosti.
Found in: ključnih besedah
Keywords: zvestoba, potrošnik, lojalnost, mala podjetja, srednja podjetja
Published: 16.02.2019; Views: 735; Downloads: 50
.pdf Fulltext (824,65 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top