Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 87
First pagePrevious page123456789Next pageLast page
1.
STRATEŠKI MARKETINŠKI NAČRT ZA USPEŠNO UVEDBO AVTOMATOV ZA PICO NA TRG
Jaka Dakskobler, 2024, not set

Abstract: Dandanes živimo v obdobju globalizacije ter obdobju nenehnega razvoja inovativnih idej in izdelkov. Za uspešno delovanje podjetja je pomembno skrbno načrtovanje vseh aktivnosti. Med te aktivnosti pa uvrščamo tudi strateški marketing in z njim povezan strateški marketinški načrt. Strateški marketing so vse aktivnosti podjetja tržne narave, ki pomembno vplivajo na uresničevanje ciljev podjetja, njegovega poslanstva, vizije in strateških marketinških ciljev. Strateški marketing zajema kup številnih nalog, pri čemer je ena izmed pomembnejših tudi izdelava strateškega marketinškega načrta. V diplomskem delu smo izdelali strateški marketinški načrt za uvedbo avtomata za pico na slovenski trg. Za oblikovanje strateškega marketinška načrta je pomembno predvsem učinkovito ciljanje in segmentacija ciljnih skupin ter analiza konkurence in njihovih marketinških strategij, ki pokaže prostor za uvedbo novih avtomatov za pico na trgu. Za doseg naše ciljne publike pa je najboljši način vključevanje digitalnih kanalov, kot so družbena omrežja.
Keywords: Ključne besede: marketing, strateški marketing, strateški marketinški načrt, avtomat za pico.
Published in ReVIS: 10.07.2024; Views: 91; Downloads: 1
.pdf Full text (952,67 KB)

2.
Marketing in prodaja sta kot pes in mačka
Karmen Ferlan, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu sta s teoretičnim in praktičnim delom predstavljena problematika konflikta med oddelkoma za marketing in prodajo ter njuno ne sodelovanje. Teoretični del opisuje, kaj sta marketing in prodaja ter njune naloge. Praktični del sestavljata hipoteza, ki izhaja iz teorije, in dokazovanje le-te s pomočjo analize v podjetjih. Rdeča nit diplomskega dela sta analiza sodelovanja med oddelkoma in postavitev smernic za izboljšanje le-tega v podjetjih. V Sloveniji je še veliko prostora za izboljšave. Ker je ključ do uspešne prodaje in doseganja zastavljenih ciljev, je pomembno, da se podjetja s problematiko soočijo in jo začeti čim hitreje reševati.
Keywords: marketing, prodaja, sodelovanje marketinga in prodaje, tekmovanje, konflikt
Published in ReVIS: 19.06.2024; Views: 283; Downloads: 4
.pdf Full text (1,71 MB)

3.
4.
5.
6.
7.
VPLIVNOSTNI MARKETING: INSTAGRAM VS. TIKTOK
Nina Falež, 2024, not set

Abstract: Diplomska naloga proučuje razlike v izvedbi vplivnostnega marketinga med platformama Instagram in TikTok. Čedalje več podjetij v svoje marketinške strategije vključuje sodelovanje z vplivneži, pri tem pa nastane dilema o tem, katero platformo uporabiti in na kakšen način, da bo kampanja uspešna. Uporabniki TikToka so, demografsko gledano, mlajši posamezniki, stari med 13 in 24 let, ki večinoma neposredno še nimajo kupne moči oziroma jo imajo posredno prek staršev. Uporabniki Instagrama pa so v izsledkih raziskave v povprečju nekoliko starejši, stari med 25 in 34 let, ki so že finančno samostojni in se v procesu nakupa obrnejo za nasvet pogosto prav na vplivneže. Posledično bi tako pričakovali, da je Instagram za izvedbo kampanj vplivnostnega marketinga bolj primeren, vendar kot kažejo zadnje raziskave, se za TikTok odloča čedalje več oglaševalcev. Naloga na podlagi teoretskih izhodišč oziroma analitične primerjave sekundarnih virov in študij primerov, ki temeljijo na podatkih, pridobljenih s pomočjo standardiziranih intervjujev, ter kvalitativni in kvantitativni analizi družbenih profilov treh izbranih blagovnih znamk, ugotavlja, kakšne so razlike v izvedbi vplivnostnega marketinga med platformama Instagram in TikTok oziroma katera od proučevanih platform je bolj primerna za vplivnostni marketing in kako velik delež za oglaševanje v slovenskih podjetjih namenjajo vplivnežem. Uspešno kampanjo vplivnostnega marketinga je mogoče izvesti na obeh preučevanih platformah. Pri tem pa je treba poznat načine delovanja posamezne platforme in upoštevati različne dejavnike, med katerimi so najpomembnejši ciljna skupina, izbor vplivnežev in vsebina objav.
Keywords: besede: vplivnostni marketing, vplivneži, tiktokerji, Instagram, TikTok, ciljne skupine, vsebina.
Published in ReVIS: 09.04.2024; Views: 310; Downloads: 11
.pdf Full text (2,17 MB)

8.
Priročnik za učinkovit marketing na družbenih omrežjih : priročnik
Ula Ložar, Manca Čebulj, Beno Kunst, 2023, dictionary, encyclopaedia, lexicon, manual, atlas, map

Abstract: V današnjem hitro spreminjajočem se poslovnem svetu, ki ga zaznamujejo tehnološki napredki, nenehne spremembe v obnašanju potrošnikov ter naraščajoča konkurenca, imajo marketinške agencije ključno vlogo pri oblikovanju uspeha podjetij in organizacij. Ta priročnik, z naslovom "Priročnik za učinkovit marketing na družbenih omrežjih", se osredotoča na ponujanje dragocenih smernic in nasvetov za delovanje marketinške agencije v sodobnem poslovnem okolju. Namen tega priročnika ni le ponuditi navodil za ustanovitev marketinške agencije, ampak predvsem raziskati ključne vidike, ki omogočajo dolgoročni uspeh v tej dinamični panogi. Marketinške agencije so se razvile v nepogrešljive partnerje podjetjem v njihovem prizadevanju za ustvarjanje prepoznavnih blagovnih znamk, doseganje prodajnih ciljev in izboljšanje komunikacije z njihovimi ciljnimi skupinami. Razumevanje tega, kako marketinške agencije lahko prispevajo k poslovni rasti, je ključno za njihov uspeh. V tem priročniku bomo raziskali vlogo marketinških agencij v sodobnem poslovnem okolju ter poudarili njihovo pomembnost za podjetja in organizacije. Posvetili se bomo ključnim vidikom, ki jih pokriva priročnik, in predstavili osnovno strukturo, ki jo zajema.
Keywords: priročniki, organizacija, marketing, družbena omrežja
Published in ReVIS: 21.02.2024; Views: 363; Downloads: 14
.pdf Full text (646,03 KB)

9.
10.
Trženje ideologije na primeru nacizma
Katarina Palčič, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo proučuje trženje nacistične politične ideologije z analizo njene propagande v času od medvojnega obdobja do zaključka 2. svetovne vojne v Nemčiji in primerjave s sodobnimi marketinškimi načeli. Raziskava izhaja iz teze, da pojem propaganda ne nudi dovoljšne širine za legitimen opis nacističnih metod uveljavljanja ideologije in da je sam nacizem mogoče obravnavati kot tržno znamko. Namen raziskave je razširiti pojmovanje nacistične propagande in jo predstaviti kot dobro premišljen in strukturiran politični marketing ter s tem poglobiti razumevanje nacističnih marketinških metod pri uveljavljanju svoje ideologije.
Keywords: nacizem, ideologija, propaganda, politični marketing, trženje, tržna znamka
Published in ReVIS: 18.11.2023; Views: 633; Downloads: 37
.pdf Full text (2,23 MB)

Search done in 0.18 sec.
Back to top