Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 11
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
2.
3.
Pogajanja v italijanskem poslovnem okolju
Melvis Haskić, 2016

Found in: ključnih besedah
Keywords: medkulturno komuniciranje, poslovanje, pogajanja, poslovna kultura, BATNA
Published: 29.03.2018; Views: 2701; Downloads: 161
.pdf Fulltext (1,12 MB)

4.
5.
Pomen poznavanja kultur tujih poslovnih partnerjev pri sklepanju poslov
Maja Radej, 2012

Found in: ključnih besedah
Keywords: poslovno komuniciranje, kultura, medkulturno komuniciranje, kulturne razlike, tujina
Published: 20.01.2021; Views: 1323; Downloads: 82
.pdf Fulltext (902,84 KB)

6.
Prilagajanje na drugo kulturno okolje
Charnee Bijon Bonno, 2021

Found in: ključnih besedah
Keywords: poslovno komuniciranje, medkulturno komuniciranje, medkulturne razlike, kulturni šok, magistrsko delo
Published: 01.07.2021; Views: 1289; Downloads: 119
.pdf Fulltext (7,22 MB)

7.
Pomen neverbalne komunikacije pri delu s kitajskimi gosti
Martina Martinuč Ambroželj, 2013

Abstract: Globalna komunikacija omogoča izmenjavo informacij med posamezniki in skupinami iz celega sveta. Na medsebojno komunikacijo vplivajo kulturne značilnosti posameznega naroda, zato pogosto prihaja do nesporazumov in konfliktov. Ti nastajajo tako na verbalni kot tudi neverbalni ravni, posebno pozornost jim namenja poslovna medkulturna komunikacija. Magistrska naloga obravnava vpliv kulturnih dejavnikov na neverbalno medkulturno komunikacijo med pripadniki kitajske in slovenske kulture. Predpostavljamo, da prihaja do nesporazumov, ki izhajajo medkulturnih razlik in se pojavljajo na več ravneh komuniciranja. Hipotezo testiramo s pomočjo študije primera, ki izvedemo v znani slovenski igralnici na podlagi kvalitativne raziskave. V zaključku predstavimo rezultate raziskave, ki so podlaga konstruktivnim predlogom za izboljšavo komunikacije med omenjenima kulturama v storitvenem sektorju.
Found in: ključnih besedah
Keywords: komunikacija, medkulturno komuniciranje, neverbalno komuniciranje, študija primera, kitajska kultura, slovenska kultura
Published: 27.07.2021; Views: 1280; Downloads: 88
.pdf Fulltext (974,58 KB)

8.
Zaupanje in sistem referenc v spletni skupnosti Couchsurfing
Uršula Batistuta, 2014

Abstract: V magistrski nalogi bo naše raziskovalno področje spletna skupnost Couchsurfing. Gre za sodoben pojav, socialno omrežje, katerega glavni namen je izkušnja v živo (offline raven) povezovanje članov v resničnem življenju ter s tem širjenje kultur in medosebnega spoštovanja. V okviru tega se pojavi vprašanje medosebnega zaupanja, ki je predpogoj samega povezovanja, predvsem pa povezovanja v živo. Omejili se bomo predvsem na informacije, ki so bistvene za oblikovanje zaupanja. Pri tem bomo ugotavljali, kako različne informacije povečajo zaupanje in katere so tiste informacije, ki so ključnega pomena. V okviru naloge bo izveden krajši anketni vprašalnik, s katerim bomo skušali odgovoriti na raziskovalno vprašanje ter s tem priti do ugotovitev, ki bi lahko podale smernice v zapisovanju informacij v skupnosti Couchsurfing.
Found in: ključnih besedah
Keywords: spletna skupnost Couchsurfing, socialno omrežje, medkulturno komuniciranje, socialni kapital, informacije, referenca
Published: 27.07.2021; Views: 825; Downloads: 39
.pdf Fulltext (1,64 MB)

9.
10.
Search done in 0 sec.
Back to top