1. Poslovni načrt rasti komercialnega podjetja : diplomsko deloBarbara Ham, 2012, undergraduate thesis Keywords: rast podjetja, poslovni načrt, organizacijska struktura, način vodenja, generična rast, povečanje čistih prihodkov od prodaje, celotni dobiček, diplomske naloge Published in ReVIS: 14.06.2018; Views: 2997; Downloads: 131 Full text (300,56 KB) |
2. |
3. Poslovni načrt podjetja Dreamcatch, d.o.o. : diplomsko deloKristjan Čič, 2014, undergraduate thesis Keywords: ribiški turizem, ribolov, raziskava in analiza trga, analiza konkurence, načrt prodaje, strategija trženja, razvoj organizacije, finančne projekcije Published in ReVIS: 08.05.2018; Views: 2662; Downloads: 129 Full text (2,85 MB) |
4. Poslovni načrt za rast podjetja Mana Omerzu d. o. o.Janez Omerzu, 2017, undergraduate thesis Abstract: Namen diplomskega dela je raziskati in analizirati možnosti za rast in razvoj podjetja Mana Omerzu d. o. o. Z diplomskim delom sem želel poiskati in predstaviti najbolj primerne načine za širitev in večanje obsega poslovanja.
Analiziral sem trenutno stanje podjetja, predstavil njegove trenutne dejavnosti in obseg poslovanja, ga primerjal s konkurenčnimi podjetji, opravil tudi analizo trga ter tako prišel do potencialnih strategij, ki bodo podjetju omogočile doseganje zastavljenih ciljev. Ugotovil sem, da je podjetje v primerjavi s konkurenco razmeroma majhno in dosega manjšo prodajo in manjši tržni delež kot večina konkurenčnih podjetij. Vendar razmere na trgu in potencial znotraj podjetja kažejo, da obstaja velik potencial, da podjetje raste in se približa prodajnim številkam konkurence. Rast prodaje in prihodkov lahko podjetje dosega samo s širitvijo poslovanja izven svoje geografske regije, kjer trenutno dosega večji del svojih prihodkov. Širitev bi podjetje lahko doseglo na dva načina: z večanjem števila terenskih prodajnih zastopnikov oziroma komercialistov ter z odpiranjem novih poslovnih enot, ki bi bile usmerjene k prodaji manjšim podjetjem in obrtnikom ter kmetijam, gozdarjem in gospodinjstvom.
Za širitev obsega poslovanja so seveda zraven vseh ostalih resursov potrebna tudi finančna sredstva. Z analizo sem ugotovil, da predvideni načini in strategije širitve ne zahtevajo preobsežnih finančnih sredstev, sploh če jih izrazimo v deležu celotne prodaje, ki jo podjetje dosega. Podjetje lahko večji del vložkov financira bodisi iz tekočega poslovanja bodisi iz akumuliranega kapitala lastnika iz naslova dobičkov predhodnega poslovanja. Za morebitno potrebo po financiranju s pomočjo bančnega kredita pa ima podjetje dobre bonitetne ocene in dobre kazalnike poslovanja. Keywords: poslovni načrt, rast podjetja, nova podružnica, novi zaposleni, rast prodaje, širitev podjetja Published in ReVIS: 07.03.2018; Views: 3537; Downloads: 195 Full text (702,54 KB) |
5. Načrtovanje rasti podjetja Tikra d. o. o.Goran Barišić, 2016, undergraduate thesis Abstract: Moderno poslovanje temelji na hitri odzivnosti podjetja na trg kot tudi na odzivu na družbeno-politično situacijo, ki vpliva na poslovanje vsakega podjetja. Sposobnost hitrega prilagajanja, iznajdljivosti in hitrega učenja so ključni dejavniki za uspeh, tako podjetja kot podjetnika. Rast podjetja je rezultat zavestnega, premišljenega in strateško-taktičnega načrtovanja, ki nastane s pomočjo iskrenih odgovorov podjetnika samemu sebi, brainstorminga s sodelavci kot tudi zunanjega svetovanja. V diplomskem delu obravnavam družbo Tikra d. o. o. in njene možnosti za rast. V diplomskem delu sem na začetku predstavil teoretična izhodišča za rast podjetja, ki sem jih povezal s stanjem podjetja. Izvedene so bile različne analize – od različnih finančnih analiz do analize SWOT, ki prikaže podjetju kje in kaj lahko izboljša v svojem poslovanju. Preko teh analiz ter primerjave z drugimi podjetji sem prišel do zaključka, da ima družba Tikra d. o. o. priložnost za rast, ki jo mora izkoristiti. Podjetje ima znanja, ki so predvsem kemijsko-tehnološka in potrebuje dodatna znanja na področju marketinga, četudi najeta, s katerimi bo poskušalo povečati prepoznavnost produktov podjetja in s tem podjetja. Priporočen način rasti je generična rast in diverzifikacija, saj družba lahko začne eksponentno rasti že s povečanjem prodaje, ker njihove trenutno neizkoriščene proizvodne kapacitete podjetju to omogočajo. Cilj diplomskega dela je poiskati poti do rešitev, s katerimi bo družba lahko ponovno zabeležila rast prodaje. Keywords: poslovni načrt, načrtovanje rasti, generična rast, povečanje prodaje Published in ReVIS: 10.08.2017; Views: 3931; Downloads: 161 Full text (1,18 MB) |