Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Mobilna aplikacija kot pomoč potrošnikom za lažje odločanje pri nakupih blaga široke potrošnje
Nataša Bošnjaković, 2013

Abstract: Nakupovanje blaga široke potrošnje ima svoje posebnosti. Danes ima vsak potrošnik v razvitem svetu veliko možnosti za izbiranje različnih izdelkov. Velika izbira ni vedno prednost, je tudi veliko breme za potrošnika. Ker danes potrošniki vse več uporabljajo pametne telefone, obstajajo tehnične možnosti, da se informacija ponudi potrošniku prav na mestu, kjer jo največ potrebuje; v trgovini, pri nakupovanju. Potrošnik lahko aktivno sodeluje v skupnosti potrošnikov, ki je neodvisna od vseh trgovcev in proizvajalcev. Pri tem ima dvojno vlogo: kot uporabnik pa tudi kot »zbiratelj« informacij. Potrošnik prispeva s svojimi informacijami o izdelkih, o cenah, kakovosti in ocenjuje izdelke, s čimer ima aktivno vlogo pri oblikovanju ponudbe na trgu. V svetu se opaža trend rasti in razvoja podobnih aplikacij.
Found in: ključnih besedah
Keywords: potrošnik, blago široke potrošnje, potrebščine, pametni telefon, mobilna aplikacija, nakupovanje na spletu, možnost izbire
Published: 10.08.2018; Views: 2193; Downloads: 100
.pdf Fulltext (1,95 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top