1.
Informacijski sistem za digitalno multimedijsko oglaševanje v igralništvuMiroslav Hadžić, 2012
Abstract: V nalogi je opisan življenjski cikel sistema za digitalno oglaševanje v podjetju Hit, d. d., iz Nove Gorice. Sistem omogoča predvajanje oglasnih vsebin z visoko ločljivostjo na 60 prikazovalnikih različnih tipov (LCD, plazma in videoprojektorji). Vsebine lahko centralno oblikujemo, jih prenesemo v strežnik in z njimi upravljamo. Sistem bi lahko bil postavljen v katerem koli podjetju, kjer je oglaševanje v poslovnih prostorih pomembno za njihove stranke. Dandanes se z digitalnim oglaševanjem v različnih oblikah srečujemo že marsikje: v trgovinah, trgovskih centrih, restavracijah, športnih objektih, igralnicah, izobraževalnih ustanovah itd.
Found in: ključnih besedah
Keywords: digitalno oglaševanje, oblikovanje vsebin, upravljanje vsebin, predvajanje vsebin, predvajalnik, prikazovalnik, Jackpot, Progressive
Published: 08.08.2018; Views: 2399; Downloads: 127
Fulltext (3,56 MB)