Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 168
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Nadgradnja proizvodnega informacijskega sistema Scada v podjetju : primer sistema komprimiranega zraka
Marko Hlačar, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga se osredotoča na prenovo SCADA sistema za nadzor komprimiranega zraka z vidika produktnega vodenja predelave. Projekt je vključeval fizično optimizacijo razvoda, dodajanje novih krmilnih komponent, nadgradnjo programske opreme in uporabniškega vmesnika ter uvedbo možnosti oddaljenega dostopa. Ekonomska analiza je pokazala, da prenova zmanjšuje stroške vzdrževanja, izboljšuje energetsko učinkovitost in nadzor. Zaključek potrjuje uspešnost projekta, ki omogoča boljši nadzor, večjo zanesljivost ter gospodarske koristi, hkrati pa nudi možnosti za prihodnje nadgradnje in optimizacije sistema.
Keywords: SCADA, informacijski sistemi, proizvodno podjetje, produktno vodenje, pametne tovarne, industrija 4.0
Published in ReVIS: 03.12.2024; Views: 54; Downloads: 0
.pdf Full text (1,62 MB)

2.
POSLOVNI NAČRT ZA PODJETJE DHL EKSPRES SLOVENIJA, D. O. O.
Martin Arvaj, 2024, not set

Abstract: V diplomskem delu sem analiziral poslovni načrt podjetja DHL Ekspres Slovenija z namenom o prepoznavanja prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti njihovega poslovanja. Delo poleg SWOT-analize, vključuje tudi tržni raziskavi PESTEL in Porterjevo analizo petih silnic, s katerimi so bile analizirane različne zunanje vplive na podjetje. Cilj dela je usmeriti podjetje k učinkovitejšemu razporejanju finančnih sredstev in osredotočanju na ključne točke poslovanja, da bi maksimalno izkoristili priložnosti in se pripravili na morebitne izzive v prihodnosti.
Keywords: DHL Ekspres Slovenja, poslovni načrt, SWOT-analiza, tržna raziskava, podjetje
Published in ReVIS: 02.10.2024; Views: 177; Downloads: 5
.pdf Full text (1,59 MB)

3.
Prenova blagovne znamke družinskega podjetja : diplomska naloga
Brina Pann, 2024, undergraduate thesis

Keywords: diplomske naloge, podjetje, celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, logotip, tiskovine
Published in ReVIS: 27.08.2024; Views: 313; Downloads: 10
.pdf Full text (6,18 MB)

4.
5.
6.
Celostna grafična podoba za podjetje Robert Češnovar, s. p. : diplomsko delo
Karmen Češnovar, 2024, undergraduate thesis

Keywords: celostna grafična podoba, samostojno podjetje, blagovna znamka
Published in ReVIS: 29.04.2024; Views: 725; Downloads: 44
.pdf Full text (2,88 MB)

7.
Sodobna problematika odkrivanja in preprečevanja kartelnih sporazumov : magistrsko delo
Jan Bojović, 2023, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo ima namen bralcu pojasniti osnovne značilnosti kartelnih sporazumov; kaj sploh so, kako nastanejo ter kako vplivajo na gospodarstvo in potrošnike v sodobnem času. Kartel oziroma kartelni sporazum pomeni sporazum o usklajenem ravnanju ali sklepih podjetniških združenj, katerih namen je usklajevanje njihovega konkurenčnega ravnanja na trgu ali vplivanje na relevantne dejavnike konkurence s praksami, kot so določanje ali usklajevanje nakupnih ali prodajnih cen ali drugih pogojev trgovanja, vključno s pravicami intelektualne lastnine, razdelitev proizvodnih ali prodajnih kvot, delitev trgov in kupcev, dogovorjeno oddajanje ponudb, omejitve pri uvozu ali izvozu ali protikonkurenčni ukrepi zoper druga konkurenčna podjetja. Skupno ravnanje podjetij, ki lahko omejuje konkurenco, povzroča višje cene ali ovira vstop drugih podjetij na trg, je nezakonito. Takšni sporazumi se lahko štejejo za nezakonite, kadar konkurenti sodelujejo v taki meri, da njihovo delovanje ni več neodvisno, ali kadar sodelovanje konkurentom omogoča, da skupaj kopičijo tržno moč. Osrednje vprašanje, na katerega želi magistrsko delo podati odgovor, je vprašanje, ali je trenutna zakonodaja primerna za boj proti kartelnim sporazumom v sodobnem ekonomskem okolju, ki se mu prilagajata tudi narava in način delovanja kartelov. V magistrskem delu bosta izpostavljena predvsem i) delovanje kartelnih sporazumov, ki vplivajo na višanje cene izdelkov in storitev, v obdobju visoke inflacije na trgu, in ii) delovanje kartelnih sporazumov s pomočjo računalniških algoritmov, ki podjetjem olajšajo doseganje in ohranjanje tajnih dogovorov brez formalnega sporazuma ali človeške interakcije. Tipičen primer so algoritmi, ki samodejno prilagajajo (višajo) cene izdelkov glede na cene konkurentov. Postavljene hipoteze bodo v magistrskem delu preverjene s pomočjo deskriptivne in primerjalne metode, ki se bo izrazila predvsem v analizi sodne prakse organov v Sloveniji in EU. Podjetja vedno iščejo načine, kako zmanjšati konkurenco na trgu. Izhajajoč iz zgoraj opisane problematike bo namen magistrskega dela opredeliti se do vprašanja, ali je trenutna zakonodaja primerna za prepoznavanje kartelnega delovanja v negotovih ekonomskih časih in za prepoznavanje novih oblik kartelnih delovanj v digitalnem svetu. Na podlagi odgovora na to problematiko se lahko razvije misel o tem, kako prilagoditi konkurenčno zakonodajo oziroma ali je to sploh potrebno.
Keywords: kartelni sporazum, kartel, inflacija, računalniški algoritmi, konkurenca, podjetje, Slovenija, Evropska unija, omejevalni sporazumi, horizontalni in vertikalni kartelni sporazumi
Published in ReVIS: 12.12.2023; Views: 742; Downloads: 29
.pdf Full text (775,78 KB)

8.
DRUŽINSKA PODJETJA V POSAVJU : ANALIZA DEJAVNIKOV USPEHA
Janja Rupret, 2023, not set

Abstract: Magistrska naloga predstavlja temeljito študijo dejavnikov uspeha v družinskih podjetjih v Posavju. Naloga je strukturirana v dva glavna sklopa: teoretični in empirični del. V teoretičnem je podana analiza tuje in domače znanstvene ter strokovne literature. Poglobili smo se v razumevanje družinskih podjetij, njihov pomen in delež na gospodarskem trgu v Evropi in v Sloveniji. Identificirali smo ključne osebe v teh podjetjih ter preučili njihove prednosti in slabosti. Ker so tema naloge družinska podjetja v Posavju, smo temu delu Slovenije namenili poseben del in nekatera posavska družinska podjetja tudi predstavili. Poseben poudarek smo namenili dejavnikom uspeha družinskih podjetij, pri čemer smo se osredotočili na merila uspešnosti in raziskali vlogo nefinančnih meril, kot so zadovoljstvo, motivacija in pripadnost zaposlenih. V empiričnem delu raziskave smo analizirali podatke, ki smo jih pridobili s predhodno oblikovanim anketnim vprašalnikom, ki smo ga objavili na spletni strani 1KA. Anketne vprašalnike smo razdelili med lastnike družinskih podjetij, družinske člane, zaposlene v podjetju ter tiste zaposlene, ki niso del družine, podjetje pa ima sedež v Posavju. S pomočjo socialnih omrežij, ciljnih elektronskih pošt in ustnih dogovorov smo dosegli vzorec 120 končno izpolnjenih anket v obdobju dveh mesecev in pol. Rezultati naše raziskave so odražali kompleksnost dejavnikov uspeha v družinskih podjetjih v Posavju, pri čemer smo pokazali, da se uspešnost podjetij ne kaže le skozi finančne kazalce, temveč tudi skozi zadovoljstvo, motivacijo in predanost zaposlenih.
Keywords: družinsko podjetje, uspešnost, zaposleni, motivacija, pripadnost, delovno mesto, zadovoljstvo
Published in ReVIS: 02.12.2023; Views: 695; Downloads: 44
.pdf Full text (859,43 KB)

9.
10.
Izzivi pri vpeljavi spletne trgovine v prodajni kanal podjetja in predlogi rešitev
Matija Gregorič, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljena tema o vpeljavi spletne trgovine. Delo je sestavljeno iz teoretičnega in raziskovalnega dela. Raziskati smo želeli izzive pri vpeljavi spletne trgovine v prodajni kanal podjetja in podati predloge rešitev. V teoretičnem delu sta najprej opisana svetovni splet in spletna trgovina, kot del svetovnega spleta. V drugem delu je opisan postopek vpeljave spletne trgovine v prodajni kanal podjetja. Z anketnim vprašalnikom je bila narejena raziskava na vzorcu manjših podjetij v Sloveniji glede zavedanja pomena vpeljave spletne trgovine, kot enega izmed načinov prodaje v podjetju, v raziskavo pa so bila vključena naključno izbrana manjša podjetja v Sloveniji.
Keywords: splet, trgovina, prodaja, kanal, podjetje.
Published in ReVIS: 27.09.2023; Views: 630; Downloads: 16
.pdf Full text (762,41 KB)

Search done in 0.28 sec.
Back to top