Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 12
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
Organizacijsko komuniciranje in reševanje konfliktov v organizaciji
Dragana Stančić Mrvoš, 2021, master's thesis

Abstract: Komuniciranje navadno dojemamo kot nekaj samoumevnega, saj je v različnih oblikah zelo razširjeno in povezano z našim vsakdanjim življenjem. Zaradi tega ima ogromen pomen na naše vsakodnevno družbeno in gospodarsko oziroma poslovno življenje. Za uspešna podjetja je značilno, da imajo zdravo in razvojno usmerjeno delovno okolje, kjer imajo zaposleni občutek, da je njihovo delo ustrezno prepoznano in da s svojim delovanjem sodelujejo pri razvoju podjetja. V samem delovanju se pojavijo konflikti, ki so neizogibni med ljudmi. Vzroke za konflikte največkrat najdemo v slabi komunikaciji. Po drugi strani pa konflikti prinašajo celo vrsto pozitivnih posledic, saj pripomorejo, da ozavestimo probleme.
Keywords: Komunikacija, poslovna komunikacija, reševanje sporov na delovnem mestu, konflikti, reševanje konfliktov.
Published in ReVIS: 13.11.2021; Views: 1481; Downloads: 163
.pdf Full text (1,78 MB)

5.
6.
7.
Upravljanje z medkulturnimi razlikami pri poslovanju s kitajskimi poslovnimi partnerji v slovenskih podjetjih : magistrska naloga
Nina Lukman, 2012, master's thesis

Abstract: Raziskava se ukvarja s kulturnimi razlikami med Slovenijo in Kitajsko v poslovni sferi, kakor jih doţivljajo in odpravljajo intervjuvani slovenski poslovneţi. Prvi del naloge predstavlja teoretični okvir raziskave, kjer smo obravnavali kompleksnost pojma kultura, ovire medkulturne komunikacije ter predstavili kulturne dimenzije po Hofstedeju, Trompenaarsu, Hallu ter Lewisu. Zadnji del tega dela naloge predstavlja krajši opis slovenske in kitajske nacionalne in poslovne kulture z nekaterimi poudarki. Temu sledi analiza zbranega gradiva, ki temelji predvsem na omenjenih kulturnih dimenzijah in nekaterih ključnih konceptih kitajske poslovne in ekonomske kulture. Največja kulturna razdalja med drţavama se je pokazala pri odnosu do časa, razdalji v moči in stopnji izogibanja negotovosti, ki povzročajo največ nesporazumov in nerazumevanja na slovenski strani. Tem se pridruţi še poudarek na omreţjih, varovanju obraza in uglajenem vedenju. V slovenskih podjetjih se zavedajo različnosti poslovnih sfer obeh deţel, vendar se kulturna občutljivost posameznikov razlikuje. Kitajskim poslovnim partnerjem se večinoma prilagodijo in kaţejo zanimanje za kitajsko kulturo, čeprav se ne vedno vţivijo v vse njene posebnosti.
Keywords: poslovna kultura, ekonomska kultura, kulturne dimenzije, medkulturna komunikacija, Slovenija, Kitajska, polstrukturirani intervju
Published in ReVIS: 27.07.2021; Views: 1257; Downloads: 102
.pdf Full text (1,07 MB)

8.
Vpliv komunikacije posameznika na njegov uspeh v zasebnem in poslovnem svetu : magistrska naloga študijskega programa druge stopnje
Dušanka Rus, 2017, master's thesis

Abstract: Življenje vsakega posameznika temelji na povezovanju in komunikaciji z drugimi ljudmi, saj na tak način zadovoljujemo svoje potrebe po stikih in sodelovanju z bližnjimi. S pomočjo komunikacije pridobivamo informacije in znanje, si izmenjujemo naše poglede na življenje, zato je pomembno, da je naša komunikacija uspešna. Človek potrebuje pogovor, saj se s tem povezuje z drugimi ljudmi, z njimi vzpostavlja in vzdržuje osebni odnos in stik. Pogosto v službi oziroma na delovnem mestu preživimo enako ali več časa kot doma, zato je naš način komunikacije v obeh sferah življenja izredno pomemben, saj le-ta vpliva na naše zadovoljstvo in osebno srečo, hkrati pa tudi na naš uspeh, tako v poslovnem, kot tudi v zasebnem življenju. Dejstvo pa je, da o komunikaciji pogosto ne razmišljamo in ji ne pripisujemo večjega pomena za naše osebno zadovoljstvo, ki lahko pomembno vpliva tudi na poslovni uspeh podjetij, v katerih delamo. V magistrski nalogi smo poskušali primerjati način komunikacije doma in na delovnem mestu, ter izvedeti, ali je le-ta povezan z osebno srečo, zadovoljstvom in uspehom, ter na kakšen način. Ob tem smo v prvem delu analizirali ključne pojme, opredelitve komunikacije in medosebnih odnosov, ter podrobneje predstaviti problematiko podjetij in domačih gospodinjstev, ki ne dajejo poudarka na način komuniciranja in izboljševanje odnosov. Izpostavili smo tudi ključne težave, s katerimi se na področju komunikacije srečujemo, jih raziskali in podali predloge za izboljšanje komunikacije in okoliščin, na katere le-ta vpliva, tako na osebni kot tudi na poslovni ravni. Rezultati magistrske naloge bodo v pomoč podjetjem, ki se srečujejo s poslovno neuspešnostjo in ovirami, ter posameznikom, ki so s svojim življenjem doma in na delu nezadovoljni zaradi slabih medosebnih odnosov.
Keywords: komunikacija, poslovna komunikacija, osebna komunikacija, poslovni uspeh, medosebni odnosi, magistrske naloge
Published in ReVIS: 26.07.2021; Views: 1110; Downloads: 105
.pdf Full text (1,11 MB)

9.
Vpliv različnih tipov osebnosti v poslovnem komuniciranju : zaključno delo
Katjuša Lenart, 2013, undergraduate thesis

Keywords: tipi osebnosti, poslovna komunikacija, Kretchmer, Jung, Hipokrat
Published in ReVIS: 20.01.2021; Views: 1496; Downloads: 101
.pdf Full text (1,52 MB)

10.
Search done in 0.29 sec.
Back to top