Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 155
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
POSLOVNI NAČRT VILA EXOTIC D.O.O.
Jernej Klančnik, 2017

Abstract: Brazilija je največja država v Latinski Ameriki s skoraj dvesto milijoni prebivalcev in tudi geografsko gledano ena največjih na svetu. Je največja katoliška država in ima kot druga največje število krščanskega prebivalstva, kar veličastno predstavlja najvišji Kristusov kip, ki se dviguje nad Riom de Janeirom in ga prištevajo tudi med sedem čudes sveta. Brazilija je priredila svetovno prvenstvo v nogometu leta 2014, v letu 2016 pa še olimpijske igre, kar samo kaže njeno željo biti med najbolj prepoznavnimi v svetu. In tudi je, pa ne samo zaradi športnikov in športnih dogodkov. Dežela je polna vsakovrstnih zanimivosti in naravnih lepot, da o njeni bogati kulturni raznolikosti niti ne govorimo. V Braziliji je tudi največji deževni gozd na svetu, ki meri 2,3 milijona kvadratnih kilometrov, ki pa ga žal premočno izsekujejo in s tem nepopravljivo krčijo, čeprav je prav ta deževni gozd priznan kot pljuča sveta. Hkrati pa je to prostor in dom številnih in edinstvenih živalskih vrst in izjemno bogate skupnosti rastlin. Sama ideja za trženje turizma v Braziliji se mi je porodila, ker je gospodarsko rastoča država, prav tako me je prepričalo dejstvo, da se je globalna kriza komajda dotaknila same države. Poleg vsega pa je Brazilija tako raznovrstna, da je poleg svojih prečudovitih naravnih bogastev in znamenitosti, prepoznavna po vsem svetu tudi zaradi ugodne klime, čudovitih obal in seveda tudi sproščene kulture. Turizem v Braziliji se sicer kar uspešno razvija in širi iz najbolj znanih velikih mest tudi v notranjost dežele, zato sem v ponudbo vključil edinstveno izkušnjo z osebnim predstavnikom, ki bi bil na voljo 24/7 (24 urna asistenca/7 dni na teden), kar bi turistom omogočilo več zasebnosti, hkrati pa tudi večjo prilagodljivost, kot jo ponujajo ostali veliki ponudniki. Konkurenca v panogi je vse močnejša, saj ima večina konkurentov in večjih ponudnikov večjo zmogljivost nastanitev in s tem več možnosti. Ostajam optimističen, kajti vse več ljudi se tudi navdušuje nad butičnim turizmom, ki pač omogoča več zasebnosti in prilagodljivosti željam vsakega posameznika posebej. Stranka si tako lahko sama izbere vodene oglede v naravi ali mestih, pa tudi vrsto nastanitve na poti. Podjetje bo delovalo uspešno skozi vsa štiri načrtovana leta. Investicije bodo v prvem letu znašale 89.200 EUR za nakup zemljišča vile ter drugih manjših stvari. Najvišjo donosnost kapitala (16,90) imam v četrtem letu, najnižjo pa v drugem letu (2,38). Čisti dobiček bo prav tako kot donosnost kapitala najvišji v četrtem letu 22.268 EUR in najnižji v drugem letu 2.359 EUR. Čisti prihodki od prodaje pa konstantno naraščajo skozi vsa načrtovana leta.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Brazilija, storitev, dobiček, novo podjetje, Latinska Amerika, investicija, poslovni načrt, trg.
Published: 10.08.2017; Views: 1091; Downloads: 52
.pdf Fulltext (1,66 MB)

2.
POSLOVNI NAČRT ZA PODJETJE ANONIMNI PRIJATELJ, S. P.
Anja Gorišek, 2017

Abstract: Diplomsko delo temelji na preveritvi poslovne ideje oziroma preučuje smotrnost odprtja podjetja Anonimni prijatelj, s. p. Delo z ljudmi je že od nekdaj moja strast, zato želim združiti prijateljstvo, znanje in izkušnje pri svetovanju ljudem v storitev, katero bom tržila v svojem lastnem podjetju. Primarna dejavnost podjetja bo osebno svetovanje (osebni motivator), ki se bo izvajalo prek telefonske linije oziroma osebnega stika. Največje prednosti, s katerimi bo novoustanovljeno podjetje prodiralo na trg, so: konkurenčna cena, kakovostna in inovativna nevsiljiva storitev ter hiter odziv na povpraševanje strank. Na podlagi analize panoge, rezultatov raziskave, analize trga kupcev in konkurence s SWOT analizo ter na koncu z izdelavo finančnih projekcij sem potrdila predpostavko diplomskega dela, da je podjetje smotrno odpreti. Načrtovani prihodki iz poslovanja za prvo leto znašajo 18.030 EUR in narastejo v drugem letu na 22.560 EUR, v tretjem letu na 32.160 EUR in v četrtem letu na 47.040 EUR. Tudi pozneje načrtujem rast prihodkov podjetja zaradi uvajanja in ponudbe novih storitev. Načrtovana storitev ima visoko dodano vrednost, ker bo v podjetju sprva zaposlena samo ena oseba.
Found in: ključnih besedah
Keywords: novo podjetje, samostojni podjetnik, poslovni načrt, konkurenčna cena, inovativna storitev
Published: 10.08.2017; Views: 1250; Downloads: 70
.pdf Fulltext (1,35 MB)

3.
Poslovni načrt za izgradnjo modela Karinka
Matjaž Komel, 2017

Abstract: V diplomskem delu je predstavljen poslovni načrt za izgradnjo motela. Proučeval in analiziral sem ponudbo nastanitvenih zmogljivosti v Severno Primorski statistični regiji (Goriška), kjer bo stal motel. V Goriški statistični regiji je zaradi igralniškega turizma povečano število obiskovalcev in posledično nočitev. Veliki igralniški kompleksi v svoji verigi ponujajo tudi nastanitve, vendar sodijo v višji cenovni razred. Preučil sem ponudbo hotelskih verig v Goriški regiji in analiziral gradnjo motela za obdobje petih let, poleg tega pa tudi predstavil priložnosti, nevarnosti, prednosti in slabosti odprtja motela. Na podlagi proučitve sekundarnih virov, analize razpoložljivih podatkov, raziskovanja in poznavanja domačega kraja sem v diplomskem delu skušal dokazati in utemeljiti ter ugotoviti, ali potrebujemo tudi manjše hotele in motele srednje kategorije. Načrtovani projekt želim prijaviti na razpis Ministrstva za gospodarstvo. V poslovnem načrtu vsi kazalniki kažejo na to, da gre za rast podjetja, kar potrjuje pravilno odločitev o odprtju motela.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Motel, goriška regija, poslovni načrt, turizem, nočitve, gosti
Published: 10.08.2017; Views: 1137; Downloads: 52
.pdf Fulltext (2,15 MB)

4.
NAČRTOVANJE RASTI PODJETJA TIKRA D. O. O.
Goran Barišić, 2016

Abstract: Moderno poslovanje temelji na hitri odzivnosti podjetja na trg kot tudi na odzivu na družbeno-politično situacijo, ki vpliva na poslovanje vsakega podjetja. Sposobnost hitrega prilagajanja, iznajdljivosti in hitrega učenja so ključni dejavniki za uspeh, tako podjetja kot podjetnika. Rast podjetja je rezultat zavestnega, premišljenega in strateško-taktičnega načrtovanja, ki nastane s pomočjo iskrenih odgovorov podjetnika samemu sebi, brainstorminga s sodelavci kot tudi zunanjega svetovanja. V diplomskem delu obravnavam družbo Tikra d. o. o. in njene možnosti za rast. V diplomskem delu sem na začetku predstavil teoretična izhodišča za rast podjetja, ki sem jih povezal s stanjem podjetja. Izvedene so bile različne analize – od različnih finančnih analiz do analize SWOT, ki prikaže podjetju kje in kaj lahko izboljša v svojem poslovanju. Preko teh analiz ter primerjave z drugimi podjetji sem prišel do zaključka, da ima družba Tikra d. o. o. priložnost za rast, ki jo mora izkoristiti. Podjetje ima znanja, ki so predvsem kemijsko-tehnološka in potrebuje dodatna znanja na področju marketinga, četudi najeta, s katerimi bo poskušalo povečati prepoznavnost produktov podjetja in s tem podjetja. Priporočen način rasti je generična rast in diverzifikacija, saj družba lahko začne eksponentno rasti že s povečanjem prodaje, ker njihove trenutno neizkoriščene proizvodne kapacitete podjetju to omogočajo. Cilj diplomskega dela je poiskati poti do rešitev, s katerimi bo družba lahko ponovno zabeležila rast prodaje.
Found in: ključnih besedah
Keywords: poslovni načrt, načrtovanje rasti, generična rast, povečanje prodaje
Published: 10.08.2017; Views: 1059; Downloads: 68
.pdf Fulltext (1,18 MB)

5.
POSLOVNI NAČRT ZA USTANOVITEV PODJETJA EVELINE MOREL
Eva Srebernjak, 2017

Abstract: Diplomsko delo je poslovni načrt, ki ga bom kasneje uporabila pri ustanovitvi novega podjetja. Uporabila ga bom kot priročnik, kako voditi podjetje in se ravnala po začrtanih smernicah novoustanovljenega podjetja. Diplomsko delo temelji na ideji za ustanovitev podjetja Eveline Morel. Podjetje bo organizirano kot samostojni podjetnik. Ukvarjalo se bo z izdelavo nakita iz zdravilnih kristalov v kombinaciji z žlahtnimi kovinami, kot so zlato, srebro in platina. Zapestnice, imenovane »BabyLuck bracelet«, bodo služile kot simbolično darilo bodoči mamici na zabavi pred rojstvom otroka (angleško »baby shower«). Konkurenčna prednost podjetja je, da bo edino podjetje, ki bo izdelovalo simbolična darila za tovrstne priložnosti. Odločitev za realizacijo ideje sem dobila poleti leta 2015, ko sem želela na spletu kupiti podobno zapestnico. Ugotovila sem, da bi morala za nakup odšteti približno 700 EUR. Tolikšnega zneska seveda nisem bila pripravljena plačati, zato sem se odločila, da bom zapestnico izdelala sama. Prišla sem do spoznanja, da je med nabavno in prodajno ceno zapestnic ogromna razlika. Glede na to, da je v zadnjem času precej mojih znank in prijateljic nosečih, sem na socialnih medijih zasledila, da množično organizirajo zabave pred rojstvom otroka (angleško »baby shower«). Za tovrstne zabave namenijo kar precej sredstev, trenutno pa nobeno podjetje ne ponuja izdelkov, ki bi se simbolično poklonili bodoči mamici. Tako sta se dve ugotovitvi združili v eno poslovno idejo, in sicer narediti zapestnice, ki bodo predstavljale simbolično darilo za nosečnice na »baby shower« zabavah. Primarna dejavnost bo izdelava in prodaja zapestnic, kasneje pa bom z lastnimi sredstvi in dobičkom ustvarila pogoje za razširjeno ponudbo podjetja. V diplomskem delu sem analizirala panogo, preverila trg, razvojno oblikovala trženjske strategije, zastavila razvojne cilje in preučila tveganja na mikro in makro ravni. S pomočjo finančnih projekcij sem preverila potencialno finančno uspešnost načrtovane dejavnosti. Prišla sem do spoznanja, da za realizacijo poslovnega načrta ne potrebujem kapitala zunanjih investitorjev, saj bom zagon podjetja zmožna financirati z lastnimi sredstvi.
Found in: ključnih besedah
Keywords: poslovni načrt, nakit, BabyLuck zapestnica, darila za nosečnice
Published: 11.08.2017; Views: 1394; Downloads: 113
.pdf Fulltext (1,26 MB)

6.
POSLOVNI NAČRT ZA USTANOVITEV PODJETJA KIKOS, S.P.
Cecilija Cilka Toplak, 2017

Abstract: V diplomskem delu obravnavam poslovni načrt novoustanovljenega podjetja Kikos, s.p. Podjetje se bo ukvarjalo s trgovino na drobno, tržilo pa bo izključno kozmetične proizvode svetovno znane blagovne znamke KIKO MILANO. Cilj diplomskega dela je oceniti izvedljivost investicije v načrtovano dejavnost podjetja in potencialni uspeh realizacije poslovne ideje. Diplomsko delo zajema dvanajst poglavij. V prvih treh poglavjih sem predstavila blagovno znamko KIKO MILANO in njen poslovni model ter podjetje Kikos, s.p., nato pa opisala njihove proizvode in analizirala panogo. V četrtem poglavju sem proučila tržno raziskavo in izdelala marketinški načrt. Raziskava vsebuje analizo povpraševanja, dobaviteljev in konkurence, ki sem jih primerjala; marketinški načrt pa obsega SWOT-analizo, tržne cilje in tržne strategije. V petem in šestem poglavju sem načrtovala razvoj podjetja in programov, opredelila lokacijo, potrebne stroje in opremo, predstavila organizacijo podjetja, lastništvo in notranje procese. V sedmem poglavju sem predstavila možna tveganja; v osmem poglavju na podlagi predpostavk izdelala finančne projekcije od izkazov stanja, izkazov poslovnega izida, izkazov denarnega toka do kazalnikov uspešnosti in učinkovitosti poslovanja. Deveto poglavje je terminski načrt. V desetem poglavju sem navedla oceno izvedljivosti načrtov, ki sem jih obravnavala skozi ves poslovni načrt. Po končani analizi ugotavljam, da je investicija v znesku 21.600 EUR izvedljiva in zagotavlja kakovostno podlago za zagon in uspešno poslovanje podjetja v načrtovanem obdobju. Investicijo bom financirala z lastnimi sredstvi. Načrtovani prihodki v tem obdobju presegajo načrtovane odhodke povprečno za 8%, stopnja donosa vloženih sredstev (ROA) je 66-odstotna, stopnja donosa vloženega kapitala (ROE) pa je 43-odstotna.
Found in: ključnih besedah
Keywords: poslovni načrt, novo podjetje, kozmetika, prodaja, blagovna znamka
Published: 11.08.2017; Views: 1429; Downloads: 142
.pdf Fulltext (910,19 KB)

7.
POSLOVNI NAČRT RASTI PODJETJA ZASEBNA FIZIOTERAPIJA TRČEK, S. P.
Mateja Trček Jovanović, 2016

Abstract: Poslovni načrt je najpomembnejši dokument, ki ga podjetnik pripravi za preverjanje vseh elementov bodočega podjetja, je uradna izjava poslovnih ciljev. V svojem diplomskem delu sem obravnavala podjetje Zasebna fizioterapija Trček, s. p., ki se ukvarja s fizioterapijo, in sicer z vzpostavljanjem zdravja, njegovim vzdrževanjem in krepitvijo. Pri fizioterapiji se za dosego cilja uporabljajo različne tehnike in metode, ki želijo čim prej odpraviti poškodbo ali zmanjšati vpliv bolezni. Poslovni načrt je narejen za širjene podjetja, in sicer za uvedbo nove storitve, kot je terapija z udarnimi valovi. Leta 2007 je na javnem razpisu dobilo nepovratna evropska sredstva, s katerim so kupili nove in sodobne aparate. Leto pozneje so se iz občine Šmartno pri Litiji preselili v nove in večje prostore v občino Litijo. Kljub kriznem obdobju, ki ga doživljamo, ima podjetje še vedno različne možnosti za rast. V diplomskem delu sem se osredotočila na načrtovanje rasti, ki jo lahko podjetje doseže v prihodnjih letih. V ta namen sem podrobno analizirala trg in konkurenco ter dosedanje poslovanje podjetja. Analiza tržišča kaže, da lahko podjetje dosega zadostno konkurenčno prednost in tako ustvari želen dobiček. Za slednjega lahko predvidevam, da bo konec prvega poslovnega leta znašal 14.480 EUR. Ker je podjetje dinamično in usmerjeno v rast, upam, da bo že konec drugega poslovnega leta dobiček znašal 14.821 EUR. Z dobrim poslovanjem se bo ta povečeval in po treh letih znašal 15.687 EUR. Glede na demografsko gibanje v Sloveniji, s katerim se prebivalstvo stara, bo vedno več povpraševanja po storitvah fizioterapije. Podjetju predlagam, da se odloči za diverzificirano rast, ki bi pomenila ohranitev obstoječe dejavnosti in uvedbo nove dejavnosti – terapije z udarnimi valovi. Cilj diplomskega dela je bil identificirati poslovne priložnosti in sposobnosti podjetja za nadaljnjo rast ter pokazati, kam, v kolikšnem času in s kakšnimi rezultati bo podjetje razširilo poslovanje.
Found in: ključnih besedah
Keywords: fizioterapija, poslovni načrt, fizioterapija na domu
Published: 11.08.2017; Views: 1173; Downloads: 78
.pdf Fulltext (724,31 KB)

8.
Poslovni načrt za ustanovitev podjetja za pridelavo industrijske konoplje
Dejan Hofman, 2017

Abstract: Pri iskanju idej za uspešno poslovno zgodbo v pomurski regiji je kmetijstvo zaradi naravnih danosti več kot očitna izbira. Z izbrano temo sem želel proučiti možnosti gojenja relativno nove poljščine, to je je industrijska konoplja, preveriti njen tržni potencial in izpostaviti njene pozitivne lastnosti. Ideja je ustanovitev podjetja »Herba aeternam«, ki se ukvarja s pridelovanjem industrijske konoplje za nadaljnjo obdelavo. Podjetje ima v lasti 10 ha obdelovalne zemlje in vso potrebno mehanizacijo. Dolgoročni cilj podjetja je postati vodilni pridelovalec konoplje v državi in postopoma prodirati na tuje trge. V poslovnem načrtu analiziram panogo poljedelstva in velikost potencialnega trga industrijske konoplje. Glede na prepoznani potencial sem sestavil načrt prodaje, opredelil ključne kupce in dobavitelje ter ocenil celotno vrednost investicije. S pomočjo SWOT analize sem proučil prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti, ki čakajo podjetje na poti realizacije, in sestavil strategije vstopa podjetja na trg. V terminskem načrtu sem opredelil posamezne faze, ki so potrebne za uspešen zagon podjetja. Poslovni načrt je potrdil moja predvidevanja, da podjetje za pridelavo industrijske konoplje ob določenih predpostavkah lahko ustvari uspešno poslovno zgodbo. Glede na finančne projekcije dobiček podjetja namreč iz leta v leto raste, od 2.034 EUR v prvem letu pa vse do 14.367 EUR v četrtem letu poslovanja ob dejstvu, da si lastnik kot edini zaposleni izplačujem mesečno plačo v višini 791 EUR.
Found in: ključnih besedah
Keywords: poslovni načrt, novo podjetje, poljedelstvo, industrijska konoplja, gradbeništvo, prehrana, ekološka pridelava.
Published: 11.08.2017; Views: 1398; Downloads: 92
.pdf Fulltext (1,38 MB)

9.
10.
Poslovni načrt rasti podjetja Zasebna fizioterapija Trček, s. p.
Mateja Trček Jovanović, 2016

Found in: ključnih besedah
Keywords: poslovni načrt, podjetništvo, načrtovanje rasti, analiza tržišča
Published: 21.09.2017; Views: 1052; Downloads: 47
URL Fulltext (0,00 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top